קלפי (צילום: FreePik)
קלפי (צילום: FreePik)

המדריך לבוחר הקרייתי: אלה המועמדים ואלה הרשימות

171,440 אלף בעלי זכות בחירה, 7 מועמדים לראשות העיריות ו-31 רשימות בארבע הקריות • מורה נבוכים לקראת יום הבוחר • וגם מסר אחרון מהמועמדים אליכם • לכו, תבחרו

פורסם בתאריך: 26.2.24 22:25

קרית אתא

מספר תושבים: 66,450

בעלי זכות בחירה: 50,512

מספר חברי המועצה: 17

מועמדים לראש הרשות:

יעקב פרץ (צילום: דוברות עיריית קרית אתא)

יעקב פרץ (צילום: דוברות עיריית קרית אתא)

יעקב פרץ: "הבחירות מחר יקבעו את עתיד העיר לשנים הקרובות. תוכניות פיתוח רבות ותקציבי עתק מושקעים בעיר, שעתידה להיות מובילה בכל תחומי החיים. אני קורא לתושבות ותושבי העיר לממש את זכותם ולצאת להצביע למען קרית אתא, עיר נפלאה עם קהילה תומכת וחזקה. אני מבקש את תמיכתכם כדי שקרית אתא תמשיך להוביל".

הילה רובין שלם (צילום: יח"צ)

הילה רובין שלם (צילום: אילן קדוש)

הילה רובין שלם: "מחר יהיה יום מרגש ומיוחד עבורי ובוודאי עבור כל תושבי קרית אתא. אנו מאמינים בקרית אתא ובתושבים. חמש שנים של עבודה קשה למען הציבור כיו"ר האופוזיציה, ביחד עם חבריי לסיעה, מתכנסות ליום גורלי אחד, ולא פחות מכך שקורה אחת לחמש שנים. אני יודעת שלתושבי קרית אתא מגיע הרבה יותר והגיע הזמן שיקבלו את השירות לו הם ראויים. הקרב צמוד וכל קול קובע. אני קוראת לכל תושבי העיר – הגיע הזמן להתחדשות, הגיע הזמן למנהיגות חדשה שקשובה לתושבים, לכל התושבים – חילונים, דתיים, חרדים, נשים, גברים, עולים, אנחנו כאן למען כל התושבים. הגיע הזמן, אחרי 28 שנים להוציא את קרית אתא לדרך חדשה וטובה, וזה תלוי רק בכם. צאו להצביע, אל תתנו שיגנבו לכם את הקול ואת הבחירות. האמינו והצביעו נכון. חשוב להצביע בשני הפתקים – להילה שלם והתושבים על מנת שיהיה לנו כוח משמעותי לקדם את עירנו עבורכם. נעשה ונצליח".

הרשימות למועצה: אמת בראשות אריה נחום שסימנה אמת; עשייה מנצחת בראשות אלקנה ויסנשטרן שסימנה ג; הילה שלם והתושבים שסימנה הי;  קרית אתא ביתנו בראשות עדנה שטרניק שסימנה ל; הליכוד בראשות יעקב פרץ שסימנה מחל; התושבים מעל הכל בראשות ציון אסולין שסימנה נץ; ערכים ועשייה בראשות עופר מועלם שסימנה עםטב; התאחדות הספרדים שומרי תורה, תנועתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל שסימנה שס.

קרית מוצקין

מספר תושבים: 54,905

בעלי זכות בחירה: 42,962

מספר חברי מועצה: 17

מועמדים לראש הרשות:

חיים צורי (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

חיים צורי (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

חיים צורי: "ישראל במלחמה. תושבי קרית מוצקין הם לא שפני ניסיון. אנחנו לא חיפה ולא רוצים את הלא נודע, אלא ללכת על בטוח ולבחור ראש עיר עם ניסיון, אחד כזה שניהל את העיר בשגרה ויודע לנווט אותה גם בחירום. תושבי קרית מוצקין לא מהמרים על הבית. אנו מודים לכולם על התמיכה והאהבה העצומה. לא בכדי קרית מוצקין אחת הערים הנחשבות בישראל. צאו להצביע! חיים צורי לראשות העיר ונטו למועצת העיר. תכלס, הכי בטוח, צורי".

צבי (ציקי) אבישר (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

ציקי אבישר (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

צבי (ציקי) אבישר: "שבע שנים וחצי יחלפו מאז הקמנו את רוח חדשה במוצקין עד ליום הבחירות,  27 בפברואר 2024. בבחירות 2018 התמודדתי בפעם הראשונה לראשות העיר ולמועצת העיר. שני תקדימים נרשמו ב-2018. הראשון, קיבלנו את התמיכה הגדולה ביותר שסיעה במוצקין קיבלה אי פעם בהתמודדות ראשונה. אף אחד לפנינו לא קיבל שליש מהקולות הכשרים בהתמודדות הראשונה שלו. זה תקדים אחד, שביטא אמון ציבורי נרחב בי ובסיעתי. התקדים השני, והמשמעותי עוד יותר, היה במה שאני וחבריי עשינו לאחר הבחירות. עמדנו בהתחייבויות שלנו. ב-2018 נכנסתי למערכה כדי לנצח בה. אבל גם התחייבתי שאם לא אזכה ברוב הקולות, אמשיך לשרת את הציבור בהתנדבות משורות האופוזיציה לכל אורך הקדנציה.

"עכשיו אנחנו ניגשים לנקודת הכרעה שנייה והיסטורית בדברי ימיה של העיר קרית מוצקין. מנוסים יותר ומעוטרים ביותר קבלות. יזמתי והובלתי פרויקטים גדולים בחיי. להקים את התנועה הציונית העולמית מעבר לקשת, להקים את האקדמיה הצעירה, לשרת נבחרי ציבור ברמה הלאומית ממשרד ראש הממשלה, שרי ממשלה ועד לרמה המוניציפאלית. שום דבר מאלה לא משתווה למסע שאני וחבריי מובילים במוצקין. לכאורה טריטוריה קטנה יותר, אבל היא קרובה יותר. היא חשובה יותר. מוצקין זה הבית.

"בגיל 45, כאבא לארבעה ילדים, שמגיע מתחומי החינוך והיזמות, אני לא רק מבין, אני גם מרגיש את הצרכים ואת הפערים בתחום החינוך. ומהחינוך צומח הכול. כשאתה מבין חינוך, אתה מבין אזרחים ותיקים, התחדשות עירונית, ביטחון אישי, ענווה ומינהל תקין. אני קורא לכל אחת ואחד מכם – לא לדלג על יום שלישי. בחירות לעירייה משפיעות עליכם ועל בני המשפחה שלכם יותר מהבחירות לכנסת, וב-2024 יש לכם אלטרנטיבה מצוינת. לכו להצביע".

הרשימות למועצה: בר – מוצקין עם מסורת בראשות יוסי פדידה ודורון גרינברג שסימנה בר; סיעת אחדות ישראל בראשות מאיר דהן שסימנה חי; מפלגת האחדות – הציונות הדתית ושס שסימנה טשס; קרית מוצקין ביתנו שסימנה ל'; מוצקין שלנו בראשות אליהו עמר שסימנה מ; מוצקין נטו בראשות חיים צורי שסימנה נטו; מוצקין החדשה בראשות חן שחרור שסימנה ף; רוח חדשה במוצקין בראשות צבי (ציקי) אבישר שסימנה צ.

 

קרית ביאליק

מספר תושבים: 49,561

בעלי זכות בחירה: 38,431

מספר חברי המועצה: 15

מועמד לראש רשות: אלי דוקורסקי.

אלי דוקורסקי (צילום: דוברות עיריית קרית ביאליק)

אלי דוקורסקי (צילום: דוברות העירייה)

הרשימות למועצה: חי בראשות אלי דוקורסקי שסימנה חי; חוזה חדש בקרית ביאליק בראשות מימון פאר שסימנה זך; ביאליק ביתנו בראשות ניומה רצ'בסקי שסימנה ל; לב ביאליק בראשות ירון סלמן שסימנה לב; התנועה החברתית למען עתיד קריית ביאליק שסימנה מ; ביאליק נטו בראשות יוסי אזריאל שסימנה נט; צעירים למען ביאליק שסימנה צ.

קרית ים

מספר תושבים: 48,497

בעלי זכות בחירה: 39,535

מספר חברי מועצה: 15

מועמדים לראש רשות:

דוד אבן צור (צילום: יח"צ)

דוד אבן צור (צילום: יח"צ)

דוד אבן צור: "מחר זה קורה, אני מבקש ממך באופן אישי לצאת להצביע דוד אבן צור לראשות העיר וחי למועצת העיר, כי ממשיכים בעשייה למען קרית ים.

אמיר ווסקו (צילום: יח"צ)

אמיר ווסקו (צילום: יח"צ)

אמיר ווסקו: "מחר קרית ים תנצח, התושבים ינצחו ויוכלו סוף סוף לצאת לעתיד טוב הרבה יותר לכולנו. זאת הזדמנות היסטורית ואנחנו הולכים לנצל אותה, כולם יוצאים להצביע".

הרשימות למועצה: משנים כיוון בראשות שלומי קדוש שסימנה א; חי בראשות דוד אבן צור שסימנה חי; עושים טוב הציונות הדתית בראשות דוד נמר שסימנה טב; קרית ים ביתנו בראשות אדם אמילוב שסימנה ל; איתכם ולמענכם שסימנה נ; קרית ים בתנועה בראשות ג'נו פלס שסימנה צ; קרית ים במרכז בראשות אמיר ווסקו שסימנה רק; שס בראשות עו"ד דוד אברקי שסימנה שס.


לא יודעים איפה אתם מצביעים? הקליקו >>כאן<< לאיתור קלפי

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר