פתקי ההצבעה (צילום: חגית הורנשטיין)
פתקי ההצבעה (צילום: חגית הורנשטיין)

הקלפיות ננעלו. בקרוב תחל ספירת הקולות

הסתיים תהליך הבחירה לראשות העיר ולמועצה בתום יום של אחוזי הצבעה נמוכים @ במטה יהב הודיעו: "משה כחלון תומך ביהב". כחלון פרסם הכחשה. מטה עציוני: "יהב ירד לשפל חסר תקדים" @ המועמדים לראשות העיר והרשימות למועצה טענו לאי סדרים בקלפיות

פורסם בתאריך: 27.2.24 06:58

בחירות בצל המלחמה: הבוקר (שלישי) בשעה 7:00 נפתחו 445 הקלפיות ברחבי חיפה, ו-268,342 בעלי זכות ההצבעה בעיר יצביעו ויקבעו מי יהיו ראש העיר וחברי מועצת העיר בחמש השנים הבאות. הקלפיות יינעלו בשעה 22:00. יצוין כי הבחירות מתקיימות באמצעות שני פתקים – לבן לרשימה למועצת העיר, וצהוב לראש העיר.

על ראשות העיר מתמודדים 12 מועמדים: דוד עציוני, יונה יהב, יעקב בורובסקי, אביהו האן, עינת קליש רותם, יוסי שלום, שרית גולן שטיינברג, לזר קפלון, קיריל קארטניק, יצחק בלס, אבראהים גטאס וצבי ברבי.

 

קלפי בחיפה (צילום: חגית הורנשטיין)

קלפי בחיפה (צילום: חגית הורנשטיין)

 

על מקום במועצת העיר, שבה 31 חברים, מתמודדות 26 רשימות: דא חיפה בראשות לזר קפלון (א), רוב העיר (אף), ציונות נטו בראשות יואב רמתי (ב), אגודת ישראל המאוחדת (ג), בל"ד (צד), דגל לתושב (דגל), אני חי פה בראשות קיריל קארטניק (דע), הבית שלנו בראשות דוד עציוני (דעת), מחוברים לחיפה וקרית חיים בראשות יעקב בורובסקי (דף), חד"ש (ו), שדולת הגמלאים (זך), אחדות הציונות הדתית (טב), חיפה בשבילנו חוזה חדש בראשות שרית גולן שטיינברג (יד), חיפאים יחד מנצחים יחד בראשות יצחק בלס (יף), התושב במרכז בראשות יעקב שטרית (ך), חיפה ביתנו בראשות טטיאנה ג'ון (ל), הליכוד בראשות יניב בן שושן (מחל), ניר שובר חיפה פיתוח (נ), למען ילדינו בראשות אבראהים גטאס (ע), יש עתיד וצעירי חיפה בראשות יוסי שלום (פה), חיפה שלנו בראשות יונה יהב (ץ), אכפת לי מתושבי חיפה בראשות צביקה ברבי (צ), חיים בחיפה בראשות עינת קליש רותם (ק), טק והעיר (קד), הירוקים כחול-לבן בראשות אביהו האן (רקכן) וש"ס (שס).

 

פתקי ההצבעה לראשות העיר (צילום: חגית הורנשטיין)

פתקי ההצבעה לראשות העיר (צילום: חגית הורנשטיין)

 

הבחירות לרשויות המקומיות בצה"ל נמשכו לאורך כל השבוע, והיום ייפתחו בצה"ל כ-570 קלפיות, לרבות באזורי הלחימה. כל החיילים יוכלו להצביע מהשעה 8:00 בבוקר ועד לשעה 21:00 בערב, בהתאם לצרכים המבצעיים. ⁠הקלפי הדרומית ביותר הוצבה במוצב טאבה באילת והצפונית ביותר בהר דב. כשליש מהקלפיות בצה"ל נפתחו להצבעה מוקדמת ברצועת עזה, בגבול הצפון ובאיו"ש.

נוסף על כך, קלפיות ניידות יפעלו בין המוצבים, יחידות כיפות ברזל וכיתות הכוננות ביישובים על מנת להגיע לכל כוחות צה"ל ולתת לחיילים לממש את זכות ההצבעה שלהם.

 

קלפי צבאית (צילום דובר צה"ל)

חיילים מצביעים בקלפי צבאית (צילום דובר צה"ל)

 

 

עדכון (22:00): הקלפיות ננעלו, בקרוב תחל ספירת הקולות. שיעור ההצבעה בחיפה: 39.1 אחוז.

עדכון (21:35): שיעור ההצבעה בחיפה נכון לשעה 21:00 עומד על 36.1 אחוז מבעלי זכות ההצבעה. שיעור ההצבעה הארצי עומד על 44.9 אחוז, שהם 3,185,457 מצביעים מכל בעלי זכות הבחירה.

עדכון (20:22): שיעור ההצבעה בנשר נכון לשעה 19:00 עומד על 44.1 אחוז. בטירת כרמל – 49.2 אחוז.

עדכון (20:11): שיעור ההצבעה נשאר נמוך: 32.8 אחוז מבעלי זכות ההצבעה בחיפה מימשו את זכותם והצביעו עד לשעה 19:00. שיעור ההצבעה הארצי עומד על 40.8 אחוז, שהם 2,898,130 מצביעים מכל בעלי זכות הבחירה.

עדכון (20:10): במי תומך שר האוצר לשעבר משה כחלון? בשעה 18:00 פרסם מטה יהב כי כחלון קורא לתושבי חיפה: "אלה בחירות גורליות לעתידה של חיפה. אני קורא לתושבי חיפה לבחור ביונה יהב – האיש הנכון, מנהיג מנוסה ואחראי שמתאים להנהיג את העיר בעת הזאת". אל ההודעה צורפה תמונה משותפת של השניים.

בעקבות הפרסום הוציא מטה עציוני הודעה משלו וציין כי מדובר בהודעה משותפת לכחלון ולעציוני. בהודעה מצוטט כחלון אומר: "לא הבעתי תמיכה ביהב. דרשתי להוריד את התמונה באופן מיידי. ככה לא מתנהגים לחבר". ממטה עציוני נמסר: "העובדה שיהב ירד לשפל חסר תקדים, ניצול של חבר והפצת שקר כפי שעשה זאת במהלך כל הקמפיין, מעידה על כך שהוא בהיסטריה כי הוא עומד להפסיד בסיבוב הראשון".

גורם במטה יהב מסר ל"כלבו – חיפה והקריות": כחלון עשה סיבוב פרסה".

עדכון (17:53): שיעור ההצבעה בנשר נכון לשעה 17:00 עומד על 33.6 אחוז. בטירת כרמל – 38.1 אחוז.

עדכון (17:45): שיעור ההצבעה הנמוך נמשך. רק 26.4 אחוז מבעלי זכות ההצבעה בחיפה מימשו את זכותם והצביעו עד לשעה 17:00. שיעור ההצבעה הארצי עומד על 31.2 אחוז, שהם 2,212,320 מצביעים מכל בעלי זכות הבחירה.

עדכון (16:24): שיעור ההצבעה בנשר נכון לשעה 15:00 עומד על 30.5 אחוז. בטירת כרמל – 32.2 אחוז.

עדכון (16:09): שיעור ההצבעה בחיפה נכון לשעה 15:00 עומד על 21.3 אחוז. שיעור ההצבעה הארצי עומד על 26 אחוז לעומת 32.6 אחוז בשעה 15:00 בבחירות בשנת 2018. עד לשעה 15:00 הצביעו יותר מ-1.8 מיליון בוחרים, לא כולל הלוחמים שהצביעו בקלפיות באזורי הלחימה, חיילים בבסיסים, שוטרים ובעלי תפקידים שמצביעים במעטפות כפולות אשר ייספרו רק מהלילה.

עדכון (15:21): יו"ר רשימת חיפה ביתנו טטיאנה ג'ון הגיעה להצביע בבית הספר הריאלי ברחוב שמריהו לוין בהדר ואמרה: "כולנו רוצים שינוי במדינה שלנו, כולנו רוצים מדינה טובה יותר ובטוחה יותר, אך השינוי במדינה מתחיל כאן, היום, בבחירות המקומיות, וזה צו השעה. חשוב מאוד שהקול שלכם יישמע, שתקבלו ייצוג ראוי לחמש שנים הבאות ושתוכלו להשפיע. אני קוראת לחיפאים להגיע לקלפיות, לנצל את הזכות הדמוקרטית, להצביע למען עתיד טוב יותר עבורכם, עבור הילדים שלכם. הצביעו ל' לרשימת חיפה ביתנו".

 

טטיאנה ג'ון מצביעה (צילום: חיפה ביתנו)

טטיאנה ג'ון מצביעה (צילום: חיפה ביתנו)

 

עדכון (15:12): יו"ר תקווה חדשה גדעון סער הגיע לחיפה כדי להביע תמיכה בדוד עציוני ואמר: "זה יום גורלי לעתידה של חיפה. יש רק אדם אחד שיכול להוביל את חיפה לשינוי וזה עציוני".

 

דוד עציוני וח"כ גדעון סער (צילום: מטה עציוני)

דוד עציוני וח"כ גדעון סער (צילום: מטה עציוני)

 

עדכון (14:32): ברשימת אני חי פה בראשות קיריל קארטניק מדווחים על תקרית אלימה עם פעיל של יונה יהב. האירוע התרחש סמוך לקלפי ברחוב העלייה השנייה בבת גלים.

עדכון (14:05): יונה יהב בהצהרה לתקשורת: "אנחנו נכנסים לשעות הקריטיות של יום הבחירות. המטה שלנו עובד מצוין, התגובות הן טובות מאוד, אבל אחוז ההצבעה הוא נמוך. אני פונה לאחיי החיפאים שרוצים את חיפה דמוקרטית, ליברלית וחופשית – אתם חייבים להצביע. הביאו את המשפחות ואת החברים אל הקלפי והצביעו. אנחנו ננצח את הקיצונים".

עדכון (13:49): יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ וח"כ אורית פרקש הכהן הגיעו לגרנד קניון עם אביהו האן כדי לעודד את קהל המבלים להצביע לו ולרשימת הירוקים כחול לבן.

 

חה"כ בני גנץ ואורית פרקש הכהן עם אביהו האן בגרנד קניון (צילום: ירון חנן)

חה"כ בני גנץ ואורית פרקש הכהן עם אביהו האן בגרנד קניון (צילום: ירון חנן)

.

עדכון (13:36): שיעור ההצבעה עד לשעה 13:00 עומד על 15.2 אחוז לעומת כ-20 אחוז בבחירות בשנת 2018. הנתונים התקבלו מ -412 קלפיות שמהוות 94.1 אחוז מכל הקלפיות בחיפה. שיעור ההצבעה הארצי עומד על 17.7 אחוז.

עדכון (13:32): יו"ר תקווה חדשה גדעון סער יגיע לחיפה כדי לתמוך בדוד עציוני. המפגש יתקיים בשעה 14.00 בקלפי בבית הספר תל חי בנוה שאנן.

עדכון (13:20): נכון לשעה 11:00 הצביעו בחיפה 8 אחוזים מבעלי זכות הבחירה בחיפה. הנתונים התקבלו מ-409 קלפיות שמהוות 93.4 אחוז מכל הקלפיות בחיפה. מדובר באחוז הצבעה נמוך מהממוצע הארצי שעומד על 9.1 אחוזים. בשעה המקבילה ביום הבחירות בשנת 2018 נרשמו בחיפה 13.4 אחוז הצבעה.

עדכון (13:12): מנצלים את השבתון של יום הבחירות לרשויות המקומיות לקניות: בין השעות 8:00 ל-11:00 הוציאו הישראלים יותר מ-205 מיליון שקל באשראי – עלייה של 1.8 אחוז ביחס ליום הבחירות לכנסת בנובמבר 2022, אז נרשמה הוצאה של 201.5 מיליון שקל. כך עולה מנתוני חברת שבא, אשר מנהלת ומפתחת מערכת תשלומים לאומית בכרטיסי אשראי.

עדכון (12:15): גם ברשימת רוב העיר קופצים על הרכבת וטוענים: "יש תופעה של הסתרת פתקי ההצבעה בקלפיות בעזרת פתקי הצבעה של יואב רמתי". ברשימה טוענים כי בקלפיות בבתי הספר עירוני ה' ורמב"ם ובמקומות נוספים הוסתרו פתקי ההצבעה של הרשימה באמצעות פתקי ההצבעה של רשימת ציונות נטו.

עדכון (11:47): שדולת הגמלאים הגישה תלונה ליו"ר ועדת הבחירות עו"ד חלי בן ארי בעקבות תלונות של מצביעים על היעדר מוחלט של פתקים של הרשימה. ראש הרשימה ישראל סביון: "זאת שערורייה שאין כדוגמתה. זה נראה כמו סבוטאז׳ מתוכנן. לא נעבור על זה בשתיקה. נגיש תלונה במשטרה, ואנו אף שוקלים להגיש בקשה לבית משפט לפסול את ההצבעות".

בשדולת הגמלאים טוענים כי הפתק של הרשימה חסר בקלפיות 742 בקרית חיים, 266 בבית בירם ו-400 בבית הספר תל חי.

עדכון (11:41): עמית סגל, פרשן N12, על הבחירות בחיפה: "המספר חסר התקדים של מועמדים – 12 במספר – כמעט מבטיח סיבוב שני. קואליציה נדירה הוקמה לפני חמש שנים כדי לבחור בעינת קליש רותם – חרדים, להט"בים, ימנים, שמאלנים, ערבים. הפעם, ראש העיר מתהדרת בקואליציה רחבה עוד יותר – אלה שגמרו אומר להדיח אותה מהתפקיד אחרי קדנציה מביכה, עתירת חזירי בר וזיהום, שנים אבודות שבהן תל אביב שאבה מהכרמל עוד כסף ואנשים איכותיים".

עדכון (11:28): יעקב בורובסקי מצטרף לטענות לאי סדרים וטוען: "גורמים ככל הנראה עבריינים מוציאים את פתקי ההצבעה שלי מהקלפיות. המשטרה פתחה בחקירה". יועצו המשפטי של בורובסקי עו"ד עומרי שגב: "לצערנו, מהבוקר אנו מקבלים עדכונים על תופעה חמורה – ככל הנראה מטעם מועמדים אחרים – שמעלימים פתקים של בורובסקי. המידע הועבר למשטרת ישראל ולמשרד הפנים, ונמצה את הדין מול כל גורם עברייני".

עדכון (11:14): התקלה במערכת הממוחשבת לחישוב אחוזי ההצבעה תוקנה. נכון לשעה 10:16 הצביעו בחיפה 4.1 אחוזים מבעלי זכות הבחירה – נתון דומה לבחירות בשנת 2018. הנתונים התקבלו מ-403 קלפיות שמהוות 92 אחוז מכל הקלפיות בחיפה.

עדכון (10:43): בשעה 13:00 ימסור יונה יהב הצהרה מיוחדת לעיתונאים. לפי ההערכות, ההצהרה תתייחס לשיעור ההצבעה בחיפה.

עדכון (10:36): במטה עציוני טוענים לאי סדרים בכמה קלפיות, ולדבריהם פתקים של דוד עציוני הוסרו ואת מקומם תפסו פתקים של יונה יהב. עוד נטען כי בקלפיות נוספות נמצאו פתקים פסולים שהושמו בכוונת תחילה: "מדובר בניסיון זיוף חמור ובעבירה על חוק הבחירות. ברגעים אלו מוגשת תלונה לוועדת הבחירות בנושא".

עדכון (10:17): פתקים רבים של רשימת חד"ש (ו') למועצת העיר נעלמו מכמה קלפיות בחיפה – כך נמסר ל"כלבו – חיפה והקריות" מוועדת הבחירות האזורית. בוועדה אומרים כי חולקו פתקים של כל הרשימות בכמות מספקת לכל הקלפיות, וככל הנראה הם נעלמו על ידי מי שלא רצה שהם יהיו שם. מנהלת הבחירות של חד"ש רים חזאן: "ידוע לי שחסרים הרבה מאוד פתקים בקלפיות, ואני לא מבינה למה. כי העברתי לפחות 160,000 פתקים לוועדת הבחירות הודעתי על כך למנהל הבחירות האזורי ואני מטפלת בבעיה".

עדכון (10:11): יו"ר רשימת התושב במרכז יעקב שטרית הצביע בבית הספר רמב"ם בנוה שאנן ואמר: "אני קורא לכולם להצביע לרשימה בראשותי. אנחנו יוצאים לדרך חדשה שבה נעלה את התושב סדר היום הציבורי ונשים אותו במרכז".

 

יעקב שטרית מצביע (צילום: התושב במרכז)

יעקב שטרית מצביע (צילום: התושב במרכז)

 

עדכון (10:05): יו"ר ועדת הבחירות המרכזית לכנסת השופט נעם סולברג הגיע לסיור במרכז השליטה של משרד הפנים על הבחירות לרשויות המקומיות.

עדכון (10:00): המועמד לראשות העיר יעקב בורובסקי (מחוברים לחיפה וקרית חיים) הגיע מלווה ברעייתו שוש ובבני משפחתו לקלפי בבית הספר גיל בכרמל. בורובסקי: "אנחנו מצויים בתקופה מאתגרת למדינה ולעיר. אני משוכנע בניצחוני ומבטיח לתושבים שאדאג ביחד עם חבריי לרשימה לחוסן החיפאי בכל התחומים, ובראשם לביטחון בעיר".

 

יעקב בורובסקי מצביע (צילום: מטה בורובסקי)

יעקב בורובסקי מצביע (צילום: מטה בורובסקי)

 

עדכון (9:53): המערכת הממוחשבת לחישוב אחוזי ההצבעה קרסה מיד עם הפעלתה, וכעת לא ניתן לדווח על אחוזי הצבעה – כך נודע ל"כלבו – חיפה והקריות" מפי גורם בוועדת הבחירות האזורית. יצוין שבבחירות לכנסת מגובה המערכת הממוחשבת על ידי מערכת דיווח ידני, אך הפעם העדיפו בוועדת הבחירות המרכזית לא לעבוד עם מערכת גיבוי. לפי התכנון, בשעה 9:00 אמור היה לעלות הדיווח הראשון על אחוזי ההצבעה לאתר משרד הפנים, ולאחר מכן בכל שעתיים. נכון לעכשיו, התקלה לא תוקנה.

עדכון (9:44): המועמד לראשות העיר דוד עציוני (הבית שלנו) הגיע להצביע בקלפי ברחוב איינשטיין עם אשתו שלי. עציוני: "זהו שחר של יום חדש. אנחנו הולכים כולנו ביחד לעבר העתיד ולא לעבר העבר. הגיע הזמן לתת לדור הניצחון את המושכות ולא לדור הכישלון. אני בא לכאן בשביל הצעירים, בשביל המבוגרים, בשביל החיפאים. אני אוהב אתכם, ורק ביחד ננצח".

 

דוד ושלי עציוני בקלפי (צילום: הבית שלנו)

דוד ושלי עציוני בקלפי (צילום: הבית שלנו)

 

עדכון (9:30): המועמד לראשות העיר יונה יהב (חיפה שלנו) הצביע הבוקר בקלפי הסמוכה לביתו בשכונת דניה ביחד עם רעייתו רבקה ובנותיו אורטל ושירן. יהב: "זהו בוקר טוב מחיפה היפה והליברלית. זהו בוקר של חגיגה לדמוקרטיה ותקווה לחיפה, בוקר שבו אנו מתחילים לתקן את חמש השנים הרעות שעברו על העיר. "אני קורא לכל בעלי זכות הבחירה בחיפה לצאת, להצביע ולקבוע את עתידה של חיפה כעיר חופשית, סובלנית ואהובה כמו שאנחנו מכירים אותה. זה יהיה הקאמבק הגדול של השפיות ושל חיפה היפה והליברלית. אני אחזור וביחד איתי התקווה של חיפה".

 

יונה ורבקה יהב בקלפי (צילום: גביש מדיה)

יונה ורבקה יהב בקלפי (צילום: גביש מדיה)

 

עדכון (9:08): אליהו כהן, המועמד לראשות העיר טירת כרמל וראש רשימת דרך חדשה, הצביע הבוקר עם בת זוגו דקלה. כהן קרא לתושבי טירת כרמל לצאת ולהצביע: "אם אכפת לכם מעתידה של טירת כרמל, אם גם אתם רוצים טירת כרמל חזקה עם תמיכה ממשלתית גדולה ועם תקציבים, טירת כרמל של מעשים, טירת כרמל שבונה עתיד חדש בעבור התושבים והילדים, אני מבקש מכם – צאו, הצביעו והשפיעו".

 

אליהו כהן מצביע בטירת כרמל (צילום: דרך חדשה)

אליהו כהן מצביע בטירת כרמל (צילום: דרך חדשה)

 

עדכון (8:47): סאלי עבד, ראש רשימת רוב העיר, הצביעה בקלפי בוואדי סאליב: "היום יצביעו אלפי חיפאים – יהודים וערבים – בעד תקווה ושותפות. מגיע לנו לחיות בחיפה שוויונית ודמוקרטית – עיר שהיא בית לכל הקהילות".

 

סאלי עבד בקלפי (צילום: רוב העיר)

סאלי עבד בקלפי (צילום: רוב העיר)

 

עדכון (8:37): משה רדמן, ממובילי המחאה בחיפה, הגיע למטה הבחירות של שרית גולן שטיינברג ורשימת חיפה בשבילנו חוזה חדש.

 

שרית גולן שטיינברג ומשה רדמן (צילום: חיפה בשבילנו חוזה חדש)

שרית גולן שטיינברג ומשה רדמן (צילום: חיפה בשבילנו חוזה חדש)

 

עדכון (8:30): יו"ר הכנסת אמיר אוחנה ביקר במרכז השליטה של משרד הפנים על הבחירות לרשויות המקומיות. שר הפנים משה ארבל, מנכ"ל המשרד רונן פרץ והמפקח הארצי על הבחירות ריאן גנאם סקרו בפניו את מכלול אמצעי השליטה, את הדיווחים ואת ההתרחשויות המנוהלים ממרכז השליטה הארצי שבו פועלים גם קציני פיקוד העורף והמשטרה. אוחנה קרא לאזרחי ישראל לנצל את יום השבתון כדי להגיע לקלפיות, להצביע ולהשפיע.

 

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה במרכז השליטה של משרד הפנים (צילום: אקליפס מדיה)

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה במרכז השליטה של משרד הפנים (צילום: אקליפס מדיה)

 

עדכון (7:50): המועמד לראשות העיר יוסי שלום (יש עתיד וצעירי חיפה) הצביע בקלפי בבית הספר זכרון יוסף. שלום: "צאו להצביע. הבחירות יקבעו אם חיפה תהיה עיר מתקדמת, ליברלית ומשגשגת או תמשיך לצעוד במקום ולא להתקדם. יש לנו ההזדמנות להפוך את חיפה לעיר המתקדמת בישראל, אבל בשביל זה אנחנו חייבים אתכם. בחודשים הארוכים חרשנו את חיפה לאורכה ולרוחבה ושמענו את הבעיות ואת הקשיים שלכם. יש לנו את הפתרונות, יש לנו את התוכניות שיצעידו את חיפה קדימה בכל התחומים".

שלום הוסיף: "לצערנו ראינו בחודשים האחרונים מועמדים אחרים שנקטו פוליטיקה מכוערת, משמיצה ומשפילה, ויש מי שחושבים שאין דרך אחרת. אבל יש פוליטיקה אחרת – פוליטיקה שמקדשת מהות, אידיאולוגיה, שיתוף פעולה ושיח מכבד על פני השמצות, השפלות וגידופים. זאת הפוליטיקה שאנחנו מאמינים בה, ככה התנהגנו לאורך כל הקמפיין וכך נמשיך גם אחרי הבחירות. בשביל כל זה אנחנו חייבים את הקול שלכם. רק ככה נביא את השינוי".

 

יוסי שלום מצביע (צילום: יש עתיד וצעירי חיפה)

יוסי שלום מצביע (צילום: יש עתיד וצעירי חיפה)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מסתובב בגרנד קניון כשבעזה מעל מאה חטופים - שר כושל ומכשיל ונכשל

    גנץ הכושל בא לכמה דקות להצטלם עם העסקן שלו… בחייאת.
    בורובסקי היחיד שמנוסה בניהול ארגון של מאות אנשים.
    גנץ היה עסוק בהלבנת תוספת הרמטכל כל 2022 – ובלהכשיל מדינה שלמה במחדל 7.10

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר