עיריית חיפה (צילום: בועז כהן)
עיריית חיפה (צילום: בועז כהן)

התייעלות? אגף הגבייה מבקש לגייס עוד 40 עובדים

במכתב ששלחה מנהלת האגף לאכיפת הגבייה רימונה ניג'ם לגזבר עיריית חיפה שמוליק מרמלשטיין היא מבקשת מוועדת הכספים העירונית תקציב של 4.8 מיליון שקל לצורך העסקתם של 40 עובדים נוספים באגף על מנת להגדיל את הכנסות העירייה ב-17 מיליון שקל בשנה

פורסם בתאריך: 14.8.22 08:02

אגף אכיפת הגבייה בעירית חיפה מבקש מוועדת הכספים העירונית תקציב בסך של 4.8 מיליון שקל לצורך העסקתם של 40 עובדים נוספים באגף, וזאת כחלק מהצעת התייעלות להגדלת ההכנסות של העירייה – כך עולה ממכתב ששלחה מנהלת האגף לאכיפת הגבייה רימונה ניג'ם לגזבר העירייה שמוליק מרמלשטיין.

במכתבה כתבה ניג'ם כי הצעת ההתייעלות, שבמסגרתה יועסקו 40 עובדים נוספים באגף, תגדיל את הכנסות העירייה מגביית חובות בסכום שנתי של כ-17 מיליון שקל לפחות. עוד עולה מהמכתב כי המקורות להגדלת ההכנסות הן גידול של תשעה מיליון שקל בגבייה מינהלית של ארנונה, גידול של מיליון שקל בגביית ארנונה מבעלי שליטה/הרמות, גידול של שלושה מיליון שקל בגבייה יזומה של ארנונה לפי אוכלוסיית מיקוד, גידול של 1.5 מיליון שקל בגביית חובות שילוט, וגידול של 2.5 מיליון שקל בגביית חובות פיקוח וחניה.

 

 

ניג'ם הדגישה כי "על מנת לבצע את עבודת הגבייה, האגף זקוק לעובדים בכמות ובאיכות שמתאימים לעבודת האגף, ואכן נקלטו לאגף במהלך השנים עובדים מוכשרים ומקצועיים, אך בשל רמות השכר הנמוכות ניכרת מגמה מתמדת של עזיבת האגף לאגפים אחרים בעירייה, שבהם רמות השכר הן גבוהות יותר וקיים בהם שכר עידוד. רק בשנתיים האחרונות עזבו את האגף יותר מ-20 עובדים, וזאת בשל עומסי העבודה הרבים והשכר הנמוך".

עוד ציינה מנהלת האגף במכתבה לגזבר כי "קיימים חובות שטרם עלה בידינו לגבותם לאור מחסור משמעותי בכוח האדם, שנובע בחלקו מעזיבת עובדים ובחלקו האחר כתוצאה מגידול משמעותי ביותר בנפח העבודה בשנתיים האחרונות. על מנת לסבר את האוזן יוזכר כי לפני שנתיים, בחודש אוגוסט 2020, הוחלט בפתאומיות וללא היערכות מוקדמת להתנתק מחברת מילגם, וכתוצאה מכך הועברו לטיפול האגף 65,000 תיקי חייבים מבלי שניתנו תשומות כוח אדם לטיפול בחובות אלה. בשים לב לתפקידו של האגף ולחשיבותה של אכיפת הגבייה לצורך מקסום הגבייה והגדלת הכנסות העירייה, שוכנענו כי יש נחיצות לקליטת 40 עובדים נוספים לאגף".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר