דדי פרלמוטר. "הצטרפתי לרשימה של אורלי לוי אבקסיס בגלל שאני מזדהה עם העשייה החברתית" (צילום: עופר וקנין)
דדי פרלמוטר. "הצטרפתי לרשימה של אורלי לוי אבקסיס בגלל מזדהה עם העשייה החברתית" (צילום: עופר וקנין)

מאינטל לכנסת? פרלמוטר ירוץ עם לוי אבקסיס

סגן נשיא אינטל העולמית לשעבר דדי פרלמוטר צפוי להיות מוצב במקום גבוה ברשימת גשר לכנסת. פרלמוטר, שהיה הישראלי הבכיר ביותר בענקית המחשבים: "לחיבור הזה תהיה תרומה לא רק חברתית אלא גם כלכלית, כי כיום לא כל הציבור בארץ שותף לדברים שמביאים לצמיחה כלכלית עצומה, כמו למשל טכנולוגיה"

פורסם בתאריך: 21.2.19 13:51

דדי פרלמוטר, ששימש כסגן נשיא אינטל העולמית לפני שפרש מהחברה בשנת 2013, צפוי לתפוס מקום גבוה ברשימת גשר בראשותה של אורלי לוי אבקסיס לקראת הבחירות לכנסת שייערכו ב-9 באפריל. פרלמוטר הוא הישראלי הבכיר ביותר שהועסק בענקית המחשבים, ואף היה מועמד לתפקיד המנכ"ל במקומו של פול אוטליני, אך לאחר שדירקטוריון החברה בחר בבריאן קרזניץ' הוא פרש ממנה.

בשנת 2014 מונה פרלמוטר לדירקטור בחברת מלאנוקס. בת 2018 הוענקה לו מדליית בוגר הטכניון "על הנהגתו והישגיו בפיתוחים מתקדמים ביותר בארכיטקטורת המיקרו, שהובילו לפריצת דרך בפיתוח מוצרי מחשוב ניידים, ועל תרומתו לפיתוח ההייטק הישראלי בתוקף היותו מנהל מרכז הפיתוח באינטל חיפה וסמנכ"ל בכיר באינטל העולמי".

 

 

פרלמוטר, נראה אותך בכנסת?

"המיקום שלי ברשימה יפורסם בהמשך היום. הצטרפתי לרשימה של לוי אבקסיס בגלל שאני מזדהה עם העשייה החברתית ועם הרצון לחבר את כל קהילות הארץ. לחיבור הזה תהיה תרומה לא רק חברתית אלא גם כלכלית, כי כיום לא כל הציבור בארץ שותף לדברים שמביאים לצמיחה כלכלית עצומה, כמו למשל טכנולוגיה. זו התרומה שאני רוצה לתרום – להביא יותר אנשים לכך. עשייה חברתית דומה עשיתי בעבר – להביא קהילות חדשות אל תוך העולם הכלכלי המתקדם".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מצביע גשר

    היחידה שתדאג לנושאים החברתיים זו אורלי, והרשימה שלה מוכיחה זאת. בהצלחה!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר