יוסי שלום (צילום: בועז כהן)
יוסי שלום (צילום: בועז כהן)

"אדמתי ומרגלית לא הוזמנו לדירקטוריון החברה הכלכלית למרות שמינוים אושר במועצה"

חבר מועצת העיר יוסי שלום פנה במכתב ליועצת המשפטית של העירייה, עו"ד ימית קליין, שבו הוא תוהה איך ייתכן שמועצת העיר מאשרת מינוי, ואף אחד משומרי הסף לא עוקב אחר ההחלטות ולא דואג שהחלטת המועצה תיושם

פורסם בתאריך: 18.7.22 15:23

חבר מועצת העיר יוסי שלום דורש לצרף לדירקטוריון החברה הכלכלית את אודי אדמתי וגדי מרגלית. מינוים של השניים אושר במועצת העיר, כחלק מאיוש הדירקטוריונים והוועדות על ידי מועצת השינוי, אולם לדברי שלום, עד כה הם לא הוזמנו לדירקטוריון.

במכתב ששלח שלום ליועצת המשפטית של העירייה עו"ד ימית קליין, הוא כתב: "לפני מספר חודשים אושר במועצת העיר מינוים של אודי אדמתי וגדי מרגלית לדירקטוריון של החברה הכלכלית. עד עכשיו לא מצאו לנכון לצרפם, דבר שנוגד את החלטת מועצת העיר. אבקש לקבל חוות דעת משפטית איך ייתכן שמועצת העיר מאשרת מינוי של חברי דירקטוריון בישיבת המועצה, ואף אחד משומרי הסף לא עוקב אחר ההחלטות ולא דואג שהחלטת המועצה תיושם".

 

 

שלום: "הפעם אנחנו עדים לכך שיש החלטות מועצה ואין איש שיאכוף אותן. פניתי ליועצת המשפטית לעירייה בנושא, ואני מחכה לחוות דעתה. כבר עברו מספר חודשים מאז החלטת המועצה לצרף לדירקטוריון החברה הכלכלית מספר דירקטורים, ועד עתה לא נעשה כלום. בסופו של דבר, קליש סוגרת חשבונות אישיים ופוסלת אנשים שמגיעים להתנדב ולתת מהידע שלהם לטובת העיר, וזה הכל משיקולים פוליטיים. אני מצפה לתגובה בהקדם ולהודעה על צירופם של אדמתי ומרגלית לדירקטוריון.

מעיריית חיפה ומהחברה הכלכלית לא התקבלה תגובה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ממש לא ברור לי

    גדי מרגלית לא מנכל עיריית טירת הכרמל??
    מה לעזזאל נציג עיריית טירת הכרמל צריך לעשות בחברה הכלכלית של חיפה??

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר