אמנון עידו (צילום: בועז כהן)
אמנון עידו (צילום: בועז כהן)

פחות מארבע שעות לאחר ההכרזה: השביתה בוטלה

יו"ר ארגון עובדי עיריית חיפה אמנון עידו הודיע כי השביתה מחר, שעליה הכריז רק לפני שעות ספורות, מבוטלת: "ראש העיר פנתה ליו"ר הסתדרות המעו"ף בבקשה לפגישה דחופה. למען רווחת תושבי העיר החליט ארגון העובדים לתת זמן נוסף לפגישות מסוג זה, שלצערנו עד כה שימשו להארכת זמן בטלה מצד העירייה"

פורסם בתאריך: 21.11.22 16:13

רק לפני פחות מארבע שעות הודיע יו"ר ארגון עובדי עיריית חיפה אמנון עידו על שביתה כללית בעירייה ממחר וללא הגבלת זמן, וכעת הוא כבר מודיע על ביטולה.

בהודעה לעובדים כתב עידו: "לאחר ההבנה של המצוקה שהכניסה את עצמה ואת העיר פנתה ראש העיר עינת קליש רותם ליו"ר הסתדרות המעו"ף גיל בר טל ולנציגות העובדים בבקשה לפגישה דחופה. למען רווחת תושבי העיר החליט ארגון העובדים לתת זמן נוסף לפגישות מסוג זה, שלצערנו עד כה שימשו להארכת זמן בטלה מצד העירייה. עם זאת החלטנו להשהות את השביתה שתוכננה למחר עד לסיום הסבב הקצר הנוכחי. נדגיש כי אם המצב יישאר ללא שינוי או התקדמות, ארגון העובדים ינקוט את הצעדים הארגוניים הכבדים שאי פעם העירייה חוותה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. חייבים רפורמה עמוקה בעירייה הזאת

    אין ברירה ועדה קרואה צמצום הבכירים בעירייה ב50 אחוז ואמנון עדו לפטר מיידית

  2. מתי טיקטינסקי

    זכות העובד לשבות ברגע שהמעביד פוגע בזכויותיו. שראשת העיר תבין זאת. צריך לברר מה הן הזעכויות שנפגעו וליישר הידורים ולתקן גישה . לא מספיק לבקש צו מניעה צריך גם לנמק ולתת הצעה לגישור.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר