רועי לוי (צילום: מיכה בריקמן)
רועי לוי (צילום: מיכה בריקמן)

"לא מאמין שהתושבים רוצים שאעבוד עם ידיים קשורות"

למרות שנראה כי תוצאות הבחירות לראשות העיר נשר כבר הוכרעו, רועי לוי חושש משאננות של התושבים ולפיצול במועצת העיר: "אם המועצה לא תהיה חזקה, מה שיקרה לנו זה עירייה כמו חיפה"

פורסם בתאריך: 26.2.24 12:08

מחר (שלישי) ייצאו 20,214 בעלי זכות בחירה בנשר להצביע על המועמדים שלהם לראשות העיר ולמועצת העיר. למרות שנדמה כי הבחירות בנשר הוכרעו עוד לפני פתיחת הקלפיות, ראש העיר המכהן רועי לוי, שרוב הסיכויים שיזכה לקדנציה שנייה, מתריע מפני שאננות.

לראשות העיר מתמודדים שניים – לוי ושלומי זנו מהליכוד. שש רשימות מתמודדות על 13 מושבים במועצת העיר – נשר מספר אח"ת בראשות אסף גפן, כן לנשר בראשות רועי לוי, נשר ביתנו בראשות גאורגי גרשקוביץ', הליכוד בראשות שלומי זנו, נשר שלנו בראשות ליאור דורון וש"ס.

לוי: "אנחנו רואים בתחזית מזג האוויר שצפוי להיות גשום מחר. לכך אפשר להוסיף את מצב הרוח הלאומי הירוד בתקופת המלחמה ואת האדישות בנשר. כולם אומרים לי 'אתה כבר נבחרת, למה עושים בחירות?'. אנחנו חוששים מאחוז הצבעה נמוך שעלול להוביל לכך שסיעות קטנות ייכנסו למועצה, ולכן אנחנו ממריצים את התומכים שלנו לצאת להצביע. זה לא בכיס שלנו כמו שהם חושבים, וכל קול קובע".

אתה באמת מרגיש שאננות?

"כן, בהחלט. בכל מקום אנשים באים אלי ואומרים לי 'למה אתה צריך בחירות? כבר נבחרת, זה שלך בכיס', ואז אני נאלץ להגיד להם 'חבר'ה, אין דבר כזה 'שלך בכיס'. אם כולם יגידו שזה שלי בכיס ולא יבואו להצביע, אם המועצה לא תהיה חזקה, מה שיקרה לנו זה עירייה כמו חיפה – שאי אפשר להעביר תקציב כדי לרכוש ציוד חירום לעיר כמו מזרונים, מזון, גנרטורים ושכפ"צים. אם אנשים יהיו אדישים, אנחנו מסתכנים במצב דומה".

 

 

סקר של הליכוד ניבא לך כבר לפני כמה חודשים יותר מ-80 אחוז מהקולות.

"בבחירות לראשות העיר מצבנו טוב, עשינו עבודה טובה. מה שאנחנו צריכים להשגיח עליו ולהיות עם האצבע על הדופק זה מועצת העיר. יש סיעות שמטעות את הציבור. הם אומרים למצביעים 'אנחנו גם עם רועי לוי, אבל בפתק השני תצביע לנו', ואז מקבלים קדנציה של ראש עיר עם ידיים קשורות. אני לא מאמין שהתושבים רוצים שאעבוד עם ידיים קשורות".

אז החשש הוא מפיצול המועצה?

"נכון. החשש שלנו הוא שהמועצה שלנו תהיה חלשה".

אתה רואה סיכוי למהפך בנשר?

"לראשות העיר לא, אבל למועצת העיר כן. אני בהחלט חושש. אמנם במועצה הנוכחית יש לנו שישה מנדטים, אבל עכשיו זה משחק חדש ואנחנו צריכים לדאוג שהמספר הזה לא יפחת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אורן

    חיפה גמורה
    מחר תיראו עיר שנשלטת מכל בחינה על ידי גמלאים נירגנים שיצביעו לחבריהם ראשי הסיעות הגמלאים כדי להבריח את הצעירים מחיפה.
    הפער בין גיל ממוצע נשר לחיפה כבר 7-8 שנים.
    חיפה מחוסלת. עכשיו החרדים והמגזר מריחים שם דם.

  2. רוביק מעלי אקספרס

    אפשר לשקר לחלק מהאנשים כל הזמן, אפשר לשקר לכל האנשים חלק מהזמן, אבל אי אפשר לשקר לכולם כל הזמן
    פוטין קטן פופוליסט בשקל וחצי שמחפש פרסום בכל מכיר ומניירות . סביבך אנשים טובים אתה חולה פרסום ולרצות את ההורים.

  3. פופוליסט

    ראש עיר שמבקש את כל הכח להימנע מרגולציה איזונים ובלמים. ראש עיר שמחפש פרסום וסלביות במקום עבודה בצניעות ובשיתוף פעולה. פוטין קטן שמאיים על חלשים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר