דני פסלר ויונה יהב (צילומים: אלעד מלכה, גביש מדיה)
דני פסלר ויונה יהב (צילומים: אלעד מלכה, גביש מדיה)

דני פסלר יקבל את תיק החינוך אצל יהב

יונה יהב הודיע כי תיק החינוך העירוני יישאר בידי סיעתו חיפה שלנו. דני פסלר, שהוצב במקום השישי ברשימתו של יהב ואשר שימש בעבר מנהל אגף החינוך והרווחה בעיריית חיפה ומנהל בית הספר ליאו באק, יקבל את תיק החינוך אם יהב ייבחר

פורסם בתאריך: 5.3.24 18:12

המועמד לראשות העיר יונה יהב הודיע היום (שלישי) כי אם ייבחר, תיק החינוך בעיריית חיפה ינוהל על ידי דני פסלר. לדבריו, "החלטתי להשאיר את תיק החינוך בידי סיעת חיפה שלנו ולא לנהל עליו משא ומתן קואליציוני. אני רוצה לוודא שמערכת החינוך בחיפה תשודרג באופן משמעותי בחמש השנים הקרובות ותהפוך לאחת הטובות והמתקדמות בעולם".

פסלר הוצב במקום השישי ברשימתו של יהב, והוא גם מי שהכין את תוכנית "100 הימים" כחלק ממצע הבחירות של יהב. בתוכנית זו מתחייב יהב להקים רשת מעונות עירונית מסובסדת מגיל לידה ועד גיל 3, להקים מרכזים לגיל הרך שיעניקו ליווי וייעוץ עוד משלב ההיריון, להנהיג שיטת למידה התנסותית מבוססת מיומנויות, להכניס בינה מלאכותית לבתי הספר בשיתוף קהילת ההייטק ועוד.

 

 

פסלר כיהן בעבר בתפקידים רבים בתחום החינוך, ובהם מנהל אגף החינוך והרווחה בעירייה ומנהל בית הספר ליאו באק.

יהב: "חינוך הוא מיסודות האדם בכל תחומי החיים. במקום שבו זורעים חינוך, קוצרים הישגים. חינוך הוא ההשקעה לטווח הארוך במשאב הכי חשוב – ילדי העיר. ביחד עם קהילות ההורים והמורים אעביר את מערכת החינוך שינוי וגיוון מהותי, ואהפוך אותה לדוגמה לערים אחרות בארץ ומחוצה לה. כראש העיר אני מתכוון לעקוב באופן אישי כדי לוודא שמערכות החינוך הפורמלית והבלתי פורמלית יהיו מערכות ערכיות שמובילות את רוח ההתנדבות והתרומה לקהילה בחיפה. במקום שבו יש התנדבות, אין אלימות ואין ונדליזם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אורלנדו בכיכר

    תזכורת : דני פסלר איש מוכשר וראוי להנהיג את מערכת החינוך בחיפה , רק צריך לשים לב שהוא כבר היה בעבר בתפקיד הזה בקדנציה של יונה , ומשום מה החליט דני לעזוב אחרי תקופה קצרה מאוד ….מה יהייה שונה כעת ?
    בהצלחה לכל תושבי חיפה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר