הרב אורי אוזן ויונה יהב (צילומים: בועז כהן, אלעד מלכה)
הרב אורי אוזן ויונה יהב (צילומים: בועז כהן, אלעד מלכה)

ש"ס בדרך לקואליציה של יהב

בין סיעת ש"ס ליונה יהב מתקיימים מגעים על הצטרפותה של ש"ס לקואליציה, כאשר את המשא ומתן מנהל מטעמה מנכ"ל המפלגה חיים ביטון. יו"ר הסיעה הרב אורי אוזן כבר שובץ כחבר ועדת המשנה לתכנון ובנייה ביחד עם חברי הקואליציה, בעוד ששני נציגי אופוזיציה עדיין לא שובצו

פורסם בתאריך: 4.4.24 10:44

יו"ר סיעת ש"ס במועצת העיר הרב אורי אוזן בדרך לקואליציה של יונה יהב. לדברי גורמים בש"ס, בין הצדדים מתקיימים מגעים על הצטרפות לקואליציה, כאשר את המשא ומתן מנהל מטעמה מנכ"ל המפלגה חיים ביטון. בש"ס מעוניינים לקבל את תיק מחלקת תרבות המזרח – מחלקה שהוקמה בתקופתה של עינת קליש רותם לאחר כניסתה של ש"ס לקואליציה שלה.

כזכור, ש"ס תמכה ביהב בבחירות 2018, אך בבחירות 2024 תמכה הסיעה בדוד עציוני, כמו שתי הסיעות החרדיות הנוספות – אגודת ישראל ודגל לתושב. בתגובה יצא מטה יהב בקמפיין גוועלד שלפיו עציוני מכר את העיר לחרדים. בש"ס זעמו, אך סימן להתקרבות בין הצדדים ניתן היה למצוא בשיבוץ חברי ועדת המשנה לתכנון ובנייה לקראת ההצבעה שתתקיים ביום ראשון. אוזן כבר שובץ כחבר בוועדה ביחד עם כל חברי הקואליציה, בעוד ששני נציגי אופוזיציה עדיין לא שובצו.

גורמים במערכת הפוליטית טוענים כי שיבוצו של אוזן כחבר בוועדה רומז כי ש"ס נמצאת בדרכה לקואליציה, אם היא לא כבר שם. צירופה של ש"ס תעמיד את הקואליציה של יהב על 22 חברים.

את תגובתו של אוזן לא ניתן היה להשיג.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. גדי

    יש כאן מגיבה אינפנטילית ודילסלקטית בשם מירב שסיפרה בדיחה שש"ס ושמאל חברים….
    שמישהו יעדכן את הגמורה שש"ס זה ביבי וימין!!!!!
    * בורות כמו של מירב זו המגפה של המאה העשרים ואחת- נא היזהרו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר