עו"ד הלן דורפמן וניר שובר
עו"ד הלן דורפמן וניר שובר

עו"ד הלן דורפמן תהיה מספר 2 בסיעתו המתגבשת של ניר שובר

ניצני קמפיין הבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו בשנה הבאה כבר נראים בשטח. אחרי שקפלון הודיע על פרישה מ"ישראל ביתנו" וברק הכריזה על תמיכה בעציוני, הגיע תורו של שובר לאייש את רשימתו החדשה "חיפה פיתוח"

פורסם בתאריך: 26.6.22 16:30

חבר מועצת העיר ניר שובר סיכם עם עו"ד הלן דורפמן על הצבתה במקום השני ברשימתו "חיפה פיתוח", איתה ירוץ לבחירות המוניציפאליות בשנה הבאה.

עו"ד דורפמן (34), אם לשלושה, תושבת שכונת דניה, משמשת יו"ר השכונה וממובילי המאבק נגד תוכנית "דניה הירוקה". כמו כן היא פעילה חברתית, ובין היתר מתנדבת במד"א.

שובר הוא ראשון המתמודדים שהחל לאייש רשימה לקראת הבחירות, אולם הקמפיין שלהן, כך נראה, החל. ניצני הקמפיין כבר נראו בשבוע שעבר, כשלזר קפלון הודיע על פרישתו ממפלגת "ישראל ביתנו" וכשתמי ברק הכריזה על תמיכתה בדוד עציוני לראשות העירייה ועל פרישתה מסיעת "מהפך בחיפה", שבה הייתה חברה לצידו של יעקב פיינגולד.

 

 

דורפמן אמרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "'חיפה פיתוח' אינה חלום או הבטחת בחירות אלא חזון שלנו, צעירים וותיקים בעיר, שמאסו בהבטחות ריקות מתוכן, שלא מסוגלים להכיל עוד פוליטיקה זעירה. אנחנו מגיעים לחולל שינוי, להגשים חזון".

שובר: "את העשייה של הלן דורפמן אפשר לתאר רק כשליחות אמיתית. מדובר בעורכת דין שחרטה על דגלה את כל הערכים שאני ושכמותי מקדמים לרווחת התושבים ופיתוח העיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. רק רציתי לדעת

    לא ברור מי (לא) הצליח יותר
    דורפמן בדניה הירוקה
    או שובר בבית הקפה?

  2. א.א.חיפה

    נראה לי פעם ראשונה בחיי לא אלך להצביע. כי הכל לא אמיתי, הכל רק הבטחות על הקרח. בקרית חיים ברק הבטיחה דברים מאז הם ש קרית חיים לא השתנה בה כלום נראית כמו פח הזבל. שום דבר נעשה בה . אז אם לא היו צביע לא משנה מי בפנים. כולי כועסת כי נראה הבטחות היו המון ונשארנ באותו פח אשפה מי בכלל סופר אותנו. החוף נראה מוזנח. אני בקרית חיים מעל 65 שנה. קרית חיים היה לה חוף יפה וטבעי היום חסמו את כל אורך החוף הגדרות שחורות מלא ערמות של שאריות בניה. גועל נפש
    קרית חיים היתה פנינה ל פה נח עשור היום החוף דלה אוסף של כל ערביים המגיעים מהכפרים ותושבי קרית חיים אין להם פינה כי החוף נעשה קטן יותר מלאי עזובות פח אשפה בשביל מה הבחירות של קרית חיים אם הם לא מוסיפים כלום לקריאה. ביקשנו להתנתק מחיפה וכל הדירות בדגניה נראה מגעיל וכולם לרוב בשכירות לערביים. נורא איך הבאתם אותנו הקריה שלנו. ילדי ברחו מהמקום הסירחון .

  3. סיעת פיתוח נגד פיתוח??

    התנגדה להרחבת דניה עבור מאות משפחות אבל רצה בסיעה שתיקרא חיפה פיתוח?
    צביעות או אירוניה??

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר