אלי כהן ודודו כהן (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי, מתוך דף הפייסבוק של דודו כהן)
אלי כהן ודודו כהן (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי, מתוך דף הפייסבוק של דודו כהן)

מהפך בטירת כרמל: סיבוב שני בין דודו כהן לאלי כהן

כהן vs כהן: המועמד לראשות העיר דודו כהן זכה ב-36.4 אחוז מהקולות לראשות העיר ואחריו אלי כהן עם 31.7 - תוצאות שמובילות לסיבוב שני. רשימתו של דודו כהן תהיה הסיעה הגדולה במועצת העיר. ראש העיר המכהן אריה טל יסיים את תפקידו לאחר שלוש קדנציות

פורסם בתאריך: 28.2.24 05:17

מאבק כהנים צפוי בטירת כרמל לאור תוצאות קולות האמת שהתקבלו מתוך 40 הקלפיות (100 אחוז) בעיר – דודו כהן זכה ל-36.4 אחוז מכלל הקולות ואחריו אלי כהן עם 31.7 אחוז. מאחר ואיש מהמועמדים לא עבר את רף ה-40 אחוז יתקיים סיבוב שני.

משמעות התוצאות היא שראש העיר המיתולוגי אריה טל יסיים את תפקידו אחרי שלוש קדנציות רצופות. טל קיבל רק 9.5 אחוזים מהקולות, ואחריו יאיר סיידה עם 8.8 אחוזים, דוד שחר עם 6.4 אחוזים, ראש העיר לשעבר אריה פרג'ון עם 4.5 אחוזים ומיכאל כהן עם 2.6 אחוזים.

 

 

הסיעה הגדולה ביותר תהיה טירת כרמל שלנו בראשותו של דודו כהן (שזכתה ב-21.2 אחוז מכלל הקולות), ואחריה ש"ס (15.7 אחוז), דרך חדשה בראשות אלי כהן (12.2 אחוז), צעירי טירת כרמל (8.2 אחוזים), לב אחד (7.6 אחוזים), הציונות הדתית בראשות שגיא בן לישה (6.8 אחוזים), הרשימה למען טירת כרמל בראשות אריה פרג'ון (6.5 אחוזים), מפלגה א-פוליטית בראשות דוד שחר (5.5 אחוזים), הליכוד בראשות אסף אלעזר (4.9 אחוזים), טירת כרמל 1 (4.8 אחוזים), טירת כרמל ביתנו בראשות גלינה דנילוב (3.4 אחוזים) ועוצמה בראשות מיכאל כהן (3.2 אחוזים).

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. ....

    אלי כהן בכלל לא נולד בטירת הכרמל. כל העבריינים הלכו איתו.
    נקווה שדודו כהן ייבחר.

  2. מוטי כהן

    בועז כהן, יומיים לפני הכתבה הזו, רשמת שהקרב בין אריה טל לאלי כהן, בלי להזכיר את דודו בכלל. האם את הכתב מקצועי או שמקדם אינטרסים של מישהו??? מעניין.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר