ישראל בן שלום ועינת קליש רותם (צילומים: בועז כהן)
ישראל בן שלום ועינת קליש רותם (צילומים: בועז כהן)

כהונתו של בן שלום תוארך עד לאחר הבחירות

הצדדים לתביעה שהגיש ראש לשכת התאגידים בעיריית חיפה ישראל בן שלום נגד העירייה וראש העיר עינת קליש רותם הגיעו להסכמות, ולפיהן תוארך כהונתו של בן שלום עד לאחר הבחירות. בתביעה נטען כי "הוצאתו הכפויה לגמלאות עולה לכדי פיטורים פוליטיים"

פורסם בתאריך: 8.2.24 08:33

כהונתו של ראש לשכת התאגידים בעיריית חיפה ישראל בן שלום תוארך עד לאחר הבחירות – כך נקבע בתביעה שהגיש בן שלום לבית הדין האזורי נגד העירייה וראש העיר עינת קליש רותם לאחר שהצדדים הגיעו להסכמות.

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", בן שלום תבע את העירייה ואת קליש רותם בדרישה להאריך את תקופת עבודתו עד 31 במאי. עוד ביקש בן שלום לבטל החלטה על סיום עבודתו ועל הוצאתו לגמלאות ב-1 בפברואר – מועד שעליו הוסכם במסגרת הבנות שאליהן הגיעו הצדדים במסגרת תביעה קודמת שהגיש בן שלום בחודש אוקטובר.

 

 

בכתב התביעה נטען כי "אי הארכת שירותו של התובע נובעת משיקולים פוליטיים פסולים", שכן "סירובה של ראש העיר לקבל את החלטת הוועדה להארכת השירות הראשונה שהתבקשה על ידו ושהתקבלה פה אחד על ידי כל חברי הוועדה ואף כעת, עת נטלה ראש העיר בחוסר סמכות את תפקיד 'הממונה הישיר' ובחרה להמליץ לא להאריך את שירותו של התובע, נובע משיקולים פוליטיים זרים ופסולים, לנוכח שיוכו של התובע בעל כורחו למועצת השינוי, לחברי האופוזיציה ולמועמד כזה או אחר לראשות העיר. בכך מבקשת ראש העיר לבוא עמו חשבון פוליטי ופסול, כך שהוצאתו הכפויה לגמלאות עולה לכדי פיטורים פוליטיים".

בהחלטה שהתקבלה אתמול (רביעי) "מוסכם כי שירותו של התובע אצל המשיבה 1 (העירייה; ב"כ) יוארך עד למועד סיום הליך הבחירות לרשות המקומית (כולל הסבב השני). אם הליך הבחירות לראשות העיר יוכרע בסבב ראשון, היינו ב-27 בפברואר, וראש העיר שתיבחר היא המשיבה 2 (קליש רותם; ב"כ), עבודתו של המבקש תסתיים בסוף אותו חודש – 29 בפברואר. אם יתקיים סבב שני לראשות העיר, שעתיד להיערך ב-10 במרץ, וראש העיר שתיבחר היא המשיבה 2, עבודתו של המבקש תסתיים בסוף אותו חודש 31 במרץ, וזאת בשל היותו מבוטח בפנסיה תקציבית".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר