אביהו האן והילה לאופר (צילומים: בועז כהן)
אביהו האן והילה לאופר (צילומים: בועז כהן)

לאחר פסק הזמן של לאופר, מה קורה בסיעת הירוקים?

מקורביה של חברת סיעת הירוקים הילה לאופר אומרים כי כעת היא תצביע באופן עצמאי במועצת העיר על פי צו מצפונה, ללא קשר למשמעת הסיעתית. לאופר: "אני בתהליך של חשיבה ופועלת באופן עצמאי". יו"ר הסיעה אביהו האן: "מודה לה על פעילותה במסגרת הסיעה ועל השותפות לדרך"

פורסם בתאריך: 30.11.22 13:36

מה שמתרחש בתוך סיעת הירוקים מאז הודיעה חברת הסיעה הילה לאופר על לקיחת פסק זמן מהעשייה הפוליטית ממשיך לעורר תהיות. חדי עין מפעילי הירוקים שמו לב כי שבפוסט האחרון שהעלה יו"ר הסיעה אביהו האן לפייסבוק הוא כבר לא תייג את לאופר, כפי שעשה עד עתה. עובדה זו, שהצטרפה לתגובה הלקונית שנתן להכרזתה עוד קודם לכן ולפיה "אנו מודים להילה על פעילותה הנמרצת ומצרים על החלטתה", רק הגבירה את הרחשים סביב הסיעה.

השמועות במערכת הפוליטית על כך שלאופר הודיעה על פסק זמן משום שהיא שואפת להשתבץ במקום השני ברשימה של הירוקים לבחירות 2023 נתקלות בהכחשה גורפת. מקורביה מספרים כי כעת היא תצביע באופן עצמאי במועצת העיר על פי צו מצפונה, ללא קשר למשמעת הסיעתית.

לאופר: "נכון לעכשיו אני מתנהלת בצורה סוליסטית, אבל זה חוטא לאמת כי תמיד הצבעתי לפי מה שאני חושבת. מה שלא ראיתי לנכון הצבעתי נגד לעומת מה שהצביעו שאר החברים בירוקים, או שלא השתתפתי בהצבעה".

 

 

את מתכוונת לפרוש מהירוקים?

"אני בתהליך של חשיבה. זו בדיוק הסיבה שבגללה הצהרתי על פסק זמן – לחשיבה. כאשר יהיה לי מה להודיע לכאן או לכאן, אני מבטיחה ליידע בשקיפות מלאה. חשוב לי הדיוק הזה – כל פעולה שאחליט עליה אני מבטיחה ליידע בשקיפות מלאה. אבל אני לא נמצאת במקום הזה עכשיו, כרגע אני פועלת באופן עצמאי".

האן לא תייג אותך בפוסט האחרון שלו.

"כבודו במקומו. זכותו לתייג את מי שהוא מוצא לנכון. זה בסדר גמור".

האן מסר בתגובה: "סיעת הירוקים של חיפה מודה להילה על פעילותה במסגרת הסיעה ועל השותפות לדרך. אנחנו מאחלים לה הצלחה בכל דרך שהיא תבחר בה, ובטוחים כי נמשיך לפעול יחדיו לקידום נושאים משותפים. סיעת הירוקים בהנהגתו של האן כמועמד לראשות העיר תמשיך לשים את תושבי העיר במרכז ולפעול להחלפת המדיניות הרעה של עינת קליש רותם. הסיעה תמשיך לפעול לסילוקם של בז"ן והמפעלים המזהמים, להקמת מערך שירות עירוני מתפקד אשר שם את התושבים במרכז, לקידום פתרון הומני אך החלטי לבעיית החזירים שאין מקומם בתוך הסביבה העירונית, לבנייה נכונה בשכונות ולניקיון הרחובות".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. רק גרמה נזק במועצה לירוקים

    גרמה הרבה מאד נזק לירוקים
    ההתנגדות 'לה לחזירי בר סהרורית.
    יצרה לירוקים בריחת קולות וטוב שתוחלף
    צרפו פעילי שמירת ואדיות, תחבורה ציבורית ומומחיות בהנדסה וניהול פרויקטים.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר