בופה טבעוני (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
בופה טבעוני (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

עיריית חיפה תספק מעתה גם כיבוד טבעוני

לשכת ראש העיר הנחתה את אגף המשק בעיריית חיפה כי מעתה הכיבוד שיוגש בישיבות מועצת העיר ובאירועים שתקיים העירייה יהיה בחציו טבעוני. גורמים בעירייה טוענים כי ההוראה תגרום לגידול בהוצאות הכיבוד מכיוון שמזון טבעוני הוא יקר ממזון רגיל

פורסם בתאריך: 7.3.19 21:31

עיריית חיפה מצטרפת לטרנד הטבעוני, ומעתה הכיבוד שיוגש בישיבות מועצת העיר ובאירועים שתקיים העירייה יהיה בחציו טבעוני. היום (חמישי) הנחתה לשכת ראש העיר את אגף המשק כי מחצית מהכיבוד יהיה על טהרת המזון הטבעוני. גורמים בעירייה טוענים כי ההוראה תגרום לגידול בהוצאות הכיבוד מכיוון שמזון טבעוני הוא יקר ממזון רגיל וכי ההחלטה התקבלה מכיוון שבהנהלת העירייה בקדנציה הנוכחית מכהנים טבעונים.

הדוגלים באורח חיים טבעוני נמנעים ממזון מן החי כמו בשר, דגים, ביצים ומוצרי חלב. בישראל חלה בשנים האחרונות עלייה בצריכה של מזון טבעוני והיא נמנית עם המדינות שבהן המודעות לטבעונות ולזכויות בעלי חיים היא גבוהה באופן יחסי. מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, כ-5.2 אחוזים מאוכלוסיית ישראל מגדירה עצמה כטבעונית.

 

 

חברת מועצת העיר שרית גולן שטיינברג מברכת על הצעד: "כל הכבוד לראש העיר עינת קליש רותם על ההתחשבות באוכלוסייה גדולה שנמנעת ממאכלים מן החי. בישיבות שנמשכות אל שעות הערב המאוחרות מצאתי את עצמי לא אחת עם כריכי טונה בלבד. צריך להבין שהרבה פעמים אנחנו מגיעים לישיבות היישר מהעבודה בלי שיהיה לנו זמן לעצור לאכול, ולכן הסתפקנו עד כה במה שהוצע לנו בעירייה. עכשיו לאנשים כמוני יינתן מענה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. דגי הטונה של הטבעונים..

    לגברית שרית גולן את נמנעת ממזון מן החי אבל אוכלת כריכי טונה?
    מאיפה את חושבת מגיעה טונה, מעץ הטונה?
    צחקתי כל כך מהכתבה ההזויה הזאת.
    וכרגיל הכל על חשבון ניפוח הארנונה שלנו.

  2. קפום

    שקר גס, מזון טבעוני הוא זאת משמעותית ממזון רגיל. מה אנשים מוכנים לעשות כדי להשמיץ את ראש העיר בכל הזדמנות סתם כדי להשמיץ. בושה.

  3. ותיק פה

    יקנו חומוס וירקות פרוסים ללא גבינות ופיצוחים

  4. שרית גולן אהבלה רצינית

    שרית – טונה?!! העיקר תמשיכי לקרוא לעצמך טבעונית… לא צריכה להגיב בכל כתבה.

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק! מצאתי את עצמי עם כריך טונה ! אויי אווי אווי ..בקיצור הראש היא הזו עסוקה במלא שטיות חוץ ממי לעבוד ולשפר את העיר! איך נפלנו בבחירות איתה! העיר קורסת והיא מתעסקת מה יוכלו בישבות על חשבון התושבים איכסססס

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ריספקט. החלטה נכונה. אלברט איינשטיין אמר שעד שהאנושות לא תפסיק לאכול בשר היא לא תעבור שלב באבולציה. כמה מהמגיבים בו אכן תוקעים אותנו.

  7. ראובן

    אפשר לחשוב.פיקות,ירקות,פיתות עם חומוס או טחינה,חטיפים.לא סיפור.

  8. קרין

    יפה מאוד, עינת קליש מובילה את חיפה לכיוון טוב. גאה שהצבעתי.
    מה יקר בפירות, ירקות, חומוס, טחינה, צ'יפס, פיתות וכו'.

    לא חייבים להביא גבינות טבעוניות מקשיו והמבורגרים של ביונד מיט מארה"ב…
    כמו בכל אוכל- יש יקר ויש זול.

    לידיעת הגורמים בעיריית חיפה, האוכל הטבעוני היקר הוא האוכל המעובד (גלידות מחלב שקדים/קוקוס, המבורגרים, גבינות אגוזים וכו') בעוד שהאוכל הטבעוני הבריא מורכב דווקא מהדברים הכי זולים בשוק: קטניות, דגנים (אורז, תפוחי אדמה, לחם, פסטה), ירקות, פירות וקצת אגוזים וזרעים. מאז שאני טבעונית, אני משמעותית משלמת פחות כסף על אוכל פשוט כי אני אוכלת דברים טבעיים ולא אוכל טבעוני מעובד.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר