רג'א זעאתרה (צילום: בועז כהן)
רג'א זעאתרה (צילום: בועז כהן)

רשמי: חד"ש יוזמת ריצה ברשימה ערבית משותפת

לפי המתווה שמציעה חד"ש במטרה להגדיל את הייצוג הערבי במועצת העיר, המצע של הרשימה הערבית המשותפת יתבסס על המצע של חד"ש, והרשימה תכלול שני נציגים מחד"ש, נציג אחד מבל"ד ושני נציגים עצמאיים ו/או פעילי שכונות בחמישייה הראשונה. מזכירת חד"ש רים חזאן: "הכוח האלקטורלי של התושבים הערבים בחיפה שווה כחמישה מנדטים"

פורסם בתאריך: 13.9.23 15:38

הנהלת חד"ש החליטה אתמול (שלישי) רשמית על יוזמה לאיחוד כוחות ברחוב הערבי בחיפה במטרה להגדיל את הייצוג הערבי במועצת העיר.

לפי המתווה שמציעה חד"ש, המצע של הרשימה הערבית המשותפת יתבסס על המצע של חד"ש, והרשימה תכלול בחמישייה הראשונה שני נציגים מחד"ש, נציג אחד מבל"ד ושני נציגים עצמאיים ו/או פעילי שכונות. ברשימה יהיה ייצוג לנשים, והיא תכלול גם מועמדים יהודים.

מזכירת חד"ש רים חזאן: "איחוד כוחות הוא הכרחי בצל הממשלה הקיצונית שרואיה באזרחים הערבים אויבים, ובמיוחד בערים המעורבות ובחיפה עם מרקם היחסים המיוחד שלה בין שני העמים. הכוח האלקטורלי של התושבים הערבים בחיפה שווה כחמישה מנדטים, והגיע הזמן להפוך אותו לכוח פוליטי חזק ומשפיע, ולא לבזבז אותו על רשימות שישרפו אלפי קולות או על רשימות שרואות בחברה הערבית מאגר של קולות ואינן מייצגות את השאיפות של הציבור הערבי בתחומי החינוך, הפיתוח, ההתחדשות העירונית, השוויון והצדק החלוקתי במשאבי העירייה ועוד".

 

 

רג'א זעאתרה, אשר מתמודד על ראשות חד"ש: "אני מקווה שכולם ינהגו באחריות הנדרשת ושביחד נוכל להוות כוח גדול במועצה שיפעל לטובת העיר כולה ולטובת השכונות הערביות והמוחלשות. אנו מציעים נוסחה שיש בה מקום לכולם וכולם ייצאו נשכרים ממנה. אני אופטימי".

יו"ר בל"ד סמי אבו שחאדה: "החלטה כזו תצטרך לעבור בסניף החיפאי של בל"ד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר