עיריית חיפה. השביתה נמשכת (צילום: רמי שלוש)
עיריית חיפה. השביתה נמשכת (צילום: רמי שלוש)

השביתה בעיריית חיפה נמשכת עד להודעה חדשה

לאחר שבפגישה אתמול בין נציגי הנהלת עיריית חיפה לנציגי ועד העובדים לא הושגו הסכמות, החליט הוועד להמשיך את השביתה שפרצה אתמול עד להודעה חדשה

פורסם בתאריך: 7.2.19 06:45

ועד עובדי עיריית חיפה הודיע כי לאחר שבפגישה בין נציגיו לנציגי העירייה לא הושגו הסכמות, השביתה שפרצה אתמול (רביעי) תימשך גם היום. השביתה תקיף את כל עובדי העירייה למעט עובדי החינוך המיוחד ועובדי המרכז הרפואי בני ציון שיעבדו כרגיל.

בהודעה ששלח הוועד לכל עובדי העירייה נכתב: "ראשית, ברצוני להודות לך באופן אישי על הירתמותך לשביתה. לנוכח התנהלות הנהלת העירייה אנו נאלצים להמשיך את השבתת העירייה, לא כולל את עובדי החינוך המיוחד ובית חולים בני ציון, עד להודעה חדשה. תמיכתכם הכרחית לשמירה על מקום עבודתנו. כוחנו ועצמתנו באחדותנו".

כזכור, בפגישה שנערכה אתמול בין נציגי הוועד היו"ר דוד וקנין ועו"ד מוטי לוין רן, ונציגי העירייה סגן ראש העיר נחשון צוק ומנהלת לשכת ראש העיר רות בונה לא הגיעו הצדדים להסכמות באשר לסיום סכסוך העבודה. בפגישה, שבה השתתפו גם נציגי משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים ונציגי ההסתדרות, הציבו נציגי הוועד דרישות שלא היו מקובלות על נציגיה של ראש העיר עינת קליש רותם, שלא השתתפה בדיון.

 

 

עדכון (15:53): יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה משה מזרחי פרסם הודעת תמיכה בוועד עובדי העירייה. "זה לא נעים לראות גן סגור, זה לא נעים לראות אשפה ברחובות, זה לא נעים להשבית עירייה. אבל אין ברירה", כתב מזרחי, "זה לא תקין שראש העיר מזלזלת ופוגעת בעובדים ובהסכמי עבודה ודואגת באופן אישי לפגיעה, להסתה ולנקמה בעובדים ובהתארגנות. למרות ההכרזה על סכסוך עבודה ועל השבתת האזהרה ליום אחד המשיך גם אתמול יו"ר הוועד בניסיונות להידברות עם ראש העיר באמצעות הממונה על יחסי עבודה במחוז. לצערנו, ראש העיר לא מצאה לנכון להגיע לפגישה עם נציגי הארגון אצל הממונה ושלחה נציגים מטעמה. בפגישה הוסבר והובהר לנציגיה מהי מהות יחסי עבודה קיבוציים, והם הביעו נכונות לבוא לקראת העובדים. לצערי, כאשר הנציגים הגיעו לראש העיר היא החליטה לדחות את הסכמות נציגיה. ראש העיר לא הותירה ליו"ר הוועד ולציבור העובדים כל ברירה אלא להמשיך את השביתה. ההסתדרות במרחב חיפה מגבה את ארגון עובדי עיריית חיפה במאבקם הצודק על זכויות העובדים ועל יחסי עבודה קיבוציים. ההסתדרות שותפה לכל התהליך תוך תשומת לב ורגישות לאזרחים ומלווה את נציגות העובדים לאורך כל הדרך".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

18 תגובות
  1. כולנו עם קליש

    לך הביתה וקנין ורד לנו מהוריד
    עסקן שואב כספי ארנונה ..גועל
    מתבייש להיות בעיר הזו עם עובד כירייה כמוך שאנינו מפרנסים
    היום אתה צריך לקום ןללכת הורס חנו את החיים וקנין.

    חיפה כולה איתך עינת קליש ראש העיר שלנו
    תמשיכי עד הסוף לט לוותר עם האיש הזה.

    הוא שוכח שאותו וקנין הצטלם עם יונה יהב ואיים לפני הבחירות להצביע ליונה בסרטון שפורסם ..
    אז ברור לכולנו מהו ומי הוא ומה הוא רוצה.

  2. שמולו

    עינת המדהימה! הגיעה השעה להפריט את שירותי התברואה בעיר! דבר זה יחסוך כסף רב לקופה הציבורית, בנוסף לזה שנדע שלא משנה באיזה מצב רוח וקנין קם, עדיין יפנו את הזבל!

  3. חיפאי עם הרבה סבלנות

    מקווה שהועד הכוחני יפנים שהזמנים השתנו. התושבים בחרו ראש עיר ומועצה שבאו לעבוד יחד עם עובדי העיריה המסורים והחרוצים.
    העיר חולה (מאזן הגירה שלילי וגרעונות) ויש מי שמוכן להבריא אותה.
    תושבי העיר תומכים בקליש.
    תושבי העיר מקווים שכולם יבינו (בנועם) שהעיריה זה ארגון שבא לשרת את התושבים.

  4. צפוני

    אני מאחל שקליש תקפל את מארגן השביתה כמו שננסי פלוסי קפלה את טראמפ

  5. נתרן לחץ גבוה

    כתום זה הצהוב החדש
    אין מאפיין יותר ברור לעובדי העיריה מאשר הווסט הכתום , הווסט הזה הספוג זיעה,בוץ , אספלט , מיץ של זבל ומה לא , הווסט הזה דוהה במהירות מהשמש הקופחת בקיץ ונרטב מהגשמים בחורף, בכדי לקרוץ לציבור הוחלט בקדנציות קודמות "להעלות את רמת השרות לתושב" , יוזמה ברוכה אך הביצוע נתקל בבעיה תפעולית…. חסרים ווסטים שהעדרם יוצר פער בין השרות שהובטח ליכולת לקיימו.

  6. לא כולנו עם קליש!

    לא כולנו עם קליש! דבר בשם עצמך!! כולנו בעד ששרותי העיריה ינתנו לתושבים. מלחמת כוחות אצלה בבית ולא על גב התושבים. שתיקח את הזמן שלה ותלמד את הנושאים לפני שמשתקת את העיר.

  7. מחכה לצאת לחופשי משבי הועד

    כולנו עם ראש העיר קליש. הועד יבין שאנחנו לא שבויים שלו ושהוא לא יכול לגזול את הכסף שלנו בלי חשבון.
    העירייה תשרת את האזרחים ולא ההיפך.
    יום שני שאנחנו עם הילדים בבית אבל אנחנו נחזיק מעמד מול הביריונות של הועד. העיר היא שלנו ולא שלכם. ראש העיר שבחרנו תנהל את העיר ולא אתם.

  8. לפטר את עובדי העירייה העצלנים

    ולהכניס עובדי קבלן/חברות גדולות.ללמוד מעיריית קרית ביאליק וקרית מוצקין איך מנהלים רשות מקומית עם מאזנים טובים ועיר נקייה ביותר. עם עובדים שמגיעים לעבוד ולא לעבודה.
    זה ישפר את איכות השירות ויוריד את הארנונה המטורפת בחיפה וישאיר את הצעירים בחיפה

  9. מירו

    אינני מכיר את ראש העיר אבל מבקש לעוץ לה: לא להיכנע לאנשי הזבל ומצד שני מציע לה לדבר עם כולם בגובה העיניים גם אנשי הזבל ולא להשתלח באף אחד.
    מחזיקים אצבעות לראש העיר הטרייה שתדע להתגבר על כל המכשלות.

  10. וקנין לך הביתה

    וקנין,כפרה, תבין (לא ברור אם אתה בכלל מבין), החיפאים לא שמים עליך והתנהגותך שווה לזבל שאתה משאיר ברחובות. יש בעיריה עובדים שצריכים לקבל בית ספר איך מדברים עם התושב: כמו אלה שעובדים בגבייה למשל. צריך שינוי עד היסוד אפילו אם זה כואב. וקנין, כפרה, לך לכותל ותתפלל.

  11. רונית ברוך

    טוב כולכם יודעים מה המצב,
    הועד יוצר השלייה של בילבול ובעיקר דמגוגיה,ומי האנשים שהוא מושך לכאוס,אנשים שנמצאים שם בשביל הציבור, או שבעצם לא?
    לא מתרגשת מהשביתה זו רק בדיחה שבשנת 2019 משתמשים בכלי נגד הארגון שכבר פסה ולא רלונטי הרי בפוסט אחד הכל מתקפל.
    זהוא משחק של שחמט שצד אחד מכיר רק שש-בש. לכן ראש העיר לא לעשות חשבון על שולחן הדיונים לא יהיה נושא כן הסיעוות ולא מנקי הרחוב יהיה דיון שידבר על ניקוי אורווה על חדלון של ניהול משפחות בעיקר אלו בעלי הזכות להיכנס לבית המקדש וזה לא משפחת לוי, כולם יודעים מי ומה!על שווין בתהליך קבלת קביעות לא רק למי מצביע למר דוד ועקנין יש עוד מאות שממתנים לקביעות כגון מדריכים נוער,ספורט,עו"ס,אחים ואחיות,עובדי כתף ועוד הרי זה לא מסתיים שם.

    הרי רגע האושר היחיד שיכול לאחר ההסכמות זה לחברי המועצה שמסביב בעיקר באופזיציה שיראו אותך מתקפלת והרי יראו לכולם שמה שהיה בתקופה של יונה -השחיתות,תפירת המכרזים,האשמור לך ותשמור לי, מינוי אנשים ללא הבנה ,הנפוטיזם, הזלזול בתושב, ובעיקר הרצון לא לעשות כלום! חזר בתצורה אחרת
    עינת יש לך דין וחשבון לא ל 5000 עובדים שרבע מהם לא זקוקים בכלל אלא ל 280 אלף תושבים.
    והם לצערם של הועד נתנו לך את הכוח לפעול למענם!!!!
    מחזקת את ידך ולא לוותר ובעיקר לא להיכנע למשחקים של אנשים שפלים וחשודים בפלילים.

  12. דני דין

    השרותים שמקבלים מהעיריה ללא שום פרופורציה לתשלום הארנונה .כדי להשוות את שני הדברים יש צורך בפיטורי יעילות וזה מה שנעשה כרגע בעיריה.לאחר מכן יש לטפל במחלקות אחרות.

  13. תושבי חיפה עם העובדים!

    העיר גדולה ומורכבת, והם מקיימים אותה הלכה למעשה! קליש פשוט עוד לא הבינה את זה כי לא באה ללמוד ולעבוד אלא לריב ולהעליב. בשום אופן לא לקצץ ובטח לא עבדי קבלן!
    קליש את אחראית למשבר רדי מהעץ ותגיעי להסכמות. ככה זה פוליטיקה, לא טוב לך לכי הביתה! מוטב שתתקפלי עכשיו מאשר מאוחר.

  14. איזה בושה התגובות כאן

    גזענות כלפי יור הועד… מה קרה? הוא מזרחי וקליש לבנה אז פותחים עליו ג'ורה?
    שנאה כלפי העובדים… שכל אחד שמגיב כאן יתחלף אתם יום אחד ויראה!
    בחלום שלכם קליש תוריד ארנונה! היא רק רוצה לתעל את הכסף לחברות פרטיות שמעסיקות עבדים חסרי זכויות! חיים בסרט! (בחיפה)

  15. קליש\אה

    כל הכבוד וקנין, חוץ מכמה תומכי טרור עלובים כולם איתך!

    אל תשכח, היא מורשעת בפלילים, יש לה מוח קרימינלי אסור לתת לה אפילו אצבע כי היא תיקח את כל היד.

    תן לה בראש, אנחנו איתך

  16. תושב המרכז

    כל הכבוד לקלקוליש, את מאד מצליחה להרוס את מה שנותר מחיפה, מקווה שתושבי חיפה יתעשתו ויתחילו להפגין מול ביתך, מתוך דאגה לבתיהם.

  17. במרכז שמחים

    עוד מחזור ועוד דור של צעירים חיפאיים צפוי להגר לכיוונם. ישארו רק הזקנים, החלשים, והחסידים השוטים שעוד נותרו לראשה ההזויה הזו… מכהליש!

  18. הבהרה לתגובה אמש ב9:44

    יצוין כי לא כל העובדים בעירייה "עצלנים" ובוודאי שלא כולם "בריונים" חלילה.הדברים נרשמו בלהט הויכוח והתנצלות בפני כל מי שנפגע.סליחה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר