"אנחנו מאבדים את הרוב היהודי בעיר" (צילום מתוך סרטון הבחירות של הליכוד בטירת כרמל)
"אנחנו מאבדים את הרוב היהודי בעיר" (צילום מתוך סרטון הבחירות של הליכוד בטירת כרמל)

הליכוד בטירת כרמל: "מאבדים את הרוב היהודי בעיר"

אסף אלעזר, מועמד לרשימת הליכוד למועצת העיר טירת כרמל, פרסם פוסטים וסרטונים שבהם הוא קורא להצביע לרשימה. באחד מהסרטונים, כשברקע מואזין קורא "אללה אכבר", נכתב: "1,000 ערבים מתגוררים בטירת כרמל. אנחנו מאבדים את הרוב היהודי בעיר! לרוב יהודי בעיר הצביעו מחל"

פורסם בתאריך: 26.2.24 16:32

סוער בטירת כרמל: אסף אלעזר, מועמד לרשימת הליכוד למועצת העיר, פרסם פוסטים וסרטונים שבהם הוא קורא להצביע מחל בבחירות מחשש לאיבוד הרוב היהודי בעיר.

בסרטון מוצגת טירת כרמל בצילומי רחפן, כשברקע מואזין קורא "אללה אכבר", והכתוביות אומרות: "1,000 ערבים מתגוררים בטירת כרמל. אנחנו מאבדים את הרוב היהודי בעיר! לרוב יהודי בעיר הצביעו מחל הליכוד. נלחמים על הבית, נלחמים על טירת הכרמל". בסוף הסרטון גם נשמע פיצוץ מעומעם.

בפוסט שצורף לסרטון נכתב: "שלום לתומכי הליכוד בטירת כרמל. 27 בפברואר הוא שעת מבחן גורלית לליכוד בבחירות לעיריית טירת כרמל. אנחנו נלחמים על הבית! אנחנו חייבים שיהיה ליכוד גדול וחזק בתוך העירייה כדי שהשמאל לא יצליח להשתלט על המשאבים שלה. הצבעה לליכוד בטירת כרמל תחזק גם את ראש הממשלה בנימין נתניהו שמוביל בהצלחה את המלחמה נגד החמאס וחיזבאללה. נלחמים על הבית! יוצאים להצביע מחל!".

 

 

 

נושא הרוב היהודי חוזר בקמפיין הליכוד לאורך כל החודש האחרון. לפני שישה ימים העלה אלעזר סרטון ובו תיעוד מהמלחמה בעזה ומהפגנה בחיפה שתוארה כ"הפגנה למען החמאס בחיפה" עם הכיתוב "כל זה 8 ק"מ מכאן". בהמשך מופיע צילום של בניין עיריית חיפה עם דגל הרשות הפלסטינית מתנוסס עליו, ומצדדיו שלטי פלריג של מפלגת חד"ש.

בפוסט שצורף לסרטון זה נכתב: "חייבים לשמור על הרוב היהודי בעיר! טירת כרמל תקלוט בשנים הקרובות עשרות אלפי תושבים חדשים. העיר עלולה לאבד את הרוב היהודי. כחבר מועצת העיר אפעל בדרכים חוקיות לשמור על הרוב היהודי בעיר. הצביעו מחל בראשות אסף אלעזר בפתק הלבן".

 

 

עוד קודם לכן, ב-1 בפברואר, הציף אלעזר את הנושא בפוסט שבו הוא כתב: "תושבים יקרים, בשנים האחרונות האוכלוסייה בטירת כרמל גדלה באופן משמעותי עם כניסת תושבים חדשים לעיר. אופייה היהודי המובהק של העיר (92.4 אחוז ב-2021) ישתנה ללא היכר. אזרחים רבים העלו בפני את הנושא, אך הם חוששים לומר זאת בציבור, ויותר מכך – מרגישים חסרי אונים. כחבר מועצת העיר בכוונתי ליישם תוכנית שתקבע את זכותנו להגדרה עצמית כעיר יהודית, כפי שנעשה ביישובים אחרים. מדובר במשימה לא פשוטה, ואני מעדיף להילחם על הבית. רק ביחד ננצח. הצביעו מחל בראשות אסף אלעזר בפתק הלבן למועצת העיר, תנו לנו את הכוח לפעול".

את תגובתו של אלעזר לא ניתן היה להשיג.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר