עינת קליש רותם ורכב ראש העיר (צילום: בועז כהן)
עינת קליש רותם ורכב ראש העיר (צילום: בועז כהן)

המבצע ההירואי להשבת רכבה של קליש רותם לידי העירייה

אתמול מלא חודש לסיום תפקידה של עינת קליש רותם, ונהוג לתת לראש עיר ארכה של חודש להשבת הרכב. בעירייה דרשו ממנה להשיב את הרכב כבר אתמול, אך למרות שביקשה ארכה של יום אחד, בעירייה לא המתינו ושלחו בערב עובד לחניון ביתה, שללא כל הודעה נסע עם הרכב והחזיר אותו לעירייה. קליש רותם: "מקווה שהנהלה החדשה תתפנה להתעסק בדברים יותר חשובים"

פורסם בתאריך: 1.5.24 18:02

ראש העיר לשעבר עינת קליש רותם נדהמה הבוקר (רביעי) לגלות כי הרכב שניתן לה מעיריית חיפה בתקופתה בחסן שוקרי – טויוטה קאמרי – נעלם במפתיע מחניית ביתה.

את תפקידה סיימה קליש רותם באופן רשמי ב-31 במרץ. אתמול מלא חודש לסיום תפקידה, ונהוג לתת לראש עיר ארכה של חודש להשבת הרכב. בעירייה, כך מסתבר, היו לחוצים מאוד להשיב את הרכוש האבוד, ופנו אליה בסדרת הודעות בדרישה להשיב את הרכב כבר אתמול. לטענת מקורביה, קליש רותם ביקשה ארכה של יום אחד עד שהרכב החדש שהזמינה יגיע, אבל בעירייה לא המתינו ולו דקה, ובמבצע מרשים נטלו את צרור המפתחות הרזרבי, שלחו בערב עובד עירייה חרוץ לחניון ביתה, שללא כל הודעה לקח את ההגה לידיים והשיב את הטויוטה לעירייה. לפני שעות אחדות הגיע אליה עובד עירייה אחר והשיב לה את החפצים שלה שנותרו ברכב.

 

 

מקורביה של קליש רותם אמרו ל"כלבו – חיפה והקריות" כי כי היא אכן ביקשה ארכה של יום מכיוון שממילא היא התכוונה להשיב את הרכב עוד היום, מיד לאחר שרכבה החדש הגיע. "כאשר יונה יהב ביקש בזמנו ממנה להחזיר את האוטו חודש נוסף אחרי החודש שניתן לו, היא הסכימה. אתמול בבוקר התקשרו אליה והודיעו לה 'היום את צריכה להחזיר את האוטו'. היא אמרה להם שהיא נתנה ליהב חודשיים ושהיא לא מבקשת חודשיים, רק עוד יום או יומיים, זה הכל. היא גם אמרה להם שהיא תוציא את הדברים שלה מהאוטו ותסדר אותו, שיתנו לה עוד יום-יומיים. אבל הם לא חיכו. אם הם היו מחכים היא היתה מודיעה להם שיבואו לקחת אותו היום בצהריים. כנראה שזה ההבדל ביניהם".

גורם בעירייה מסר ל"כלבו – חיפה והקריות": "ככל ראש עיר לשעבר היא קיבלה הודעה להשיב את הרכב בכפוף לחוק מיום סיום כהונתה. היא קיבלה על כך הודעה בכתב ומראש בתחילת החודש כי יש לה 30 יום התארגנות עד להחזרת הרכב".

קליש רותם מסר בתגובה: "אני מקווה שהנהלה החדשה תתפנה להתעסק בדברים יותר חשובים למען העיר".

 

תגובות

22 תגובות
22 תגובות
  1. חיפאי שדואג ממש

    היא עדיין משחקת אותה ראש העיר שתלך מהעיר הזאת כבר

  2. סברס

    מעניין שלא טרחה להחזיר את הרכב בזמן
    אבל יש לה ביקורת על זה שהגיעו לאסוף את הרכב

  3. מילואימניק

    חוצפנית!
    הייתה צריכה להחזיר יום לפני ולא "עוד יום",
    מה אכפת לי שיש נוהג שנותנים עוד חודש רכב על חשבוני?!
    למישהו העירייה דוחה קנס / דוח חודש מעבר לתאריך?!?!?!
    בוזזת הקופה הציבורית אפילו לא מתביישת לטעון שחייה על חשבון הציבור חודש מעבר לחוק! ("נוהג" איננו חוק המחייב אותה להזדכות על כלל הציוד בגמר החפיפה-31/3).
    מאחל לה מחסור בתרופות בשווי אחזקת הרכב למשך חודש.

  4. Alison

    חבל שלא מתנהג ככה לבעיית הפשע הערבי בחיפה. פרוטקשן, יריות, פצצות….

  5. קארין

    יונה יהב החזיק את הרכב חודשיים אחרי שהיה אמור להחזיר אותו לעירייה, סך הכל 3 חודשים. עינת ביקשה יום ארכה והוא לא אישר לה. איזה איש דוחה.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כמו הנשיא שלכם לשעבר שמכר את הבית שלו בכדי לקבל מהמדינה שכירות באלפי שקלים בחודש.מה קרה גב'ראש העיר לשעבר אולי תשתמשי ברכב הפרטי שלך.

  7. תושב העיר לשעבר..

    לכל המגיבים פה!
    זה שהיא הייתה ראש עיר גרוע זה דבר אחד אבל זה שהעיריה היתה צריכה להתחשב ולתת לה הארכה של יומיים זה דבר אחר ולא היה קורה שום דבר אם היו מתחשבים בה..אבל ראש עיר חדש נכנס לעיר והחזיר איתו את ההתנהלות הדרסנית שלו לעיריה .. יונה יהב ידוע כאיש נקמן מגלומן וצר עין..מי שהיה לו מחלוקת איתו או יצא כנגדו חלילה יודע זאת היטב..רק מי שחווה את נחת זרועו מבין את זה.. שמעתי עדויות מהאנשים שהוא הגיע איתם לבתי משפט והוציא עשרות אלפי שקלים מתקציב העיריה על הוצאות משפט על אף שהיה ידוע מראש שיפסיד..רק כדי להתנקם..ולהצר את צעדם..אני אישית ברחתי מחיפה בגלל ההתנהלות הזאת ולא כאן המקום להאריך..

  8. מירי

    החוצפה שלך לחשוב שמגיע לך רכב עד שיגיע הרכב החדש שקנית…. סעי במונית ותחזירי רכוש ציבורי אפילו לא יום אחד מעבר לחוק. ואל תתחילי ליילל יונה היה יותר… זה מתאים לילדה קטנה ולא לאישה בוגרת.

  9. שי

    היא עדיין מתנהגת כאילו העיר שייכת לה. הרכב לא שלך, הוא של משלם המיסים. לא קיבלה ארכה, התעלמה מזה, והחליטה שהיא ממשיכה להשתמש ברכב גם ללא האישור. חבל שלא חייבו אותה בגין עלות איסוף הרכב על ידי עובד העירייה. קאליש ממשיכה לספק את הסיבות ל 4.5% תמיכה בבחירות.

  10. העיר חוזרת לחיים

    העיקר מחזירים את מירוץ חיפה. מירוץ מדרגות. מירוץ לילה בנמל. עיר הבירה. צאו בחוץ. עיר הנוער. קלבת שבת בנמל. שבוע הספר. פסטיבל הצגות ילדים. פסטיבל הסרטים. כדורגל חופים.

  11. ישראל

    אדון לאון הרכב של העירייה .אדון לאון הרכב של העירייההההה

  12. נמאס למצן רכב שרד לעובדי עירייה

    ולמה לא שואלים מדוע בכלל צריך לממן רכב שרד לראש העיר מטעם תושבי חיפה?! או רכבים תמודים לעובדים סוציאלים בעירייה וראשי אגפים מכיסנו?!
    עד לאן תגיע החגיגה על הארנונה שלנו?!?!
    למה שלא יקבלו הוצאות דלק על רכב פרטי.

  13. רוחמה, כרמל

    יונה איש נקמן. אל תאמינו לחיוכים המזוייפים שלו.

  14. תופס מונית חיפאית

    גועל נפש של עירייה .. יום יומיים לא יהרגו אף אחד .. תתנו לה לסיים את תפקידה בכבוד.. ואני אומר את זה כמי שהיה מאוכזב מהתנהלותה, אבל נראה שראש העיר החדש גרוע ממנה .. עסוקים באגו ונקמנות במקום לטפל בפשיעה החוגגת בעיר

  15. פאתטית

    גם בדף הפייסבוק שלה קליש עדיין מתעקשת לשמור לעצמה את התואר ראש העיר. תשחררי עינת, למזלם של החיפאים, את כבר לא.

  16. לאמור את האמת

    קשה לאדם לקלוט שהוא מפסידן לא מוצלח ונדחה ע"י החברה מסביבו. ילדים עוברים שיימינג בבתי ספר. למבוגרים לוקחים את המכונית.

  17. יגאל

    לא מבין "נתתי לו חודשיים" " ביקשתי שיתן לי יום יומיים".זה על חשבון אבא ואמא שלהם? או על חשבון משלם המיסים? ככה בדיוק אנחנו נראים וככה בדיוק מי שיושב למעלה מתייחס.בושה וחרפה.

  18. ג'נגו

    את הענין החשוב ביותר אינכם מסקרים.
    האם הרכב שהוחזר משרת עכשיו נאמנה את ראש העיריה הנכנס?
    הרי היה דחוף לו לקבל את הרכב בחזרה.

  19. יונית כהן

    לא יפה להתנהג כך.עוד יומיים שלושה לא היה קורה שום דבר.

  20. עופר

    לכל אלה שטוענים שהיה צריך לבוא לקראתה ולהשאיר לה את הרכב לעוד, אולי אתם צודקים אבל "יחס גורר יחס". כמו שהיא פגעה והתנכלה לרבים, היא מקבלת את זה בחזרה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר