אביהו האן, בני גנץ ויעל שנער. "במקום שבו לא מכבדים את החוק נרמסות הזכויות הבסיסיות של כל האזרחים לאוויר נקי ולמינהל תקין"
אביהו האן, בני גנץ ויעל שנער. "במקום שבו לא מכבדים את החוק נרמסות הזכויות הבסיסיות של כל האזרחים לאוויר נקי ולמינהל תקין"

הירוקים תומכים בגנץ לראשות הממשלה

בפגישה שקיימו אביהו האן ויעל שנער מהירוקים עם יו"ר רשימת חוסן לישראל בני גנץ אמר המועמד לראשות הממשלה כי הוא "שותף לחזון חדש ונקי למפרץ חיפה שסובל מסיכונים ביטחוניים וסביבתיים". זה הספיק לירוקים להצהיר שהם יתמכו בו בבחירות

פורסם בתאריך: 11.2.19 08:45

יו"ר סיעת הירוקים של חיפה אביהו האן וחברת המועצה מטעם הסיעה יעל שנער נפגשו אתמול (ראשון) עם יו"ר רשימת חוסן לישראל בני גנץ שמתמודד על ראשות הממשלה בבחירות לכנסת ה-21. בפגישה הצהיר גנץ כי הוא "שותף לחזון חדש ונקי למפרץ חיפה שסובל מסיכונים ביטחוניים וסביבתיים", ובסיומה הוחלט כי הירוקים יתמכו בו בבחירות.

האן: "גנץ הוא המועמד הטוב ביותר לראשות הממשלה עבור חיפה ועבור מדינת ישראל. איכות הסביבה ואיכות השלטון קשורים זה בזה, ומצאתי אצל גנץ יושרה, מנהיגות ומחויבות לעולם הערכים שלנו. במקום שבו לא מכבדים את החוק נרמסות הזכויות הבסיסיות של כל האזרחים לאוויר נקי ולמינהל תקין – בלי קשר לימין או שמאל".

 

 

בהודעה שצפויה לצאת הבוקר מטעם הירוקים ייכתב כי "חברי המועצה של הסיעה ישמחו אם גנץ יקים את הממשלה הבאה בישראל. זו תהיה בשורה חשובה לאזרחי המדינה ולתושבי אזור חיפה כולו. הבחירות לכנסת ייערכו בעוד חודשיים (ב-9 באפריל; י"א), ובינתיים מפלגתו של גנץ מתחזקת והוא המועמד המוביל לראשות הממשלה מול בנימין נתניהו. הצהרות סביבתיות נוספות נשמעו מחברי חוסן לישראל כמו משה בוגי יעלון שקרא להרחיק את אסדות הגז מחופי הים וממיקי יחימוביץ'".

שנער, שהיא חברת ליכוד, תודיע היום למפלגה על ביטול חברותה בה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אזרח חופשי ובמקרה חיפאי

    מר האן מי אתה שתתן המלצה לבחור במישהו. אתה לא פטרון !בחר במי שאתה רוצה ולכל אחד יש את החשבון שלו למי לבחור . אזרחי חיפה לא זקוקים לפטרנות שלך לך ותעעסק עם חתולי הים שלך.

  2. גנץ אפיזודה חולפת

    גנץ הוא כמו קליש. חוסר נסיון ופיזור הבטחות.
    יש לתמוך בחיפאים ולא תושבי גוש דן.
    כחלון היחיד שראוי ומנוסה.

  3. רמי

    כל הכבוד אביהו, במערכת הפוליטית הנוכחית גנץ הוא בחירה ראויה, חשוב ליצור בני ברית בהנהגה הארצית לטובת חיפה. עלה והצלחה !

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר