פתקי ההצבעה בסיבוב השני (צילום: חגית הורנשטיין)
פתקי ההצבעה בסיבוב השני (צילום: חגית הורנשטיין)

הקלפיות ננעלו, בקרוב תחל ספירת הקולות

הסיבוב השני של הבחירות לראשות העיר הסתיים עם אחוזי הצבעה נמוכים, ובדקות הקרובות תחל ספירת הקולות בקלפיות. יונה יהב או דוד עציוני - מי יהיה ראש העיר הבא של חיפה? @ עדכונים שוטפים

פורסם בתאריך: 10.3.24 06:18

הסיבוב השני של הבחירות לראשות העיר בין יונה יהב לדוד עציוני יתקיים היום (ראשון), ובסיומו נדע מי יהיה ראש העיר הבא של חיפה.

בניגוד לסיבוב הראשון, הפעם לא יהיה יום שבתון, והקלפיות ייפתחו בשעה 13.00 וייסגרו בשעה 22:00. על מנת לאפשר את קיום הבחירות תפעל מערכת החינוך בחיפה עד לשעה 12:00. על פי החלטת משרד הפנים, הבחירות יתקיימו באותן הקלפיות שפעלו ביום הבחירות, למעט הקלפיות שהוצבו בגני הוד הכרמל ואשר יועתקו לבית הספר אליאנס.

ההצבעה תתבצע במעטפות צהובות המיועדות לבחירת ראש עיר.

 

המעטפות הצהובות (צילום: חגית הורנשטיין)

המעטפות הצהובות (צילום: חגית הורנשטיין)

 

 

עדכון (22:00): הקלפיות ננעלו, בקרוב תחל ספירת הקולות.

עדכון (20:50): בקריה הרפואית רמב"ם נסגרה הקלפי בשעה 20:00 אחרי ש-143 מצביעים הצביעו בה.

עדכון (18:14): נכון לשעה 17:45 עומד שיעור המצביעים בחיפה על 11.6 אחוז.

עדכון (17:31): תושבים מתלוננים על אי סדר בקלפיות. מיכאל גרוסמן כתב בפייסבוק: "אני פונה בזאת למטות של שני המועמדים. במשך חיי הארוכים לא ראיתי זלזול כזה בבוחרים. הקלפי שלי בבית הספר הריאלי – אנשים טורחים להגיע לקלפי ומכיוון שאף אחד לא בדק אם הקלפיות במקום שהיו בהצבעה הקודמת, אזי כתוצאה מכך אין הכוונה. הקלפיות הועברו למקומות שאינם נגישים בעליל לאזרחים עם קשיי הליכה. אנשים מטיילים בין הבניינים ואף אחד לא מסוגל לעזור. התוצאה יכולה להיות הימנעות מהצבעה כאקט של הבעת מורת רוח. תתעוררו לפני שיהיה מאוחר מדי".

עדכון (17:02): משרד הפנים מעדכן כי אחוז ההצבעה הממוצע הארצי בבחירות לרשויות המקומיות נכון לשעה 16:00 הוא 12.6 אחוזים. בחיפה הצביעו 8.94 אחוזים בלבד מבעלי זכות ההצבעה.

 

כניסה שוממה לקלפי (צילום: חגית הורנשטיין)

כניסה שוממה לקלפי (צילום: חגית הורנשטיין)

 

עדכון (15:55): ח"כ זאב אלקין (תקווה חדשה) הגיע לקלפי בבית הספר דרור בקרית אליעזר כדי לתמוך בעציוני.

 

ח"כ זאב אלקין עם הפתק של דוד עציוני (צילום: בועז כהן)

ח"כ זאב אלקין עם הפתק של דוד עציוני (צילום: בועז כהן)

 

עדכון (15:46): יו"ר סיעת דגל לתושב מיכי אלפר קורא לתומכיו להצביע לעציוני. אלפר: "היינו שם, היינו בסיפור הזה. כל מי שזיכרונו אינו בוגד בו יודע היטב שהסיסמאות האלה לא נועדו לקדם את חיפה, להיפך – רק לנסות להרוס את מרקם החיים המעולה (תבדקו בערים אחרות…) שקיים פה. אין לנו כוונה לחזור לזה, אין לנו כוונה לשחק במשחק הזה, ודאי לא אחרי הטבח הנורא בשמחת תורה. האם זה הקמפיין הנכון במציאות הקשה שבה עם ישראל נמצא עכשיו? אנחנו תומכים בעציוני לראשות העיר ומשאירים את השנאה מחוץ לבניין העירייה".

עדכון (14:48): שר הפנים משה ארבל השתתף בישיבת חיתוך מצב בחמ"ל מטה יום הבחירות סבב שני של משרד הפנים בירושלים. בישיבה השתתפו מנכ"ל המשרד רונן פרץ והמפקח הארצי על הבחירות ריאן גאנם. השר קיבל סקירה על פתיחת הקלפיות ברחבי הארץ ועל הטיפול של המטה באירועים מיוחדים.

ארבל: "פתחנו את הסבב השני של הבחירות ב-35 רשויות מקומיות. אני קורא לכולם לצאת להצביע ולהשפיע על עתיד מקום מגוריכם בחמש שנים הקרובות. אנחנו במשרד הפנים נעשה הכל לשמור על טוהר הבחירות. נצלו את היום הזה להשפיע".

עדכון (14:29): יונה יהב הצביע בקלפי בגן אשל, כשהוא מלווה באשתו וילדיו.

 

יונה יהב מצביע (צילום: גביש מדיה)

יונה יהב מצביע (צילום: גביש מדיה)

 

עדכון (14:25): דוד עציוני ורעייתו שלי הצביעו בקלפי בבית הספר איינשטיין.

 

דוד עציוני ורעייתו שלי בקלפי

דוד עציוני ורעייתו שלי בקלפי

 

עדכון (13:00): הקלפיות בחיפה נפתחו.

 

הצבעה בקלפי (צילום: חגית הורנשטיין)

הצבעה בקלפי (צילום: חגית הורנשטיין)

 

עדכון (10:14): תגובת מטה עציוני: "יהב והמטה שלו פוגעים בכוונת תחילה ביום החשוב בהיסטוריה של חיפה ומפיצים תעמולה זולה לכלי התקשורת. תושבי חיפה זוכרים טוב כי הם הדיחו את יהב לפני חמש שנים כי מאסו בפוליטיקה ישנה, בקשרי הון-שלטון ובהשחתת המערכת הציבורית בעיר. היום תושבי חיפה יקבעו באיזה צד של ההיסטוריה החיפאית הם נמצאים – או בצד העבר הרעיל של יהב או בצד התקווה לעתיד טוב יותר עם עציוני".

עדכון (9:49): אלמונים תרגמו בצורה מסולפת את הדברים שאמר עודה בסרטון שהפיץ ביחד עם הפוסט. ממטה יהב נמסר: "החל משעות הבוקר מפיצים פעילי עציוני סרטון שקרי עם תרגום מעוות בקולו של איימן עודה. זהו שפל נוסף של הקיצוניים ועציוני שרוצים לגרור את חיפה למערכת בחירות אלימה. אנו קוראים לכל מי שחיפה יקרה לו לצאת היום להצביע עבור חיפה הטובה ולהדוף את הקיצוניים ואת עציוני מתוכנו".

עדכון (9:36): יו"ר מפלגת חד"ש ח"כ איימן עודה קורא להצביע ליהב. בפוסט בפייסבוק כתב עודה: "אני מזמין אנשים לבחור ביהב לראשות העיר משתי סיבות. 1. יש גל גזענות ימני קשה ששוטף את המדינה. חשוב לשמור על קצת איזון בחיפה. 2. חד"ש הגיעה איתו להבנות חשובות בנוגע לאזרח הערבי".

עדכון (9:00): בעוד ארבע שעות ייפתחו הקלפיות, והמועמדים ופעיליהם עובדים בשטח: אס.אמ.אסים אחרונים לבוחרים, נקודות הסברה וסיורים בשכונות.

 

יונה יהב ויוסי שלום בסיור (צילום: לידיה)

יונה יהב ויוסי שלום בסיור (צילום: אניס ארמלי)

 

עדכון (8:57): יהב צפוי להצביע בשעה 13:30 בקלפי בגן אשל ברחוב אסתר רבין 80.

 

יונה יהב עם שרית גולן שטיינברג, יוסי שלום ואביהו האן (צילום: אניס ארמלי)

יונה יהב עם שרית גולן שטיינברג, יוסי שלום ואביהו האן (צילום: אניס ארמלי)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

15 תגובות
  1. חיפאי מעל 60 שנה

    רק לא עציוני הבוגד שעזב את חיפה באמצע קדנציה, הוא זה שנתן לנו את קליש כראשת עיר.
    יהפוך את חיפה לטבריה, ישתמש בחיפה כקרש קפיצה לפוליטיקה בכנסת… -לא ניתן לך !
    לא שוכחים לך עציוני שבגדת בתושבי חיפה!!!
    ***רק יונה יהב***
    ב ה צ ל ח ה !!!

  2. חיפאי מעל 61 שנה

    לזה שהגיב מעליי – חיפאי מעל 60 שנה… מסתבר שיהב חבר לזעתרא שזה בוגד עוד יותר ממה שעציוני עשה… יהב דירדר את חיפה ב 15 שנות כהונתו.. אס כעת הוא יתקן? עכשיו להאמין לו? היית בעדו עד לפני מספר ימים – כי גם אני לא מאמין בוונאביז עם ז'קט שחור, וגם כי אביהוא האן חבר אליו, אבל עכשיו לא בא לי לא על זה ולא על זה. הללוואי שחולדאי היה מפסיד בתל אביב והיה בא לכאן – מה שהוא עשה לתל אביב מבחינת קידום ותיירות ואכיפה קשוחה – אף אחד משני אלה לא יעשה גם אם יחברו יחד.

  3. הפנים המכוערות של עציוני

    בימים האחרונים, וככל שעציוני יותר בלחץ, כך הוא חושף בפני הציבור את פרצופו האמיתי והמכוער. הקמפיין האולטרה מכוער שמנהל עציוני נגד יהב הוא אחד הנמוכים והמזעזעים שנראו בחיפה. בצעד נואש של הרגע האחרון, יצא אתמול עציוני עם תיאוריית קונספירציה חדשה נגד ערביי חיפה. בושה. מי שהחליט לסלול את דרכו לראשות העיר באמצעות קמפיין שיקרי, מרושע, ואלים אסור שינצח בחיפה. חיפה צריכה להוקיע ולהקיא את עציוני מתוכה. צאו להצביע!

  4. עודד

    אל תתנו ליהב את ראשות העיר
    לא חוזרים אחורה
    לאנשים יש זיכרון קצר
    יש סיבה שהדיחו אותו,לפני 5 שנים

    העיר חייבת ראש עיר צעיר ורענן
    אסור לחזור לשטיקים

  5. גל

    יונה יהב היה מצוין לחיפה ועשה רבות בלי להתפאר ולהתרברב.ימשיך להנהיג את העיר קדימה עם כישוריו הרבים והטובים. היו לנו 5 שנים מצערות של תקלה עם הקלקול של קליש. אבל לא עוד . עציוני זה עוד יותר גרוע מקליש. רק יהב טוב לחיפה

  6. רוחמה, כרמל

    חייבים להפוך את חיפה לבית האבות של המדינה – חייבים להצביע ליהב הקשיש.

  7. לא נצביע ליהב ולא נסכים להיותו ראש העיר. לך לבית אבות.

    יהב עסקן כושל וגריאטרי
    אחרי 15 שנה הגיע זמן שיניח כבר לנו מכשלונו שעד היום חיפה סובלת בגללו.

  8. עופר

    האמת היא שאני לא מתלהב משניהם. אבל אם יש סיכוי לשינוי , זה יגיע רק מעציוני. יהב לא יעשה בחמש שנים מה שלא עשה בחמש עשה שנים.

  9. חיים

    יהב ברור שנכשל לאורך הרבנ שנים , עציוני לא ידוע , אבל זה עדיף על כשלון ודאי !

  10. יעל

    בתקופת יהב יהא שומר החומות והתרעויות של ערבים על סטרואידים

  11. חדווה

    ערביי חיפה נוהרים לקלפיות להצביע ליהב. והם יודעים למה.

  12. מסוכן להצביע יהב!

    איימן עודה תומך ביהב! הנה לכם עוד הוכחה, כמה מסוכנת חבירתו של יהב לגורמי גיס חמישי, אנטי ציונים, אנשים שקראו לא להתגייס לצבא ואף למשטרה… הביטו בשביל מי יהב מוכר את עצמו ואותנו ואת ביטחוננו, על סף מלחמה בצפון, כשלידנו בתי הזיקוק. תשנו קונספציה לפני שיהיה מאוחר מדי…

  13. נצביע רק ליונה

    יונה יהב אוהב את העיר ויעשה לה טוב, לא כמו הצעיר האופורטוניסט.

  14. עוזי אברהם

    דוד עציוני, נמאסת על כולנו ובעיקר על רוב תושבי חיפה, יצד שאתה וכל חבריך מנסים להעביר שקרים ומשחירים את פניו של יונה יהב !
    את כל מערכת הבחירות לראשות העיר הצלחתם ללכלך והישחרתם את פני עירנו חיפה עם סיפורים מצוצים ושקרים עד בלי דיי !
    על כולנו נמאסת, ובשמם של כל תושבי העיר חיפה אני מאחל לך היום תבוסה גדולה בבחירות !
    האדם המתאים ביותר שיקבל מאיתנו את תואר ראש העיר חיפה הוא רק יונה יהב ביחד עם כל חברי הקואליציה שנבחרו על ידו בקפידה, על מנת שהעיר חיפה שלנו תשתנה לה מקצה לקצה !
    היה לנו מספיק עם הבטחות שווא שלך בבחירות הקודמות כאשר לפתע החלטת להצטרף לכוחותיה של עינת קליש לאחר שהרגשת בהפסדך המתקרב !
    וברגע שהצטרפתה לכוחותיה של עינת קליש, הרי שבגדת בכל אלפים מתושבי העיר חיפה ובכך איבדת אמון מוחלט מהם !
    אתה בלתי אמין לחלוטין, רמאות היא כנראה בנשמתך, חוסר יציבות נוראית, מחלת כסא קיימת בעוצמה אצלך, אתה שחצן לא קטן, וכנראה שאתה עדיין חי במחשבה שהכל מגיע לך !
    אך רוב תושבי חיפה יצביעו היום רק למען יונה יהב משום שכולנו מצאנו שהוא הגורם היחידי שיכול להוביל את העיר חיפה בחזרה לפסי התהילה !!!!!!
    אל תשכחו את זאת שרק יונה יהב יוביל אותנו לחוף מבטחים ודוד עציוני יוביל אותנו לרחוב ללא מוצא.
    אז שיהיה לכולנו בהצלחה
    ואני אוהב אותכם
    עוזי אברהם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר