יונה יהב וליסה פרץ (צילום: גביש מדיה)
יונה יהב וליסה פרץ (צילום: גביש מדיה)

העיתונאית ליסה פרץ מצטרפת למטה יהב

ליסה פרץ, לשעבר עורכת מוסף התרבות "גלריה" של עיתון "הארץ", תוביל את התוכנית הרב שנתית של יונה יהב לחידוש חיי התרבות בחיפה. פרץ: "התרשמתי מאוד מהדרך שבה הוא רואה את פיתוח התרבות בעיר - תמיכה ביוצרים ובמוסדות התרבות המקומיים ויצירת זירות חדשות"

פורסם בתאריך: 28.1.24 15:58

העיתונאית ליסה פרץ מצטרפת למטה של יונה יהב. פרץ תוביל את התוכנית הרב שנתית של יהב לחידוש חיי התרבות בחיפה, שאותה הוא מתכוון ליישם אם ייבחר לראשות העיר.

פרץ שימשה עורכת של מוסף התרבות "גלריה" של עיתון "הארץ", ולאחר מכן עורכת התרבות של עיתון "גלובס". היא היתה גם כתבת מגזין בעיתון "מעריב" ועורכת מוסף האופנה "סגנון" של העיתון. פרץ היא גם יוצרת דוקומנטרית, ובשנה שעברה יצא סרטה התיעודי "הבית בקרית שמונה" על האירוע החבלני שקרה בעיר בשנת 1974 ואשר בו נרצחו 18 ישראלים.

 

 

לפני כשנה עברה פרץ להתגורר בחיפה. "זיהיתי בחיפה את זירת התרבות האמיתית של ישראל – מגוונת, מקורית, חדשנית ומסעירה", היא מסבירה. על ההחלטה להצטרף לצוות של יהב היא אומרת: "התוכניות שלו להשיב לחיפה את חיי התרבות הן יצירתיות ומחדשות. התרשמתי מאוד מהדרך שבה יהב רואה את פיתוח התרבות בחיפה – תמיכה ביוצרים ובמוסדות התרבות המקומיים ויצירת זירות חדשות שמתאימות לכל סוגי האוכלוסייה בחיפה. אני משוכנעת שעם חזרתו לתפקיד ראש העיר, חיפה תחזור להיות אחת מהערים המובילות את התרבות בישראל".

יהב: "לפרץ יש זכויות רבות בקידום התרבות בישראל והיכרות מעמיקה עם כל רבדיה. שמחתי על בחירתה לגור בחיפה, ואני משוכנע כי ניסיונה והידע הרב שלה בתחום התרבות יתרמו להשבתה של העיר להיות בירת התרבות של מטרופולין הצפון ועיר מושכת קהלים מהארץ ומחו"ל. אני מתכוון למשוך לחיפה אנשי תרבות ואמנות בולטים שיהפכו את העיר למרכז העשייה שלהם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

17 תגובות
  1. חנה

    ליסה פרץ פוטרה מעיתון" הארץ" על רקע התעללויות, התקפות זעם ותלונות של עיתונאים כשהייתה עורכת התרבות. אל יהב מגיעים רק כשאתם נואשים בסוף הדרך.

  2. גלי

    יהב בהיסטריה. הוא יורה לכל הכיוונים ועדיין מפספס. ליסה פרץ? באמת? זאת הבשורה הכי טובה שלך לחיפאים? תפרוש עדיף.

  3. רונן

    תבדקו למה ליסה פרץ פוטרה מעיתון " הארץ" ותבינו מי הפרסונה. אף איש תרבות לא יעבוד איתה יותר, אין סיכוי.

  4. דוד

    אנשים איכותיים לא יתקרבו אל יונה יהב. אז בסוף הוא נשאר עם ליסה פרץ. איזה בושה.

  5. תל אביבי

    אם אתם רוצים לדעת מי זו ליסה פרץ תקלידו בגוגל "ליסה פרץ עיתון הארץ פיטורים" ותבינו הכל. חבל שיונה יהב לא עשה זאת לפני שרץ להצטלם איתה כמו טיפש.

  6. צבייה

    כנראה שיונה יהב חושב שהחיפאים טיפשים אם מה שיש לו להציע להם זה את ליסה פרץ. באמת.

  7. חיפאי מודאג

    לא בכדי ליסה פרץ מגיעה לחיפה. היא בחרה בחיפה אחרי שכל הגשרים שלה במדינת תל אביב נשרפו בעקבות פיטוריה על רקע התעמרויות שלה בעובדים ועובדות בכלי התקשורת שבה עבדה.
    כמי שעבר התעמרות מעובד בכיר במשך שנים אני מזועזע שיהב בחר לעבוד איתה.
    מה יונה יהב לא מבין? מה זה אומר על יכולת השיפוט שלו?

  8. מיכל

    ליסה פרץ לא הייתה מגיעה לחיפה אם כל הדלתות לא היו נטרקות בפניה בתל אביב.

  9. ש

    אחרי שמועמדת אנונימית גברה עליו בבחירות האחרונות, ולא סתם, הציבור החיפאי ישוב לבחור בו. הזיכרון כה קצר?

  10. יש דיור מוגן יוקרתי בכרמל - גיל 81 מספיק.

    י.י. הרסת מסךיק 15 שנה. נכנעת ללחצים לסגור עת הסיטי הול. ישבנו איתך אחרי עצומה לא לסגור את מרתף 10 בהדר שזה היה השריד האחרון לתרבות צעירה בשכונה צחקת לנו בפרצוף. הרסת את סצנת מועדוני נתנזון. בעיר התחתית עסקים התקשו לשרוד בגלל המנהלת הכושלת כל יומיים גרישות חדשות.
    כל מי שעוסק בתרבות יודע שיש רק דבר אחד יותר גרוע מתקופת י.י. וזה תקופת ע.ק.ר.
    שניהם חייבים לעוף.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר