דוד וקנין ז"ל (צילום: בועז כהן)
דוד וקנין ז"ל (צילום: בועז כהן)

דוד וקנין, יו"ר ועד עובדי העירייה לשעבר, הלך לעולמו

דוד וקנין, ששימש יו"ר ארגון עובדי עיריית חיפה בשנים 2019-2017, הלך לעולמו בגיל 63 לאחר מאבק במחלה קשה. בארגון העובדים ספדו לו: "איבדנו חבר יקר מאוד. דוד היה איש חינוך רב פעלים, בעל לב רחב ונתינה אין סופית, שפיו ולבו שווים. הוא יחסר לכולנו"

פורסם בתאריך: 3.12.23 09:16

דוד וקנין, לשעבר יו"ר ארגון עובדי עיריית חיפה, הלך לעולמו לאחר מאבק במחלה קשה, והוא בן 63. הוא שימש מנהל מחלקת אחזקת גני ילדים, ולפני חודשים אחדים, כשהתברר מצבו הרפואי, הוא פרש מעבודתו.

בשנת 2017 נבחר וקנין להחליף את יו"ר ארגון העובדים הקודם משה מזרחי, שנבחר ליו"ר ההסתדרות במרחב חיפה. הוא שימש יו"ר הארגון בסוף הקדנציה השלישית של יונה יהב ובתחילת הקדנציה של עינת קליש רותם, וביוני 2019 הודיע כי לא יתמודד לקדנציה נוספת. זמן קצר אחר כך הוא הוחלף על ידי סגנו אמנון עידו.

ארגון עובדי העירייה ספד לוקנין: "משפחת עובדי עיריית חיפה מרכינה את ראשה עם לכתו בטרם עת של דוד וקנין, יו"ר ארגון העובדים בעבר. איבדנו חבר יקר מאוד. דוד היה איש חינוך רב פעלים, בעל לב רחב ונתינה אין סופית, שפיו ולבו שווים. הוא יחסר לכולנו. לבנו ומחשבות עם משפחתו היקרה. יהי זכרו ברוך".

הלווייתו של וקנין תתקיים היום (ראשון) בשעה 15:00 בבית הקברות שדה יהושע, שער אורן. השבעה תתקיים בביתו של המנוח ברחוב רציף רוזנפלד 11 בבת גלים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר