עינת קליש רותם ודוד וקנין. "העירייה בחרה לסגת מההבנות ומההסכמות שהושגו" (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
עינת קליש רותם ודוד וקנין. "העירייה בחרה לסגת מההבנות ומההסכמות שהושגו" (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

ועד עובדי העירייה מחדש את איומי השביתה

יו"ר ארגון עובדי עיריית חיפה דוד וקנין הודיע לראש העיר עינת קליש רותם כי בשל משחק כפול לטענתו שמשחקת העירייה, הוא מפסיק את ההסכמה על הקפאת סכסוך העבודה ומחדש את הצעדים הארגוניים של העובדים

פורסם בתאריך: 30.1.19 14:50

שבוע לאחר הפגישה שבה השיגה ראש העיר עינת קליש רותם ארכה מיו"ר ועד עובדי העירייה דוד וקנין בניסיון להימנע משביתה בעירייה, שלח היום (רביעי) וקנין מכתב לקליש רותם שבה הוא מאשים אותה במשחק כפול ומודיע לה על חידוש הצעדים הארגוניים של העובדים. יו"ר הועד טוען כי מצד אחד מציגה ראש העיר מצג שווא של הידברות, ומצד שני היא נוקטת צעדים חד צדדיים נגד העובדים.

"נדהמתי לגלות כי לא זו בלבד שהעירייה אינה מתכוונת להיענות לדרישות העובדים, אלא שהיא בחרה לסגת מההבנות ומההסכמות שהושגו בישיבה במשרדך", כתב וקנין לקליש רותם, "העירייה ממשיכה להתעלם מחובותיה כצד ליחסי עבודה קיבוציים ולטעון כי היא רשאית לבצע 'שינויים בכל הנושאים אשר יש להם השלכה על העובדים', וזאת ללא קבלת הסכמה מראש של ארגון העובדים".

 

 

בהמשך כתב וקנין כי "העירייה אינה יכולה לפעול כמי שאוחזת במקל משני קצותיו, תוך שמחד היא מפזרת הצהרות חוזרות ונשנות בדבר רצונה לפעול בשיתוף פעולה מלא עם ארגון העובדים ועל כך שהיא רואה בו שותף, ומאידך ממשיכה להתגדר בפררוגטיבה שלטענתה מסורה לה לצורך ביצוע צעדים חד צדדיים הנוגדים את מערכת יחסי העבודה הקיבוציים… ארגון העובדים חש כי הנהלת העירייה מבקשת לגרור רגליים ולהמשיך את הפגיעה בעובדי העירייה המסורים… הדבר ממחיש היטב את חוסר תום לבה של העירייה אשר אינה מעוניינת להגיע לפתרון אמיתי של עילות הסכסוך, תוך שהיא מבקשת להמשיך ולפעול באופן חד צדדי בדרך של פגיעה בזכויות העובדים… ארגון העובדים נאלץ להודיע על הפסקת ההסכמה להקפאת סכסוך העבודה ועל חידוש הצעדים הארגוניים במסגרת סכסוך העבודה שהוכרז ואושר על ידי ההסתדרות".

את מכתבו סיים וקנין בכך שהוא מבקש להבהיר כי "אנו בתחושה קשה של 'משחק כפול', עת מחד מבקשת העירייה להציג מצג מלאכותי של הידברות, ומאידך ממשיכה בנקיטת צעדים חד צדדיים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אליעזר והגזר

    גב' קליש היקרה, אם את רוצה שדברים בעירייה יתנהלו בנושא כוח אדם בצורה ישרה ורצינית תשכרי את שירותיו של מנהל אגף משאבי אנוש הקודם מר' אילן שדות אשר המומחיות שלו בכוח אדם הולכת לפניו רק מה למר' יהב לא היה טוב עם מר' שדות היות והוא לא הסכים למנות ולחלק גובים למקורבים של יהב לכן מר' שדות נאלץ לעזוב לאחר 40 שנות עבודה בעירייה.
    לא יכול להיות שימנו מנהלת כוח אדם, אדם שבסה"כ היה אמון על פניות הציבור אשר היה מקבל תשובות מעובדי העירייה מעתיק אותם לדף לוגו של העירייה ושולח תשובה לתושב.
    אל תתביישי את מכירה את מר' שדות מתפקידים קודמים שהיו לכם יחד במתנסים ואת יודעת שהוא אדם סופר רציני תזמני אותו ותתייעצי איתו.

  2. ציבי

    קליש, את מתפקדת מעולה, המשיכי בקלקולייך ותסיגי את תושבי חיפה 5 שנים לאחור, בעוד 5 שנים, מקווה בשביל החיפאים שתגרמי מינימום נזק, למרות שלפי הסימנים, אינני איש בשורות.

  3. שמולו

    להעיף את וקנין מהעיריה! הוא מבין שקליש הולכת לפתוח תיבת פנדורה ולחשוף שחיתויות ומינוי קרובים שיהב ומקורביו העלימו עין!

    קדימה קליש! לנקות את העיריה מהרפש ומאוכלי הכספים שלנו! אנחנו מאחורייך!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר