יוסי שלום ויונה יהב (צילומים: מיכה בריקמן, אלעד מלכה)
יוסי שלום ויונה יהב (צילומים: מיכה בריקמן, אלעד מלכה)

יש עתיד ויהב הגיעו לסיכום

במהלך קמפיין הבחירות זרם דם רע בין יונה יהב ליוסי שלום, אך זה לא מנע מהם לסכם על הצטרפותה של יש עתיד למחנה יהב תמורת סגנות ראש העיר למשך חצי קדנציה. אם שלום יצליח לגבש בלוק טכני של ארבעה מנדטים, הוא יקבל את הסגנות לקדנציה שלמה

פורסם בתאריך: 3.3.24 09:08

יו"ר סיעת יש עתיד צעירי חיפה יוסי שלום הצטרף למחנה של יונה יהב. שלום, שהתמודד גם על ראשות העיר, ויש עתיד צפויים להיכנס למועצת העיר עם שני מנדטים. ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי אם יהב ייבחר, שלום ימונה לסגן ראש עיר לחצי קדנציה, וכי במטה יהב מחכים עם ההכרזה לפחות עד ששלום יודיע שהוא הצליח להגיע עם גוש טכני של ארבעה מנדטים, ואז הוא יקבל סגנות לקדנציה מלאה.

עוד נודע ל"כלבו – חיפה והקריות" כי גדי מרגלית, ראש המטה של יהב, הנהיג תנאי חדש לקבלת קדנציה שלמה לסגנות ראש עיר – כניסה לקואליציה עם בלוק טכני של ארבעה מנדטים.

 

 

כזכור, בין יהב לשלום התנהלו מגעים לחבירה לסיעה משותפת לפני הבחירות. אך ביש עתיד התעקשו לקבל את המקום השני ברשימה, ובמטה יהב טענו כי שלום הציג רשימת דרישות מוגזמת, והמגעים התפוצצו. ביש עתיד תקפו את יהב בטענה שהוא מסרב להקים מינהלת לפינוי המפעלים המזהמים ושזו היתה הסיבה לפיצוץ.

לאחר ששלום הודיע כי הוא יתמודד על ראשות העיר, יצאה יש עתיד בקמפיין שהכעיס את מטה יהב: "תודה יונה. תודה עינת. עכשיו אנחנו". בסביבתו של יהב אמרו על שלום כי "הנמר הפך חברבורותיו. אתמול הוא רצה להיות סגן של יהב, והיום הוא רוצה להיות השד יודע מה. זה מה שנקרא 'סגן להשכיר'. עצוב לאן הוא התדרדר. רשימת ההישגים שהוא זוקף לעצמו היתה כולה תחת הנהגתו של יהב. כנראה שהעלבון האישי שלו על כך שהוא לא קיבל את מספר 2 מניע אותו לירוק לבאר שממנה שתה במשך שתי קדנציות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כמה לא מפתיע. יש מישהו שבאמת חשב שזה לא יקרה?!

  2. שלמה

    כל אפס רוצה משכורת עתק של סגן ראש עיר. ויהב מחלק לכולם, מה אכפת לו? זה לא כסף פרטי שלו, זה כסף ציבורי. והתושבים? הם כבר ישלמו על זה בארנונה הבאה.

  3. חיפאי מעל 60 שנה

    כל הכבוד יוסי שלום!
    צעד מאוד חשוב…..
    כל קול קובע, העיקר לא להצביע לבוגד עציוני. לא נשכח לו שבזכותו קליש קבלה על מגש של זהב את ראשות העיר. הבוגד היה סגן ראש עיר בשכר, ברח באמצע, יעזוב אותנו גם אם יבחר-בדוק!!! יהפוך את העיר אם יבחר לטבריה או בית שמש / תבחרו….

  4. מיואש מהמצב בחיפה

    כל העסקהים בחגיגת שחיתויות סגן לכולם…
    כמובן מעורב בזה כמח בכל כשלון של חיפה בעידן יהב אדוו גדי מרגלית.. אסון מהלך .
    כבר בא לי להקיא מהשחיתות שהם יחוללו והארנטנה ששוב תעלה 5-6 אחוז בשנה לממן להם את השוחד

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר