קיריל קארטניק, רג'א זעאתרה (צילומים: בועז כהן)
קיריל קארטניק, רג'א זעאתרה (צילומים: בועז כהן)

קארטניק בעקבות הפוסט של זעאתרה: "עצוב שיש לנו גיס חמישי במועצת העיר"

הפוסט שפרסם הבוקר יו"ר סיעת חד"ש במועצת העיר מוביל לתגובות נזעמות במערכת הפוליטית. חבר המועצה קיריל קארטניק: "זעאתרה, תתבייש. אין זכויות בלי חובות. אם הדיל לא מתאים לך, אתה יכול פשוט לעוף מכאן, מבטיח לך שאני לא אזיל דמעה". חברת המועצה אור ברק: "לציבור החיפאי מגיעים נציגים שנאמנים לעקרונות החוק"

פורסם בתאריך: 11.4.22 14:30

תגובות נזעמות במערכת הפוליטית המקומית בעקבות הפוסט שפרסם הבוקר (שני) יו"ר סיעת חד"ש במועצת העיר, רגא זעאתרה, שבו הוא מביע תמיכה בדבריו של חבר הכנסת אימן עודה. "גם אני אומר לכל ערבי שמשרת בצבא: בושה", כתב זעאתרה.

הדברים של זעאתרה התקבלו במורת רוח בקרב חברי המועצה, כאשר הראשון להגיב להם הוא חבר המועצה קיריל קארטניק.

 

 

קארטניק אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "'מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו'. התחיל איימן עודה וממשיך רג'א זאעתרה, שרוצה לחיות פה וליהנות מכל ההטבות של אזרח ישראלי, אבל ממריד נגד אלו המנסים לקיים פה שותפות חברתית. עצוב כל כך שיש לנו גיס חמישי בתוך מועצת העיר. כדורי האש של הטרור לא מבדילים בין יהודי לערבי, אבל את זאעתרה זה לא מעניין; הוא ימשיך להמריד נגד מוסדות המדינה בזמן שדם האזרחים הערבים שנרצחו על ידי אויבינו השפלים עדיין לא התקרר. זעאתרה, תתבייש. אין זכויות בלי חובות ואין קיום משותף בלי שותפות בנטל. אם הדיל לא מתאים לך, אתה יכול פשוט לעוף מכאן, מבטיח לך שאני לא אזיל דמעה".

חברת המועצה אור ברק הצטרפה לדברי קארטניק וכתבה בפוסט בפייסבוק: "אני מצטרפת לקריאתו של חברי למועצה קיריל קארטניק וקוראת לראש העירייה, לסגניה ולחברי מועצת העיר כולם – להשמיע את קולם. לציבור החיפאי מגיעים נציגים שנאמנים לעקרונות החוק, ששואפים לשמר החיים המשותפים במרחב בטוח לאזרחים ולא כאלה שמבקשים לעורר פרובוקציות, להמריד, ללבות את אש ולסכן את המרקם העירוני העדין, שגם ככה כולנו מצויים בו בימים אלו".

זעאתרה בחר לא להגיב על הדברים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר