יונה יהב, ליאור רוזנטל, אלירן טל וגדי מרגלית (צילומים: אלעד מלכה, בועז כהן)
יונה יהב, ליאור רוזנטל, אלירן טל וגדי מרגלית (צילומים: אלעד מלכה, בועז כהן)

מי יהיה דובר העירייה? יהב רוצה את רוזנטל, מרגלית את טל

חילוקי דעות ראשונים בחסן שוקרי. יונה יהב רוצה לתפקיד דובר עיריית חיפה את ליאור רוזנטל שהיה צמוד אליו לאורך כל מערכת הבחירות. מנגד, המנכ"ל המיועד גדי מרגלית מעדיף לתת צ’אנס לאלירן טל שמונה על ידי עינת קליש רותם בקדנציה החולפת. מי יקבע?

פורסם בתאריך: 27.3.24 07:58

חילוקי דעות בין ראש העיר הנבחר יונה יהב לראש מטה הבחירות שלו ומנכ"ל העירייה המיועד גדי מרגלית. הנושא: מי יהיה דובר עיריית חיפה בקדנציה הבאה?

ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי יהב מעוניין למנות לתפקיד את ליאור רוזנטל – העוזר והדובר שהוצמד לו במערכת הבחירות ממשרד הייעוץ האסטרטגי פרו-אסטרטגיה שניהל את הקמפיין. בסביבתו של יהב מספרים כי השניים קיימו השבוע שיחה וכי יהב הציע לרוזנטל את התפקיד. רוזנטל השיב שהוא שמח על ההצעה וישמח לעבוד לצד ראש העיר החדש-ישן. מנגד, מרגלית סבור שיש להשאיר את הדובר הנוכחי אלירן טל בתפקידו, לפחות לעת עתה.

רוזנטל ליווה את יהב מתחילת קמפיין הבחירות. הוא זה שהדריך אותו והצטרף אליו לריאיונות, זה שקיבל מהתקשורת את הפניות לתגובות, ובסביבתו של יהב מספרים כי הוא נקשר לרוזנטל. במסיבת הניצחון שלו בערב הבחירות התייחס יהב בנאומו לרוזנטל ולאורי רמתי, השותף במשרד, ואמר כי זו היתה "חוויית עבודה לעילא ולעילא". יצוין כי בחודשים האחרונים עבר רוזנטל להתגורר בקרית מוצקין, וגם לכך התייחס יהב בנאומו כשאמר: "אבל אנחנו נשפר את הדברים האלה".

 

 

עמדתו של מרגלית היא מפתיעה מכיוון שטל היה מינוי של ראש העיר היוצאת עינת קליש רותם. נוסף על כך, במהלך הקדנציה האחרונה שררה מתיחות בין השניים על רקע התנהלותו של מרגלית כחבר דירקטוריון החברה הכלכלית. כמו כן, יש לציין שבחודשים הקרובים אמור להתפרסם דוח מבקר העירייה, ובו צפוי להופיע פרק שמתייחס לאגף הדוברות. אם יהיו בו ביקורות או תשבחות, יהיה לכך משקל לבחירת הדובר.

מרגלית מסר בתגובה: "קודם צריך להיכנס לעבוד, ואחר כך לקבל החלטות. יש החלטות דחופות יותר שצריך לקבל בכל מה שקשור לבעלי תפקידים בעירייה, יותר מאשר דוברות".

רוזנטל סירב להגיב.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. איפה נשים בתפקידי ניהול בעירייה?

    רק גברים לבנים אשכנזים??
    מה היה קורה אם היו ממנים דוברת? יש בכלל אשה אחת בכל ניהול העירייה של יהב ?!?

  2. אלירן ראוי ביותר. תשאירו אותו.

    מנוי של קליש –לא רלוונטי.
    אלירן מקצועי רהוט ומבין תקשורת.
    א. א

  3. ליאור רוזנטל עדיף פי מיליון

    מכיר את רוזנטל לא רע והוא מקצועי מאד. את טל פגשתי פעם אחת – פעם אחת יותר מדי.

  4. אייל פרדיס

    בתור צופה מן הצד, עבודתו של אלירן טל היתה מעולה, בתנאים קשים מאוד, מעולם לא דיברר אישית את קליש, אלא את העיר ומעלותיה. איש בעל ניסיון רב, ומוערך מאוד על ידי התקשורת כולה. סוס מנצח לא מחליפים, בטח לא בגלל מי שמינה אותו, זה מתאים למירי רגב, לא ליונה .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר