הקמפיין של יש עתיד בתל אביב (צילום: דור דגן)
הקמפיין של יש עתיד בתל אביב (צילום: דור דגן)

יש עתיד יצאה בקמפיין בחירות… בתל אביב

פעילים של רשימת יש עתיד וצעירי חיפה תלו עשרות שלטים ברחבי תל אביב עם הסיסמה "חיפאים לחיפה" במטרה לעודד את חזרה הביתה של חיפאים שעברו לתל אביב. יו"ר הרשימה יוסי שלום: "אנו מחויבים ליצור עיר שלא רק שומרת על הצעירים שלה, אלא מושכת תושבים חדשים"

פורסם בתאריך: 4.2.24 13:15

כזה עוד לא היה לנו: רשימת יש עתיד וצעירי חיפה בראשותו של יוסי שלום יצאה בסוף השבוע בקמפיין בחירות ב… תל אביב. הפעילים תלו עשרות שלטים ברחבי תל אביב עם הסיסמה "חיפאים לחיפה" במטרה לעודד את חזרה הביתה של חיפאים שעברו לתל אביב.

שלום, המועמד לראשות העיר, ומספר 2 ברשימה נטע בוחבוט הסתובבו ברחובות ושוחחו עם צעירים חיפאים לשעבר במטרה לבחון מהי עמדתם כלפי חיפה ומהן הסיבות שבגללן הם נטשו את העיר.

מיש עתיד נמסר: "יוזמה זו היא חלק מתוכנית רחבה שמטרתה היא למגר את תופעת ההגירה השלילית של הצעירים מחיפה ולפתח אסטרטגיות לעידוד חיפאים לחזור לעיר הולדתם".

 

 

שלום: "שמיעה ממקור ראשון מדוע הצעירים שלנו בחרו לעזוב הדגישה את דחיפות המשימה להילחם בהגירה השלילית. אנו מחויבים ליצור עיר שלא רק שומרת על הצעירים שלה, אלא מושכת תושבים חדשים עם הזדמנויות, עם עושר תרבותי ועם קהילה עוטפת".

בוחבוט: "אני מכירה את הנושא מקרוב. בחרתי בעצמי לחזור לעיר, אבל רבים מבני השכבה שלי לא בחרו בכך. אני לוקחת את המשימה הזו באופן אישי ומאמינה שעל ידי יישום יוזמות ומדיניות ממוקדות, לצד מתן צמיחה של יוזמות מבורכות כפי שאנחנו רואים באזור השוק ובבת גלים, נוכל להפוך את חיפה לעיר שתמשוך אליה צעירים".

 

יוסי שלום ונטע בוחבוט תולים שלטים בתל אביב (צילום: דור דגן)

יוסי שלום ונטע בוחבוט תולים שלטים בתל אביב (צילום: דור דגן)

 

תגובות

6 תגובות
6 תגובות
  1. יעל

    אותי מסקרן מי יצביע ליוסי שלום. לפי הסקרים בסוף השבוע יש לו אחוז אחד תמיכה. מי אתם אנשים מוזרים שמצביעים ליוסי שלום? עד כדי כך אתם נואשים ו/או הזויים???

  2. לירן

    לא הבנתי. יוסי שלום בונה על זה שהמוני הצעירים שעזבו את חיפה והיגרו לתל אביב ישכנעו את הוריהם הקשישים שנותרו בחיפה שיצביעו לו? רק לי זה נשמע אדיוטי?

  3. די מספיק הרסתם

    ראש העיר הקודם י.י. הבריח ב-15 שנה 40,000 צעירים ועוד 5,000 עסקים מחיפה בגלל הרס העיר, בארנונה הגבוהה וחיסול איכות החיים בעיר ובתקופת קליש נטו עזבו 11,000
    תבינו מה המשמעות. חיפה בשנת 2020 לפי התחזיות הייתה צריכה למנות 330,000 תושבים. היא נעצרה בגלל י.י. על 285,000 במשך עשור שלם ולמרות ייבוא עולים של ישראל ביתנו לעיר – גם הם באו ועברו הלאה.
    ב-2017 בסקר בין גילאיי 30-40 חיפאים צעירים ענו 65 %שלא יישארו בחיפה בשנים הקרובות.
    יוסי שלום אביהו שרית השרוטה ומקלקליש – די. הרסתם מספיקקק רק בורובסקי עם נסיון בניהול.

  4. שקמה ברסלר

    מבקשת לבחור בקליש היא היחידה אשר יכולה להעיר את העיר המתה אחרי שהיא הרגה אותה. יש לי תוכנית שהבאתי מרפיח על איך התחבורה הציבורית צריכה להיות בעיר , ואחרי שעברתי קורס בשיפוץ כבישים בחאן יונס אני כבר יודעת איך להפוך כל כביש איכותי לאיכותי יותר

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר