יגאל זאבי, סופי נקש (צילומים: בועז כהן, עמית עזריאל)
יגאל זאבי, סופי נקש (צילומים: בועז כהן, עמית עזריאל)

באתו"ס ביקשו מיליון שקלים לחגיגות האליפות. ועדת הכספים אישרה רק 600 אלף

מנכ"ל אתו"ס יגאל זאבי התריע בישיבת ועדת הכספים הערב (ראשון), כי אם לא יאושר תקציב של מיליון שקלים לחגיגות האליפות של מכבי חיפה, החגיגות לא יתקיימו. יו"ר הוועדה סופי נקש: "מדובר בכספי ציבור. 600 אלף שקלים כהשתתפות עירונית הם סכום מכובד מאוד"

פורסם בתאריך: 15.5.22 22:05

הדיון במימון חגיגות האליפות של מכבי חיפה הסתיים לפני שעה קלה בוועדת הכספים. למרות בקשתו של מנכ"ל אתו"ס יגאל זאבי לתקציב של מיליון שקלים, ועדת הכספים אישרה תקציב של 600 אלף שקלים בלבד. לדברי זאבי, מדובר באירוע של עד 30 אלף איש מחוץ לאצטדיון.

זאבי התריע בפני חברי הוועדה: "אם לא תאשרו לנו את רשת הביטחון הזו, המשמעות היא שאין אירוע".

לדברי זאבי, על פי דרישות המשטרה נדרשים לאירוע 450 מאבטחים ו-150 שוטרים, וביחד עם הקמת הבמה והגידור, הסכום מגיע למיליון שקלים. עוד אמר זאבי, כי כדי שהאירוע יתקיים, כבר מחר הם צריכים להתחיל לעבוד עליו, אחרת – לא יתקיים האירוע.

יו"ר ועדת הכספים, סופי נקש, השיבה לזאבי, כי מדובר בכספי ציבור, ולכן כבר מחר, על הבוקר, עליו לפנות לגורמים הרלוונטיים במכבי חיפה ולבקש השלמה של 400 אלף שקלים לסכום הנדרש.

 

 

נקש אמרה בתגובה ל"כלבו – חיפה והקריות": "ועדת הכספים אישרה לחגיגות האליפות סכום של 600 אלף שקלים מתוך התקציב העירוני, שאמור לשמש לאירועים עצמם ככל שיידרש. בשיחות שקיימתי עם יו"ר אתוס יעקב פיינגולד בימים האחרונים, הוא אמר כי ינסה להשיג את ההפרש מהמועדון. להבנתי, ישנה היתכנות לקבלת הפרש הסכום מהמועדון. עם כל השמחה שבלב, אסור לנו לשכוח שמדובר בכספי ציבור. אני בטוחה שגם האוהדים יסכימו ש-600 אלף שקלים כהשתתתפות עירונית הם סכום מכובד מאוד. צריך לזכור, כי מצבה הכספי של העירייה לא מאפשר הקצאת סכום גבוה מזה שאושר. אילו המצב היה מאפשר, היינו, בשמחה, מאשרים סכום גבוה יותר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שש

    למה העיריה צריכה לממן חגיגות ניצחון של קבוצה פרטית? למה הארנונה שאני משלמת צריכה לממן קבוצת כדורגל במקום לרבד כבישים של עולם שלישי שהורסים מכוניות?
    שמכבי תממן את החגיגות של עצמה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר