יעקב בורובסקי וטטיאנה ג'ון אחרי החתימה על ההסכם (צילום: אולג פרבדוב)
יעקב בורובסקי וטטיאנה ג'ון אחרי החתימה על ההסכם (צילום: אולג פרבדוב)

בורובסקי וג'ון איחדו סיעות: מחוברים לחיפה ביתנו

הסיעות מחוברים לחיפה וקרית חיים של יעקב בורובסקי וחיפה ביתנו של טטיאנה ג'ון הודיעו על איחוד הסיעות לסיעה אחת שג'ון תעמוד בראשה. החיבור, שייצור סיעה של שלושה מנדטים, יגדיל את הייצוג היחסי של שתי הסיעות בוועדות ובתאגידים

פורסם בתאריך: 26.3.24 13:08

הסיעות מחוברים לחיפה וקרית חיים בראשותו של יעקב בורובסקי וחיפה ביתנו בראשות טטיאנה ג'ון הודיעו על איחוד הסיעות כגוש טכני. את ההודעה שלחו היום (שלישי) בורובסקי וג'ון לראש העיר הנבחר יונה יהב. ג'ון תשמש יו"ר הסיעה החדשה.

כזכור בבחירות האחרונות זכתה חיפה ביתנו בשני מנדטים, בעוד מחוברים לחיפה קיבלה מנדט אחד בלבד. החיבור, שייצור סיעה של שלושה מנדטים, יגדיל את הייצוג היחסי של שתי הסיעות בוועדות ובתאגידים.

מקורביה של ג'ון טוענים כי פניהם לאופוזיציה ולא לקואליציה, למרות שזו עדיין לא הורכבה במלואה ויהב עדיין לא הכריז על סגן ראש עיר אחד למחצית השנייה של הקדנציה. במידה ויהב עדיין מתלבט אם לצרף לקואליציה את חד"ש או את הליכוד שזכו כל אחת בשני מנדטים – אם יבחר לצרף את הסיעה החדשה, הוא יגדיל את הקואליציה ביותר ממה שחשב.

 

 

ג'ון מסרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "נושא הביטחון האישי קרוב ללבי, ואין איש ראוי יותר מבורובסקי לתרום לעיר בימים הלא פשוטים שאנו עוברים. חיפה ביתנו ומחוברים לחיפה מתחייבות לפעול בכל האמצעים שיעמדו לרשותן כדי שחיפה תהפוך לעיר נוחה ובטוחה לתושבים, אטרקטיבית לצעירים ולעולים חדשים, ובירת התרבות, ההייטק והספורט".

עוד אמרה ג'ון: "פוליטיקה עבורי זאת לא מטרה אלא שליחות. החזון שלי הוא להחזיר לחיפה את סטטוס בירת הצפון, שהיא תהיה עיר ציונית וליברלית, וכמובן לגרום לעולים חדשים שבחרו בחיפה כביתם לחוש כאן באמת בבית. העלייה של השנים האחרונות יכולה לתרום המון למדינת ישראל, כמו העלייה של שנות ה-90. עלינו לחבק אותם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דווד עציון

    שוב פעם בורובסקי ??? די כבר לבזבז שורות על אדם כל כך משעמם …
    כל מטרתו להתפרסם ולפרסם את משרד עורכי הדין הבינוני שלו .
    מדובר בלוזר הגדול ביותר מאז הקמת העיר …

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בשביל מה יש צורך בקואליציה ואופוזיציה בעירייה? את זה אני לא מבינה עד היום. בכל צריכה להיות מעורבת פוליטיקה קטנה של יריבויות ואינטריגות? בכל מקרה, מינוי ג'ון לראש הסיעה יאפשר לבורובסקי להימנע מנוכחות בישיבות מועצת העיר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר