חזי עיני, מימון טולדנו, שמעון שראל ואריאל קלנר. האם אחד מהם ייצג את חיפה בכנסת ה-21?
חזי עיני, מימון טולדנו, שמעון שראל ואריאל קלנר. האם אחד מהם ייצג את חיפה בכנסת ה-21?

לחיפה ישוריין המקום ה-28 בליכוד. הכירו את המתמודדים

המערכת הפוליטית מתחילה בהתארגנות לקראת הבחירות ב-9 באפריל. לפי הסקרים, המקום ה-28 ברשימת הליכוד לכנסת ה-21 הוא מקום ריאלי, ועליו מתמודדים ארבעה - עו"ד חזי עיני, עו"ד מימון טולדנו, רו"ח שמעון שראל ואריאל קלנר

פורסם בתאריך: 27.12.18 16:10

לקראת הבחירות הקרובות לכנסת ה-21 שנקבעו ל-9 באפריל 2019, מתחילה המערכת הפוליטית להתארגן מחדש. הליכוד היא בין המפלגות הבודדות שמתקיימים בהן פריימריז לבחירת נציגיהן על ידי המתפקדים, וכמו בכל מערכת בחירות משוריין בה מקום לנציג ממחוז חיפה. את זהותו של הנציג יבחרו חברי מרכז הליכוד ולא כלל המתפקדים, ובשלב זה – כאשר השריון צפוי להיות המקום ה-28 ברשימה שלפי הסקרים הוא מקום ריאלי – ידוע על ארבעה מתמודדים.

הראשון שבהם הוא עו"ד חזי עיני – איש עסקים, חבר מרכז משנת 1981, חבר בהנהלת הליכוד העולמית ודירקטור במוסדות ובמתנ"סים מטעם הסוכנות היהודית. עיני הוא גם בעליה של קבוצת הכדורגל בית"ר חיפה, ותהיה זו ההתמודדות השנייה שלו על משבצת נציג מחוז חיפה לאחר שבבחירות הקודמות הוא הפסיד לירון מזוז.

עיני: "אני פעיל חברתי במשך שנים רבות במסגרת הליכוד, ואני רוצה לדאוג לצמצום הפערים בחברה. בחיפה שורר זיהום אוויר קשה, וזהו הדבר הראשון שאנחנו צריכים לטפל בו ולפתור אותו. אני מתכוון להיות דלת פתוחה לכל התושבים במחוז שיצטרכו עזרה ואוזן קשבת".

המתמודד השני הוא מימון טולדנו – עורך דין בעל משרד עצמאי שמשמש סגן ראש לשכת עורכי הדין בישראל, חבר ועד מחוז חיפה ויו"ר מרחב קריות של הלשכה. טולדנו מכהן כממלא מקום וסגן ראש העיר קרית אתא, כיו"ר ועדת הכספים של העירייה, כיו"ר הדירקטוריון של רשת המתנ"סים העירונית, כדירקטור באיגוד ערים להגנת הסביבה.

טולדנו: "יש לי הרבה מה לתרום לתנועת הליכוד ולעם ישראל. יש לי ניסיון רב בתחום החברתי ובתחום החוקתי. כעורך דין אני עוסק בתחום המינהלי ובתחום הפיסקלי. אני רוצה לטפל בנושא המשילות שחסרה לנו במדינה. לגבי אזור חיפה אני רוצה לטפל בנושא זיהום האוויר שאותו אנו חווים מדי יום. אני רוצה לפתוח לשכה באזור חיפה והקריות כדי לטפל בנושאים הכי כואבים בתחומי החברה ואיכות הסביבה ולהיות אוזן קשבת לתושבים".

 

 

המועמד השלישי הוא שמעון שראל – רואה חשבון בעל משרד עצמאי, שכיהן כחבר מועצת העיר חיפה בתקופתו של אריה גוראל. שראל הוא חבר ליכוד משנת 1974 וחבר מרכז משנות ה-80 שהיה מיוזמי המהלך להפיכתה של גח"ל למח"ל.

שראל: "אני מוכר לרוב חברי מרכז הליכוד, ובעיקר לוותיקים שבהם שמכירים ומעודדים אותי. הנציגים החיפאיים הם מיעוט במרכז הליכוד. אני רוצה ליישם את הרעיונות כדי להחזיר את חיפה להיות בירת הצפון. אעשה את זה בחפץ לב".

צעיר המתמודדים הוא אריאל קלנר – מהנדס תעשייה וניהול ובעל תואר שני במנהל עסקים. קלנר הוא חבר ליכוד זה 17 שנה מאז שהיה בן 22 וחבר מרכז משנת 2012. הוא מכהן כיו"ר ארגון חזון לאומי – המרכז למנהיגות ציונית שאותו ייסד, הוא היה ממקימי התא הכתום בטכניון, וברזומה שלו תפקידים כמו יו"ר נשיאות ועידת צעירי הליכוד, יו"ר פורום דרור בליכוד וחבר מזכירות המפלגה.

קלנר: "לאחר שנים של פעילות ציונית וחברתית פנים מפלגתית וחוץ מפלגתית החלטתי להגיש את מועמדותי לכנסת. ברצוני לחזק את הערכים הלאומיים בפוליטיקה הישראלית, לקדם רפורמות במערכת המשפט והפקידות הבלתי נבחרת, בתקשורת ובאקדמיה, ולחזק את הצביון הציוני של מדינת ישראל. בתחום הכלכלי אני מאמין שהדרך לסייע לרווחת כלל אזרחי ישראל ולבצר את עוצמתה הכלכלית של המדינה היא דרך שחרור השוק מכבלי הרגולציה ועידוד התחרות וההשקעות במקביל לטיפוח אחריות חברתית, שותפות וחמלה. אני מקווה שתעמוד לי הזכות להשתמש בידע ובניסיון הציבורי שצברתי כדי לתרום ולהיטיב עם מדינת ישראל ועם עם ישראל".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ליאת דוב

    קלנר ראוי.
    הגיע הזמן להכניס את הצעירים שמגיעים מהימין ופחות עסקנים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר