אמנון עידו ועינת קליש רותם (צילומים: בועז כהן; ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
אמנון עידו ועינת קליש רותם (צילומים: בועז כהן; ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

קליש רותם פוצצה את ישיבת מועצת העיר שמונה דקות מתחילתה

יו"ר ועד העובדים אמנון עידו ועובדים נוספים הגיעו הערב (שלישי) לישיבת מועצת העיר, שבה אמור היה להימשך הדיון בתקציבי השכר למחלקות השונות. הישיבה הופרעה בקריאות ביניים מצד עידו והעובדים, וקליש-רותם נעלה את הישיבה

פורסם בתאריך: 2.8.22 20:57

ראש העירייה עינת קליש-רותם נעלה הערב (שלישי) את ישיבת מועצת העיר שמונה דקות מתחילתה, כשהיא מודיעה על כך ליועצת המשפטית לעירייה עו"ד ימית קליין. גם השידור החי בדף הפייסבוק של העירייה הופסק. זאת בעקבות קריאות מחאה של עובדים שהגיעו לישיבה לעבר קליש-רותם והנהלת העירייה.

הסעיף הראשון בסדר היום אמור היה להיות המשך דיון מהמועצה הקודמת – אישור עדכונים של תקציבי שכר עבור המחלקות השונות. אלא שעם הצגת הסעיף הראשון בעדכון, החלו קריאות ביניים מצידו של יו"ר ועד העובדים אמנון עידו ועובדים נוספים.

 

 

בין הוועד והנהלת העירייה מתנהל בימים אלה מאבק כוחות על רקע ניסיון העירייה להעביר תוכנית התייעלות בהיקף של 15 מיליון שקלים, שאמורים להיגרע משכר עובדים. בוועד נעמדו על הרגליים האחוריות. פנייתם להסתדרות נענתה, ואושר סכסוך עבודה בעירייה. על פי הודעת ההסתדרות למשרד הכלכלה, הוועד רשאי, על פי חוק, לפתוח בשביתה כבר היום. ברקע הדברים, נמשכים חילופי המכתבים בין הנהלת העירייה לוועד, כשבשבוע הבא מתוכננת פגישה בין הצדדים בניסיון לגשר על הפערים. "ביזיון. איתנו היא תדבר אם היא תרצה או לא תרצה", אמרו חברים בוועד.

חבר המועצה קיריל קארטניק אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": ראש העירייה לא מסוגלת להתמודד עם הביקורת, אז מה שהיא עשתה – פשוט נעלה את הישיבה. כאשר על סדר היום יש עשרות נושאים ושאילתות. זה פשוט לא אכפת לה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ניר

    הבריונות של ועד העובדים לא מקובלת. באלימות לא משיגים דבר ובטח שעינת קליש לא נבהלת מזה. עינת, חיפה איתך.

  2. כרמליתא

    לפטר את כולם ולהעסיק מחדש. עיריית חיפה היא פרה חולבת או נותנת שירות לתושב?

  3. כהן

    צריכים לדבר עם הגננת שלה,מה עושים איתה בכזה מקרה!. זו לא! פעם ראשונה שיש "טיפה" בעיות היא ישר אומרת "לא משחקים, שברו את הכלים"

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר