תמי ברק (צילום: בועז כהן)
תמי ברק (צילום: בועז כהן)

המהפך של ברק: עוזבת את "מהפך בחיפה" ומקימה סיעת יחיד חדשה

בשעות הקרובות תודיע חברת המועצה תמי ברק לראש העירייה קליש-רותם על הקמת סיעת יחיד חדשה בשם "לב חיפה". ברק, שהכריזה לפני כמה ימים על תמיכתה בדוד עציוני, אמרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "אני מתפצלת, כי אני רוצה להיות עצמאית ולהצביע איך שאני רוצה"

פורסם בתאריך: 23.6.22 13:54

חברת מועצת העיר תמי ברק תודיע בשעות הקרובות לראש העירייה עינת קליש-רותם על התפצלותה מסיעת "מהפך בחיפה" והקמת סיעת יחיד חדשה בשם "לב חיפה". הודעתה זו של ברק מגיעה לאחר הפרסום ב"כלבו – חיפה והקריות", לפיו מביעה ברק תמיכה בסגן ראש העירייה לשעבר והמשנה למנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, עו"ד דוד עציוני.

ברק נכנסה למועצת העיר במסגרת סיעתו של עציוני, "חיפה מתחדשת", אולם בטרם הקמת אופוזיציית השינוי הודיעו היא וחברה לסיעה, יעקב פיינגולד, על התפצלותם מרשימתו של עציוני. במקביל, עציוני התפטר מתפקידו כסגן ראש העירייה, ובהמשך מונה לתפקיד, שבו הוא מכהן כיום, כמשנה למנכ"ל משרד הבינוי והשיכון. עציוני פרש ממועצת העיר ובמקומו נכנס קיריל קארטניק.

 

 

צעד זה של ברק הוא חיזוק לעציוני, שעדיין לא הכריז על התמודדותו לראשות העיר. ההערכות מצביעות על כך שבסופו של דבר הוא יודיע על כניסתו למרוץ. בנוסף, תמיכה של ברק בעציוני בישיבת ההזדהות, תסייע לו לקבל תקציב בחירות, שיגיע לברק בשל היותה מנדט אחד.

ברק: "אני מתפצלת, כי אני רוצה להיות עצמאית ולהצביע איך שאני רוצה. זהו".

יש סיכוי שתיכנסי לקואליציה של קליש-רותם?

"לא".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר