קלפי בחיפה (צילום: חגית הורנשטיין)
קלפי בחיפה (צילום: חגית הורנשטיין)

בתום ספירת כל הקלפיות: יהב עם 36.2 אחוז, עציוני עם 21.9 אחוז

יונה יהב ודוד עציוני יתמודדו בסיבוב השני, עינת קליש רותם מפלרטטת עם כניסה למועצה, הליכוד צפוי לאבד מנדט אחד לפחות, דגל לתושב עשויה לאבד מחצית מכוחה, ונראה שניפרד מיואב רמתי, לזר קפלון, יצחק בלס וניר שובר. ומה יקרה עם בורובסקי?

פורסם בתאריך: 29.2.24 07:34

בתום ספירת כל הקלפיות, אלו הן תוצאות האמת בחיפה: יונה יהב זכה ל-36.2 אחוז מהקולות, והוא יתמודד בסיבוב השני מול דוד עציוני שקיבל 21.9 אחוז מהקולות.

אחריהם יעקב בורובסקי עם 11.8 אחוז, אביהו האן עם 9.3 אחוזים, שרית גולן שטיינברג עם 4.6 אחוזים, קליש רותם עם 4.5 אחוזים, קיריל קארטניק עם 4.3 אחוזים, צביקה ברבי עם 2.3 אחוזים, יוסי שלום עם 1.8 אחוז, אבראהים גטאס עם 1.6 אחוז, לזר קפלון עם 1.3 אחוז ויצחק בלס עם 0.3 אחוז.

 

 

בבחירות למועצת העיר זכתה חיפה שלנו, רשימתו של יהב, ב-13.6 אחוזים מהקולות, והיא תהיה הסיעה הגדולה במועצה. למקום השני הגיעו הירוקים כחול לבן בראשות האן עם 7.9 אחוזים, ואחריהם הבית שלנו בראשות עציוני עם 7 אחוזים, חיפה בשבילנו חוזה חדש בראשות שרית גולן שטיינברג עם 6.7 אחוזים, הליכוד בראשות יניב בן שושן עם 5 אחוזים, יש עתיד וצעירי חיפה בראשות יוסי שלום עם 4.8 אחוזים, חיפה ביתנו בראשות טטיאנה ג'ון עם 4.7 אחוזים, חד"ש עם 4.5 אחוזים, שדולת הגמלאים עם 4.5 אחוזים, אני חי פה בראשות קיריל קארטניק עם 3.9 אחוזים, מחוברים לחיפה וקרית חיים בראשות יעקב בורובסקי עם 3.7 אחוזים, ש"ס עם 3.5 אחוזים, אגודת ישראל עם 3.5 אחוזים, דגל לתושב עם 3.4 אחוזים, אחדות הציונות הדתית עם 3.1 אחוזים, בל"ד עם 3.1 אחוזים, רוב העיר עם 3 אחוזים, אכפת לי מתושבי חיפה בראשות צביקה ברבי עם 2.8 אחוזים, חיים בחיפה בראשות עינת קליש רותם עם 2.2 אחוזים, ציונות נטו בראשות יואב רמתי עם 1.9 אחוז, ניר שובר חיפה פיתוח עם 1.8 אחוז, דא חיפה בראשות לזר קפלון עם 1.7 אחוז, למען ילדינו בראשות אבראהים גטאס עם 1.3 אחוז, התושב במרכז בראשות יעקב שטרית עם 1.2 אחוז, טק והעיר עם 0.7 אחוז וחיפאים יחד מנצחים יחד בראשות יצחק בלס עם 0.3 אחוז.

המשמעות של תוצאות הבחירות למועצה הן דרמטיות. הליכוד צפוי לאבד מנדט אחד לפחות, דגל לתושב עשויה לאבד מחצית מכוחה במועצה ולהשתוות לש"ס ולאגודת ישראל עם מנדט אחד, חיים בחיפה של קליש רותם מפלרטטת עם כניסה למועצה, ונראה שניפרד מכמה דמויות מוכרות מהקדנציה החולפת כמו יואב רמתי, לזר קפלון, יצחק בלס וניר שובר. שאלה נוספת שעולה היא כיצד ינהג יעקב בורובסקי שרשימתו מחוברים לחיפה וקרית חיים צפויה לקבל מנדט אחד – האם לשבת במועצה או לפרוש?

יצוין כי התוצאות הסופיות יתקבלו רק לאחר ספירתן של כל המעטפות הכפולות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. לא נתגעגע

    לא הוזכר בכתבה שמו של חבר המועצה נחשון צוק, סגן וממלא מקום ראש העיר, האיש החזק בעירייה, שניהל ביד רמה, רומסת וגסה אולי יותר ישיבות מועצה מאלה שניהלה ראשת העיר עצמה, שכנראה יכולה לרשום שיא שלילי לא רק באחוזי התמיכה הנמוכים שקיבלה, אלא גם במספר הנמוך של ישיבות המועצה בהן השתתפה (או במספר הגבוה של ישיבות מהן נעדרה). גם מצוק אנחנו נפרדים. לא נתגעגע.

  2. מודה על סיום של 5 שנים מגעילות

    לאף אחד מכל החבורה הלא ברורה הזו נתגעגע.

  3. אייל

    17 סיעות ב-30 מקומות במועצה – השיטה היא הבעיה.
    חייבים לשנות את שיטת הבחירות בישראל. היא אסון וגטרמת פילוג ושיתוק.
    אם לא נתקן – נהרס.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר