חזי עיני. "הדבר החשוב הוא שאני הוא יו"ר המטה ויש לנו מטרה" (צילום: ארז שטיינר)
חזי עיני. "הדבר החשוב הוא שאני הוא יו"ר המטה ויש לנו מטרה" (צילום: ארז שטיינר)

עיני ימונה ליו"ר מטה הליכוד במקום בן שושן

במהלך השבוע נעשו ניסיונות לקיים סולחה בין הצדדים, ולאחר כמה פגישות בתיווכם של חברי כנסת מהליכוד, ובהם יואב גלנט שמשמש יו"ר מטה השטח הארצי במפלגה, סוכם שחזי עיני ימונה לתפקיד יו"ר המטה החיפאי במקומו של יניב בן שושן שיהיה מנהל המטה

פורסם בתאריך: 13.3.19 17:33

תהפוכות בליכוד בחיפה: מחר (חמישי) יתקיים טקס החנוכה של מטה הבחירות של מפלגת הליכוד בחיפה, ולמרות שלתפקיד יו"ר המטה מונה בשבוע שעבר יניב בן שושן, ברגע האחרון מונה במקומו חבר מרכז הליכוד עו"ד חזי עיני.

כזכור, מינויו של בן שושן עורר סערה בסניף החיפאי של המפלגה. הביקורת שהופנתה נגדו נסובה סביב הזגזוג שלו – לאחר שהפסיד לשמשון עידו בבחירות לראשות הסיעה במועצת העיר הוא עבר לנהל את מטה הבחירות של יונה יהב. במהלך השבוע נעשו ניסיונות לקיים סולחה בין הצדדים, ולאחר כמה פגישות בתיווכם של חברי כנסת מהליכוד, ובהם יואב גלנט שמשמש יו"ר מטה השטח הארצי במפלגה, סוכם שעיני ימונה לתפקיד יו"ר המטה החיפאי במקומו של בן שושן שיהיה מנהל המטה.

 

 

עיני, מהפך?

"זה היה בהסכמת כולם. הדבר החשוב הוא שאני הוא יו"ר המטה ויש לנו מטרה. ביום הבחירות נוציא את תושבי חיפה לבחור בליכוד שימשיך להיות בשלטון. אסור לנו לתת לממשלת שמאל לעלות".

אבי ג'מאל, מתומכיו של בן שושן, נכנעתם ללחץ?

"מיד לאחר שהמועמד שלנו לכנסת אריאל קלנר ניצח את עיני בהתמודדות על המשבצת המשוריינת למחוז חיפה ברשימת הליכוד לכנסת, קראנו לעידו ולעיני לבוא ולהיות שותפים מלאים שלנו בקמפיין. אני שמח שעיני נענה להצעה לשמש יו"ר המטה, ואני בטוח שהוא יהיה לעזר רב לבן שושן שיהיה מנהל המטה מטעם המחנה שלנו. יש לנו משימה חשובה ומשותפת להביא לניצחון הליכוד ובנימין נתניהו ולדאוג שקלנר יהיה חבר כנסת. לשם כך נדרשת אחדות, ואני שמח שגם בצד השני הבינו את זה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שבי

    בפתיחת המטה בחיפה התחוללה מהומה גדולה.בית שני המחנות כשאחד מכה את השני.

  2. מתי טיקטינסקי

    מסורת המיניות בליכוד בחיפה אינה מסתיימת לכן במצודה לא סופרים אותה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר