ציקי אבישר וחיים צורי (צילומים: ראובן קפוצ'ינסקי)
ציקי אבישר וחיים צורי (צילומים: ראובן קפוצ'ינסקי)

מהפך בקרית מוצקין: אבישר ראש העיר, צורי הולך הביתה

ציקי אבישר ניצח את חיים צורי ב-196 והוא ראש העיר החדש של קרית מוצקין. השניים קיבלו 50 אחוז מהקולות כל אחד, וסיעותיהם יזכו בשבעה מנדטים כל אחת במועצת העיר. צורי נפרד: "עכשיו אתפנה לעשות לביתי. אני מתפלל ששנאת החינם תיגמר ושתרבות הדיבור והטוב ישתלטו עלינו"

פורסם בתאריך: 29.2.24 08:00

מהפך בראשות עיריית קרית מוצקין: ציקי אבישר ניצח את חיים צורי ב-196 והוא ראש העיר החדש. השניים קיבלו 50 אחוז מהקולות כל אחד, וסיעותיהם יזכו בשבעה מנדטים כל אחד במועצת העיר.

רשימת רוח חדשה במוצקין בראשות אבישר זכתה ב-37.2 אחוז מהקולות, בעוד מוצקין נטו בראשות צורי זכתה ב-36.7 אחוז. אחריהן קרית מוצקין ביתנו עם 7.7 אחוזים מהקולות, אחדות הציונות הדתית וש"ס עם 6.2 אחוזים, אחדות ישראל עם 4.1 אחוזים, בר – מוצקין עם מסורת עם 3.7 אחוזים, מוצקין שלנו עם 3.4 אחוזים ומוצקין החדשה עם 1.1 אחוז.

 

צורי נפרד מהתפקיד בפוסט בפייסבוק שבו הוא כתב: "תם פרק של 30 שנה. 30 שנה שבהן הפכנו את קרית מוצקין לעיר המובילה בארץ. אני מודה לעובדי העירייה המסורים ולתושבי קרית מוצקין על האמון במשך 30 שנה. מאחל הצלחה לראש העיר הנבחר. עכשיו אתפנה לעשות לביתי. שיהיה טוב לכולכם ונתפלל לשובם של החיילים והחטופים הביתה במהרה. אני מתפלל ששנאת החינם תיגמר ושתרבות הדיבור והטוב ישתלטו עלינו, ונאמר אמן".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר