שר האוצר משה כחלון ושרית גולן שטיינברג. "רק רשימה שמוביל חיפאי שמריח את ריח הבנזן באוויר תדע על מה אנחנו מדברים" (צילום: מושיקו בן חמו)
שר האוצר משה כחלון ושרית גולן שטיינברג. "רק רשימה שמוביל חיפאי שמריח את ריח הבנזן באוויר תדע על מה אנחנו מדברים" (צילום: מושיקו בן חמו)

האם גולן שטיינברג בדרך לכחלון?

במסגרת פגישה בין חברת המועצה שרית גולן שטייברג לבין שר האוצר משה כחלון נדונו סוגיות הקשורות למפרץ חיפה, להרחבת בז"ן ולפארק הקישון. גם האפשרות שגולן שטיינברג תתמוך בכחלון בבחירות באפריל עלתה בפגישה

פורסם בתאריך: 4.2.19 12:20

חברת מועצת העיר שרית גולן שטיינברג נפגשה הבוקר (שני) עם שר האוצר משה כחלון. זוהי הפגישה השנייה שקיימו גולן שטיינברג וכחלון במהלך החודש האחרון. הפגישה הראשונה התקיימה במסגרת מפגש עם ארגוני איכות הסביבה בניסיון לגבש תוכנית פעולה כוללת למפרץ חיפה תוך רתימה של משרד האוצר למהלך.

הפגישה שקיימה גולן שטיינברג היום התקיימה בתיווכו של מושיקו בן חמו, עוזרו האישי של ח"כ אכרם חסון ממפלגת כולנו שאמון על הגיוס של פוליטיקאים מקומיים שעדיין לא הצהירו על השתייכות פוליטית. בן חמו הוא גם מי שאחראי לצירופה של חברת המועצה סופי נקש לתומכיו של כחלון. בפגישה נדונו הערעור שהגישו עיריית חיפה וארגוני איכות הסביבה על התוכנית להרחבת בז"ן וכן תוכנית פארק הקישון. כמו כן הועלתה בפגישה האפשרות שגולן שטיינברג תתמוך בכחלון בבחירות לכנסת ב-9 באפריל.

 

 

בן חמו, עוד פוליטיקאית מקומית לגלריה?

"הפגשתי את גולן שטיינברג עם השר במטרה לקדם את הנושאים הבריאותיים בחיפה. אני חושב שחיפה זקוקה לכחלון כשר אוצר כדי לקדם את נושא זיהום האוויר ואת מצב הבריאות בחיפה. גולן שטיינברג, שנבחרה ליו"ר אגוד הערים האזורי להגנת הסביבה, היא דמות מאוד דומיננטית, ושיתוף פעולה בין השניים יניב תוצאות טובות בעתיד".

גולן שטיינברג, דייט שני?

"הפגישה עם שר האוצר היתה פגישת עבודה כחלק מהמאבק שלי לייצר תוכנית אחרת למטרופולין חיפה שתמקסם את הפוטנציאל העצום של מפרץ חיפה ושל הרשויות המקומיות העוטפות אותו. כמו בעבר, הצלחנו להתקדם בהבנה כי השיח לגבי מפרץ חיפה חייב להיות אחר וחדשני. כחלון עזר לנו בעבר ודאג להחזיר אל שולחן הדיונים במועצה הארצית לתכנון ובנייה את התוכנית להרחבת בז"ן, וגם יצא נגד לשכת ראש הממשלה שביקשה לקדם את חוק עוקף רשויות ואת חוק רישוי עסקים בהקשר של המאבק להוצאת מיכל האמוניה מחיפה. אני מאמינה שרק רשימה שמוביל חיפאי שמריח את ריח הבנזן באוויר תדע על מה אנחנו מדברים. רק שר אוצר שיהיה מגויס ליצירת רצף גיאוגרפי של מגורים, מסחר ותעסוקה נקייה במטרופולין חיפה יקבל את תמיכתי".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. חייבים לחבר את כחלון למאבק הסביבתי!

    טוב שיש חיפאי שרץ גבוה לירושלים, אחרת נישאר פריפריה ופח זבל של המדינה. זו ההזדמנות להשמיע את קול הציבור, לפני שהנבחרים נעלמים לנו לעוד 4 שנים.

  2. "פוליטיקאית לגלריה?"

    שרית גולן היא מישהי שמבינה ומזיזה דברים בערים, בניגוד לפוליטיקאית מקומית אחרת שכנראה מעדיפה לשמור על נתק משרי הממשלה.
    החשיבות של החיבור היא לא רק סביבה ובריאות אלא כל פיתוח העיר תלוי בחיבורים האלה! איזור המפרץ יכול להיות מרכז עירוני שוקק, תעסוקה מתקדמת כולל עשרות אלפי דירות, או להשאר חור שחור של מפעלים מיושנים ומזהמים.

  3. חיפאי מאוכזב

    במחיר הזיהום בחיפה,הון שלטון לטייקונים , פופוליטיקה וכיסיולוגיה בגרוש!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר