יעקב שטרית (צילום: ארז שטיינר)
יעקב שטרית (צילום: ארז שטיינר)

שטרית: "לא נתמוך באף מועמד לראשות העיר"

יו"ר רשימת התושב במרכז יעקב שטרית הודיע כי רשימתו לא תתמוך באף מועמד לראשות העיר: "תושבי חיפה הם פיקחים מספיק ואינם צריכים הדרכה במי לבחור. אנחנו מחויבים רק לתושבים, ונעבוד עם כל ראש עיר שייבחר"

פורסם בתאריך: 25.2.24 15:16

יומיים לפני פתיחת הקלפיות, יו"ר רשימת התושב במרכז יעקב שטרית מודיע כי רשימתו לא תתמוך באף מועמד לראשות העיר. גורמים במטה של שטרית אומרים כי למרות פניות של מתמודדים, שטרית מתבצר בעמדתו שלא להביע תמיכה באיש מהמועמדים.

שטרית: "אין לי שום כוונה לקבוע לאיש במי לבחור לראשות העיר. תושבי חיפה הם פיקחים מספיק ואינם צריכים הדרכה במי לבחור. אנחנו רצים למועצה כדי לשנות ולספק לתושב את הצרכים שלו, ולטפל בשכונות, בחזירי הבר, בתשתיות ובכל מה שקשור לאזרח הקטן. אנחנו מחויבים רק לתושבים, ונעבוד עם כל ראש עיר שייבחר. אנחנו פוליסת הביטוח של תושבי חיפה מול ראש העיר שייבחר. המוטו שלי הוא הצבת התושב במרכז בכל הפרמטרים, ועם הטיקט הזה אני בא לבוחר".

שטרית, אשר משמש יו"ר ועד שכונת נווה שאנן, הכריז על ריצה למועצת העיר, ורשימתו מורכבת מפעילי שכונות ומדמויות בולטות, ובהם הפעילה החברתית אורלי אברה, מנכ"ל הפועל חיפה בכדורגל לשעבר אבי קאופמן, יו"ר ועד עובדי רכבת ישראל לשעבר גילה אדרעי וחברת המועצה לשעבר טלי משולם איטח.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מקוים שייבחר עם 3-4 מושבים לפחות

    רשימה מעולה של פעילי שכונות אבל נראה שהתושבים המזוכיסטים יצביעו רק לעסקני מפלגות שמצטלמים עם פוליטיקאים כושלים.
    תנו קולות לשכונות ולא לעסקנים שמחפשים לעצמם מקום בכנסת עוד חצי שנה נוסח שרית שובר האן עציוני
    מי שבא לעבוד עבור התושבים זה פעילי השכונות.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר