עו"ד פאחר ביאדסי (צילום: דוברות העירייה)
עו"ד פאחר ביאדסי (צילום: דוברות העירייה)

מינוי פאחר ביאדסי למנכ"ל העירייה: משרד הפנים אישר את כינוס ועדת הבכירים

לעת עתה, לא ברור עדיין מתי תכונס הוועדה, מכיוון שהיועצת המשפטית לעירייה, עו"ד ימית קליין, נמצאת בחופשה, ועליה להשתתף בישיבה. לדברי גורמים בעירייה, קליין תיאלץ, ככל הנראה, להשתתף בוועדה בזום

פורסם בתאריך: 16.8.22 18:39

משרד הפנים אישר לעיריית חיפה לכנס את ועדת המכרזים למשרות בכירים בעירייה לצורך אישור מינויו של עו"ד פאחר ביאדסי למנכ"ל העירייה. כך עולה מתשובת המשרד לפניית "כלבו – חיפה והקריות".

ועדת המכרזים, שאמורה הייתה לדון במינויו של ביאדסי, נדחתה פעמיים – הפעם האחרונה הייתה שלשום (ראשון) – לאחר שנציג משרד הפנים היושב בוועדה ביקש הבהרות נוספות על ביאדסי. זאת בעקבות הפרטים מעברו שנחשפו, בין היתר, גם בתחקיר שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות". מהפרטים עלה, כי ביאדסי הורשע בעבר בהתנהגות שאינה הולמת את מקצוע עריכת הדין והושעה לשנה מלשכת עורכי הדין, ולאחר מכן הושעה פעם נוספת בשל פשיטת רגל.

 

 

ביום ראשון השבוע, בטרם אושר כינוסה של הוועדה על ידי משרד הפנים, שלחה ראש העירייה עינת קליש רותם מכתב למנכ"ל משרד הפנים יאיר הירש, שבו ביקשה לכנס בדחיפות את ועדת המכרזים למינוי בכירים. תוכן המכתב פורסם ב"כלבו – חיפה והקריות".

במכתבה התריעה קליש רותם, כי אם הוועדה לא תתכנס בראשון או שני השבוע, בכל שעה, "חלון ההזדמנויות היחיד הקיים לכינוסה הוא בין 1 ל-6 בספטמבר – "מועד שהוא מאוחר מדי עבורי אחרי ארבעה חודשי המתנה להחלטת משרד הפנים", לשון המכתב.

לעת עתה, מועד כינוס הועדה לוט בערפל, מכיוון שהיועצת המשפטית לעירייה, עו"ד ימית קליין, נמצאת בחופשה, ועליה להשתתף בישיבת הוועדה, שבה היא חברה. לדברי גורמים בעירייה, קליין תיאלץ, ככל הנראה, להשתתף בוועדה בזום.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר