לא ריאלי. בכנסת ה-21 לא יהיה נציג של חיפה במפלגת השלטון
לא ריאלי. בכנסת ה-21 לא יהיה נציג של חיפה במפלגת השלטון

זעם בליכוד בחיפה: השריון צנח למקום ה-34

ועדת החוקה של מפלגת הליכוד החליטה כי המקום המשוריין למחוז חיפה לקראת הבחירות לכנסת ה-21 יהיה המקום ה-34 בלבד, שנחשב לא ריאלי. עד כה היו בטוחים במחוז כי המקום שישוריין לנציגם יהיה ה-28

פורסם בתאריך: 8.1.19 13:55

זעם במחוז חיפה של מפלגת הליכוד: בישיבת ועדת החוקה של המפלגה שנערכה היום (שלישי) הוחלט כי המקום המשוריין למחוז חיפה לקראת הבחירות לכנסת ה-21 יהיה המקום ה-34 בלבד.

ברשימה הליכוד משוריינים מקומות למחוזות השונים ברחבי הארץ, ועל כל אחד מהמקומות הללו מתמודדים כמה מועמדים. במחוז חיפה מתמודדים חמישה – חזי עיני, אריאל קלנר ושמעון שראל מחיפה, מימון טולדנו מקרית אתא ואלון סיסו מקרית ים. עד עתה היו בטוחים במחוז כי המקום שישוריין להם יהיה המקום ה-28, שהוא מקום ריאלי לפי הסקרים, אך כעת, עם היוודע דבר החלטתה של ועדת החוקה, צנח כאמור המקום המשוריין למחוז חיפה אל המקום ה-34.

לפי ההחלטה, במקום ה-19 יוצב מועמד ממחוז השפלה, ואחריו המועמד ממחוז דן (המקום ה-22), ממחוז הנגב (26), ממחוז תל אביב (29), ממחוז חיפה (34), ממחוז מישור החוף (36), ממחוז ירושלים (37) וממחוז יו"ש (41). בליכוד מסבירים כי קביעת המקום של כל מחוז נעשתה לפי מספרם של מתפקדי המפלגה בו.

היום בערב צפוי מרכז הליכוד להתכנס בגני התערוכה בתל אביב, וחברי המרכז יצביעו על אישור החלטתה של ועדת החוקה, ובשלב זה נראה כי המתמודדים במחוז חיפה יצביעו נגד אישור ההחלטה.

 

 

עיני: "הערב נלך למרכז וננסה למנוע את אישור ההחלטה ולהשאיר את המקום המשוריין כפי שהיה. לא יכולים לשנות את חוקי המשחק באמצע המשחק, וזה בדיוק מה שהם עושים. מגיע לנו מקום גבוה יותר".

שראל: "אני לא מאוכזב כי אני טוען שהמתמודדים הם אנשים לא אחראים מספיק כי הם לא מסוגלים להתאחד למען מטרה צודקת שהיא שינוי סדר המחוזות. המחוזות כיום מדורגים בצורה אנכרוניסטית לפי מספר המתפקדים בכל מחוז. שיטה זו איננה רלוונטית יותר מכיוון שהמתפקדים בחרו את נציגיהם לסניפים, וכפועל יוצא מכך למחוזות. בכך כבר בא לידי ביטוי מבחן המתפקדים לפי מספר חברי המרכז שיש לכל סניף. מדד זה איננו מתאים יותר. צריך לדרג את המתמודדים לפי הפופולריות שלהם, כשהמועמד מהמחוז הכי פופולרי יהיה במקום הגבוה יותר".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. מנחם

    למה אתם מתפלאים, לא ביבי ולא כל ראשי הליכוד רואים אותכם ממטר, אתם שקופים, מתי תבינו שביבי מצפצף עליכם, ואתם צועקים רק ביבי, תהיו מציאותיים, תאיימו על ביבי שלא תבחרו בו, ותראו איך הכל משתנה. הפחד מהשינוי גורם לשיתוק אצל הליכודניקים בחיפה, עד מתי העיוורון לראות ולהבין את הנזק שגרם ביבי למדינה יימשך, תתעוררו מהקסם השקרי ששמו ביבי.

  2. שי

    לא סופרים אותכם כי אתם לא עושים כלום,ולא עשיתם כלום, וקיבלתם כלום.
    ואתם שווים כלום.

  3. אחד שאיכפת לו

    חזי עיני רוצה כנסת לנהל קבוצת כדורגל הוא לא יכול.
    אולי מתהים למכור בורקס. הרס את ביתר דירדר אותה לליגה ג .רוצה לדרדר את המדינה.

  4. מתי טיקטינסקי

    שנים רבות סניף הליכוד בחיפה לא העמיד חבר כנסת אם אינני טועה האחרונים היו אלי קולס הליברלי. וכן משה כחלון שהיה זקוק לתמיכת סניף ירושלים בקדנציה ההראשונה שלו סניף חיפה אינו מסוגל להתאחד והמציין אותו יריבות אישית של קבוצות וקליקות שאינן ראויות להיות ברשימה של הליכוד בכנסת.. סניף הליכוד אינו מסוגל להעמיד דמות ראויה לראש עיר. במה עסקינן באסופת אנשים מתקוטטים עם אגו שאינם מציעים אלא רצונות בלבד אולם אינם מציגים יכולת מהותית מבחינה ארצית ואגנדה לאומית ליברלית.בקיצור היכולת של סניף הליכוד 0 לשכנע את מוסדות הליכוד הארצית כי כדאי לתת לחיפה חבר כנסת.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר