סטפן לגר, אנה זק, יונתן מרגי (צילומים: לירן מור, ינאי מורד, יח"צ חו"ל ל-PULL & BEAR)
סטפן לגר, אנה זק, יונתן מרגי (צילומים: לירן מור, ינאי מורד, יח"צ חו"ל ל-PULL & BEAR)

מסתמן: אלה האמנים שיופיעו על הבמות בחיפה ביום העצמאות

באגף התרבות פועלים כעת באופן אינטנסיבי במטרה לסגור חוזים עם שרית חדד, מרגלית צנעני, נתן גושן, אנה זק, סטפן לגר ויונתן מרגי. תקציב אירועי יום השואה, יום הזיכרון ויום העצמאות בעיר בסך 6.9 מיליון שקלים עבר את אישור מועצת העיר

פורסם בתאריך: 10.3.22 13:37

בעוד פחות מחודשיים יתקיימו אירועי יום העצמאות במספר מוקדים בעיר, כאשר בשניים מהם – ברחוב העצמאות בעיר התחתית וברחוב אח"י אילת בקרית חיים – יוקמו כמדי שנה הבמות המרכזיות. מסתמן, כי האמנים, אותם העירייה מעוניינת להביא, הם שרית חדד, מרגלית צנעני, נתן גושן, אנה זק, סטפן לגר ויונתן מרגי.

בחודש שעבר עבר בוועדת הכספים התקציב שהגישה העירייה לאירועי יום השואה ואירועי יום הזיכרון בסך 127 אלף שקל. את התקציב של כל האירועים, שכונו "אירועי שבוע הלאום", הכוללים גם את אירועי יום העצמאות, בסך 6.9 מיליון שקלים, החליטה הוועדה החליטה להעביר להצבעה במועצת העיר.

 

 

ממכתב ששלח מנהל אגף התרבות בן ריפתין ליו"ר ועדת הכספים סופי נקש עולה, כי העירייה מתכננת, בנוסף לבמות המרכזיות בעיר התחתית ובאח"י אילת, גם "מתחמי שמחה שכונתיים" בגן אופירה נבון בשכונת שפרינצק, בספורטק בנווה שאנן, בקרית שמואל ובגן הזיכרון בהדר וכן אירוע לציבור הדתי ברחבת היכל הספורט. מאחר שהתקציב עבר רק השבוע, גורמים בהנהלת העירייה מצביעים על כך שכעת תידרש פעילות אינטנסיבית במטרה לסגור חוזים עם סכני האומנים אותם מבקשת העירייה להביא.

ריפתין אמר בישיבת המועצה, כי כבר לפני מספר חודשים התחיל לעבוד על אירועי שבוע הלאום באופן כללי ועל ערב יום העצמאות באופן ספציפי, "כי זה האירוע הגדול והיקר בשבוע הלאום". לשאלתה של נקש מדוע השנה התקציב גדל ביחס לשנים קודמות, השיב ריפתין, כי השנה הוכנסו לתקציב סעיפים שבשנים קודמות לא נכללו בו, כמו "דגלול". תקציב אירועי יום העצמאות עבר במועצה ברוב של 11 בעד ואחד נמנע.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר