הכניסה לבניין עיריית חיפה
הכניסה לבניין עיריית חיפה

ממחר: שביתה כללית בעיריית חיפה

יו"ר ארגון עובדי עיריית חיפה אמנון עידו הודיע כי ממחר תתקיים שביתה כללית בעיריית חיפה ללא הגבלת זמן. כל הסקטורים ישבתו למעט החינוך המיוחד, המרכז הרפואי בני ציון וחופי הרחצה. עידו: "כוחנו באחדותנו"

פורסם בתאריך: 21.11.22 12:41

יו"ר ארגון עובדי עיריית חיפה אמנון עידו הודיע כי ממחר (שלישי) תושבת העירייה שביתה כללית למעט החינוך המיוחד, המרכז הרפואי בני ציון וחופי הרחצה. "כל שאר הסקטורים ישבתו שביתה כללית ללא הגבלת זמן", כתב עידו לעובדים, "כוחנו באחדותנו".

כבר אתמול הודיע הארגון על עריכת אסיפות הסברה לעובדים וציין כי לא יחולקו דוחות חניה. וכך, מאתמול חזרו המראות המוכרים של משאיות לפינוי אשפה שחוסמות את הכניסה לבניין העירייה, וכמה שעות אחר כך חסמה ראש העיר עינת קליש רותם עם רכבה את המשאיות.

כזכור, ב-22 בספטמבר הגיעו העירייה וההסתדרות להסכמות במסגרת דיון בעתירה שהגישה העירייה נגד ההסתדרות וארגון עובדי העירייה במטרה למנוע שביתה. בדיון שהתקיים בפני נשיא בית הדין האזורי לעבודה יגאל גלם סוכם כי תוכנית ההתייעלות שיזמה קליש רותם מבוטלת, והעובדים מתחייבים לא לשבות עד לסוף שנת 2023. כמו כן נקבע כי תוקם ועדת מעקב בהרכב של יו"ר הסתדרות המעו"ף וראש העיר שתעקוב אחר ביצועו של מסמך ההבנות ותכריע בחילוקי דעות הנוגעים לו.

 

 

לפני כשבועיים פנתה קליש רותם ליו"ר הסתדרות המעו"ף גיל בר טל וטענה כי קיימת האטה בשירותי הניקיון בעיר ובמתן שירותים לתושבים. בתגובה שלח לה עידו מכתב חריף וכתב כי דבריה תלושים מהמציאות וכי "קיים מחסור עצום בכוח אדם בתברואה בכלל ובאיסוף אשפה בפרט, תוך שהעירייה נמנעת מלאייש תקנים חסרים תחת עובדים שפרשו ולהשלים מחסור בכוח אדם תחת עובדים אשר נעדרים מפאת מחלה או עובדים אשר קרסו תחת נטל העבודה, תוך שהעירייה נוקטת שיטה של שימת פלסטר על הפצע המדמם בדמות של הסטת עובדי טיאוט לאיסוף אשפה".

בהמשך ניסתה קליש רותם לבטל השתתפות של עובדי מינהל הכספים בהשתלמות בים המלח, ובתגובה איים עידו בצעדים ארגוניים, שאכן לא איחרו לבוא.

 

עובדי אגף התברואה מוחים בבניין העירייה, היום

עובדי אגף התברואה מוחים בבניין העירייה, היום

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. עדנה, כרמל

    תושבי חיפה לא איתכם. בצדק קליש ביטלה לכם את הנופש במלון היוקרתי בים המלח. צריך לפטר את כולכם ולהביא חברה חיצונית שתעשה את העבודה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    התנהגות חסרת אחריות של עידו. מה שקורה שגני הילדים לא יפעלו מחר ואז מה עושים הורים שעובדים??? גם שובתים? לוקחים חופש, נעדרים מהעבודה…

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בעירייה יש אבטלה סמוייה. אף אחד לא קורס תחת הנטל. התרגלו שם לחיים טובים

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חחח…חסמה במכוניתה את משאיות האשפה! ראש עיר יחידה, ש נלחמת נגד העובדים שלה!

  5. חיפאי שורשי

    תתביישו לכם, איפה תמצאו כזאת ראשת עיר, בחלומות שלכם, איכפת לה מהעיר שלנו. מה קרה, נגעו לכם בקצה הציפורניים? ביטלו לכם את הנופש עלאק. עינת אל תתרגשי מהם!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר