גן שעשועים שנתחם על ידי העירייה
גן שעשועים שנתחם על ידי העירייה

ועדת הכספים לא מאשרת את התקציב, העירייה סגרה גני שעשועים בעיר מטעמי בטיחות

על סגירת הגנים הוחלט בעירייה, לאחר שבוועדת הכספים, הנשלטת על ידי אופוזיציית השינוי, לא עבר התקציב לתחזוקת המתקנים בגני המשחקים בעיר. גורם בעירייה: "בהיעדר תקציב, השירות לתושב נפגע ויוסיף להיפגע". יו"ר ועדת הכספים סופי נקש: נגמרה התקופה שראש העיר עושה לעצמה קופות קטנות ומתנהלת בכסף הציבורי ללא דין ודיין"

פורסם בתאריך: 3.3.22 13:41

שישה גני שעשועים ציבוריים ברחבי העיר נתחמו על ידי העירייה בסרטי סימון לבנים (סס"לים) ונסגרו לשימוש מחשש לבטיחות המשתמשים, זאת בהיעדר תקציב לתחזוקתם. גורם בעירייה אמר ל"כלבו – חיפה והקריות", כי על תיחום הגנים הוחלט, לאחר שבוועדת הכספים הנשלטת על ידי אופוזיציית השינוי לא עבר התקציב לתחזוקת המתקנים בגני המשחקים בעיר.

ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע, כי גני השעשועים שנסגרו הם הגן ברמת ויז'ניץ עליון, גן ברמת ספיר, גן יחיעם בקרית שמואל, גן המשחקים בטרומן בקרית חיים, גן שמואל ברחוב היינה וגן השעשועים בחטיבת כרמלי. לטענת גורמים במינהל התפעול, אם התקציב לא יאושר עד סוף החודש הנוכחי, 10 גנים נוספים ברחבי העיר עתידים להיסגר.

גן שעשועים שנתחם על ידי העירייה

גן שעשועים שנתחם על ידי העירייה

בעירייה מציינים, כי קיים חשש, כי בשל אי העברת התקציב, גם ההצללות בגנים לא יבוצעו. לדבריהם, כבר כעת חלק מהמזרקות ברחבי העיר לא פועלות, זאת לאחר שוועדת הכספים קבעה, כי אין צורך במזרקות בימי החורף.

בנוסף הבוקר (חמישי) הוחלט, מטעמים בטיחותיים, על סגירת שני מעברי עץ המשמשים להולכי רגל –  האחד בטיילת החוף בסמוך למסעדת "מקסים", והשני בנחל לוטם. גם צעד זה ננקט בשל היעדר העברת התקציב לכך.

 

 

גורם בכיר בעירייה: "בהיעדר תקציב וכל זמן שוועדת הכספים לא מאשרת את הסעיפים הללו מכל מיני סיבות לא הגיוניות, אנחנו נאלצים לעבוד בתקציב הקיים, וזה אומר שהשירות לתושב נפגע ויוסיף להיפגע".

גן שעשועים שנתחם על ידי העירייה

גן שעשועים שנתחם על ידי העירייה

יו"ר ועדת הכספים וסגנית ראש העירייה סופי נקש: "האמצעים שנוקטת הנהלת העיר של ניסיונות הפחדה והפעלת לחץ על חברי ועדת כספים ומועצת העיר, כדי שנאשר כספים בלי הסבר – וזה לאחר שהם אסרו על אנשי המקצוע לבוא לוועדה ולהסביר לחבריה על הסכומים המתבקשים עבור כל פעולה – ניסיונות אלו לא יצלחו. כסף ציבורי הוא לא קופה קטנה של ראש העיר, ומאוד תמוה בעיניי, שבכל חבל נבחרו באופן רנדומלי שני גנים, שפתאום צריכים להיסגר. שיתכבדו ראש העיר וצוותה להביא בפני ועדת הכספים את דוחות הליקויים ועלותם בגנים שהיא סגרה, ואני בטוחה שעם ההסבר המתאים, תקציב התחזוקה יאושר. נגמרה התקופה שראש העיר עושה לעצמה קופות קטנות ומתנהלת בכסף הציבורי ללא דין וללא דיין".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא היה כדבר הזה ולא זכור כדבר הזה! לסגור גני שעשועים בגלל תקציב?! איזו ראשת עיר עויינת וחובטת באזרחים,שום טוב אין ממנה.

  2. סמדר

    כבר שקראתי את הכותרת היה לי כל כל ברור שקריית חיים תופיע בכתבה…ההזנחה במיוחד במערבית פשוט לא תתואר. מתי תהיה עצמאות לקריית חיים?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר