ישיבת מועצת העיר (צילום: בועז כהן)
ישיבת מועצת העיר (צילום: בועז כהן)

ועדת הכספים תתבקש לאשר הפחתה של חצי מיליון שקלים בתקציב שנועד לטיפול בפשיעה במגזר הערבי

זעאתרה: "דווקא ביום שבו נרצחת אישה רוצים לקצץ בתקציב החשוב, לטובת מימון שכר מופלג של הבכירים שנקלטו באופן לא חוקי". העירייה: "לא בוצע כל קיצוץ בתקציב". יו"ר ועדת הכספים סופי נקש: "הנהלת העיר וראש העירייה מוכיחים שוב שהם לא מבינים בתקציב ושהם לא קראו את כל הסעיפים ששונו או התווספו. אנחנו נתנגד לעדכון התקציבי הזה"

פורסם בתאריך: 12.6.22 17:34

בישיבת ועדת הכספים שתתכנס הערב (ראשון), יתבקשו חברי הוועדה לאשר עדכונים בתקציב הרגיל לשנת 2022. אחד הסעיפים שיתבקשו חברי הוועדה לאשר הוא הפחתת סכום של חצי מיליון שקלים (מ-4,931,700 שקלים ל-4,431,700) מתקציבה של הרשות לקליטת עלייה, סכום שנועד ל"תוכנית לטיפול בפשיעה במגזר הערבי". כך שהם נדרשים לאשר הפחתה מסכום של.

באופוזיציית השינוי מתחו היום ביקורת חריפה על כוונה זו . יו"ר סיעת חד"ש וחבר ועדת הכספים, רג'א זעאתרה: "דווקא ביום שבו נרצחת אישה רוצים לקצץ בתקציב החשוב לטובת מימון שכר מופלג של הבכירים שנקלטו באופן לא חוקי. לא ניתן לזה יד. ועדת הכספים צפויה לדון בישיבתה הערב בעדכונים בתקציב העירייה לשנת 2022. אחד השינויים המוצעים הוא ביטול תקציב של 500 אלף שקלים המיועדים לתוכנית המאבק באלימות בחברה הערבית, שהוכנסה לראשונה לדרישת סיעת חד"ש. זו פשוט חוצפה. במקום שהתקציב ישרת את התושבים ויענה על צורכיהם, רוצים לקצץ בתקציב הזה ולהוסיף 4.5 מיליון שקלים למימון השכר הגבוה של מנהלים ובכירים שנקלטו באופן לא חוקי. אסור לתת לזה יד".

 

 

בעיריית חיפה הודפים את הטענות ואומרים: "לא בוצע כל קיצוץ בתקציב. תוכנית 'אתגרים לקידום מערכת חינוך חברתית ערכית קהילתית בחברה הערבית' תופעל באופן מלא ובמלוא היקפה על ידי מערכת החינוך, אליה הועבר גם התקציב".

יו"ר ועדת הכספים, סופי נקש, דוחה את דברי העירייה: "הנהלת העיר וראש העירייה מוכיחים שוב שהם לא מבינים בתקציב ושהם לא קראו את כל הסעיפים ששונו או התווספו. תוכנית 'אתגרים' תוקצבה ב-250 אלף שקלים כסעיף תקציבי חדש, בנוסף לחצי מיליון השקלים שתוקצבו עבור התוכנית למניעת אלימות בחברה הערבית. בכל הכבוד, אני מציעה לראש העיר להתחיל לקרוא את החומרים שאושרו וליישם אותם ולא לנסות לבטל האחד על חשבון השני. התוכנית למניעת אלימות חשובה מאין כמותה, ואם ראש העיר לא מבינה זאת, אני מציעה לה לעשות סיבוב בהדר בשעות הלילה. אנחנו נתנגד לעדכון התקציבי הזה, במיוחד שסעיף תוכנית 'אתגרים' תוקצב".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר