עינת קליש רותם בכנס הבחירות. "רק לפני כמה חודשים הציבור החיפאי לא חשב שיכול להיות שינוי"
עינת קליש רותם בכנס הבחירות. "רק לפני כמה חודשים הציבור החיפאי לא חשב שיכול להיות שינוי"

העבודה מבטיחה: תוכנית חירום להבראת מפרץ חיפה (וידאו)

בכנס בחירות בחיפה אמר יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי כי המפלגה תקדם תוכנית חירום להבראת מפרץ חיפה שבמסגרתו "נביא מקורות תעסוקה נקיים עבור תושבי המפרץ". עינת קליש רותם אמרה בכנס: "חלק גדול מהציבור החיפאי לא מעכל את זה שמתחיל להיות  שינוי. אני מקווה שככל שיחלוף הזמן אנשים יבינו את השינוי הזה וגם יאהבו אותו"

פורסם בתאריך: 9.3.19 21:33

בכנס בחירות של מפלגת העבודה שנערך הערב (מוצ"ש) באולם קריגר בחיפה הודיע יו"ר המפלגה אבי גבאי כי העבודה תקדם תוכנית חירום להבראת מפרץ חיפה. הכנס, שאליו הגיעו כ-250 איש, נערך בהשתתפותם של גבאי, חה"כ יעל כהן פארן וסתיו שפיר וראש העיר עינת קליש רותם.

קליש רותם היתה הנואמת הראשונה, הרעיפה מחמאות על גבאי ואמרה: "היתה לי תקופה סוערת ואני מודה לגבאי על התמיכה. לכל השינויים שקרו ויקרו בחיפה יש לגבאי תרומה אדירה. רק לפני כמה חודשים הציבור החיפאי לא חשב שיכול להיות שינוי, והיום חלק גדול מהציבור החיפאי לא מעכל את זה שמתחיל להיות  שינוי. אני מקווה שככל שיחלוף הזמן אנשים יבינו את השינוי הזה וגם יאהבו אותו".

 

 

 

הדובר הבא היה גבאי שהתייחס לזיהום האוויר במפרץ חיפה ואמר: "אנחנו מחויבים לחזון של קליש רותם של חיפה נקייה ומתקדמת ששומרת על ילדיה ומספקת להם מקומות תעסוקה. כשהייתי השר להגנת הסביבה לקחתי אחריות על הנושא אחרי שנים שאף אחד לא לקח אחריות על כך והפחתנו את זיהום האוויר. אנחנו מחויבים לנקות את חיפה מזיהום האוויר. זה אומר פחות תעשיות מזהמות, פיקוח הדוק ותקינה אגרסיבית יותר למפעלים המזהמים. אנחנו מחויבים לחייהם ולבריאותם של תושבי חיפה ושל הדור הצעיר בעיר. מפלגת העבודה תקדם תוכנית חירום להבראת מפרץ חיפה. נביא מקורות תעסוקה נקיים עבור תושבי המפרץ ונדאג לצמצום דרמטי בזיהום ובסיכונים".

 

 

לאחר הנאומים נשאלה לעברה של קליש רותם שאלה מהקהל כיצד החלטתה על כך שהכרמלית לא תופעל בשבת מתיישבת עם האג'נדה של המפלגה, וראש העיר חזרה על דבריה ממועצת העיר שהדבר סוכם במסגרת ההסכמים הקואליציוניים שבהם היא התחייבה על שמירת הסטטוס קוו.

 

עינת קליש רותם ואבי גבאי

עינת קליש רותם ואבי גבאי. "לכל השינויים שקרו ויקרו בחיפה יש לגבאי תרומה אדירה"

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. דני דין

    שגבאי יסביר לתושבי חיפה כיצד הוא מתכוון לשפר את מפרץ חיפה עם חמשת המנדטים שלו.תכניות קונקרטיות הוא לא הציג.להבטיח לא עולה כסף.

  2. יצחק

    המפרץ גמור- אף אחד לא יוכל לשנות שם כלום. ואחרי שהסינים יבואו לנמל החדש אנחנו נתחיל ללכת עם מסכות כמו בסין…..
    אז גבאי, אל תספר סיפורים…

  3. יואב מוצקין

    יצחק צודק! רק שלא נצטרך להכין מסיכות לעתיד במפרץ

  4. בעבודה מצפצפים על חיפה עם אצבע משולשת

    בבל"ת פייק ניוז של אדם חסר נסיון שתוך שנה ברח מתפקיד שר הגנת הסביבה ומפלגת האבודה לא הציבה אף נציג לחיפה כל הצמרת שלה בועיסטים ותקשורת מתל אביב. לא נצביע לכם יותר.
    העובדה שגבאי היה מוכן לתמוך באחד כמו סביון ועוד רשימה פילגשת מהצד מראה שחיפה לא מזיזה להם זה רק משחקי מנדטים ולא תקבלו יותר מחיפה מנדטים לתל אביבים מנותקים.

  5. בזיון !!

    הם הגיעו מתל אביב ל-3 שעות וברחו חזרה
    מבין 15 חברי הרשימה הראשונים יש 10 שגרים בתל אביב ועוד 3 בגוש דן. אף אחד מחיפה והצפון.
    אתם בזיון
    בזיון לא נורמלי
    עיר שנותנת להם 2 מנדטים.. על מה ולמה?
    מספיק לא עוד

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר