טאבלט. במקום נייר (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
טאבלט. במקום נייר (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

קליש רותם מקדמת חלוקת טאבלטים לחברי המועצה

במטרה לשמור על הסביבה ולחסוך בהוצאות נייר מציעה ראש העיר עינת קליש רותם לכל חברי מועצת העיר לקבל טאבלט. כל חבר מועצה שיקבל את המכשיר יידרש לחתום על טופס לשמירת סודיות

פורסם בתאריך: 20.3.19 12:21

ראש העיר עינת קליש רותם מקדמת יוזמה לחלוקת טאבלטים לחברי מועצת העיר חיפה. הסיבות ליוזמה: שמירה על הסביבה וחיסכון בזכות צמצום השימוש בנייר. היום (רביעי) קיבלו חברי המועצה הודעה ממזכירת העיר ברכה סלע על כך שחבר מועצה המעוניין לקבל טאבלט צריך להודיע על כך תוך מילוי טופס התחייבות לשמירת סודיות.

במסגרת היוזמה, חבר מועצה שיבקש טאבלט יקבל את כל המסמכים המופנים אליו, לרבות הזמנות לישיבות, סדר יום מתוכנן וכל חומר ומסמך עירוני שממוענים אליו אל כתובת המייל שלו.

בטופס ההתחייבות לשמירה על סודיות מתחייב חבר המועצה שיהיה מעוניין בטאבלט "לשמור בסודיות מלאה ומוחלטת כל ידיעה, מסמך, רשימה, תוכנית, צילום וכל מידע אחר, כולל ממוחשב… לא להעביר, לגלות, למסור לאחר, להעביר או לנצל כל מידע שיגיע לידי או לידיעתי… ולנקוט את כל אמצעי הזהירות והאבטחה כדי למנוע אפשרות שהוא ייצא מרשותי ויגיע לידי מי שלא הוסמך לקבלו". בסעיף נוסף בטופס מצהיר חבר המועצה כי "ידוע לי ואני מסכים כי אם לא אקיים את התחייבותי לכם על פי כתב התחייבות זה, כולם או מקצתם, אפר את חובת הנאמנות שאני חב כלפיכם, וזאת בנוסף להפרת הוראות הקבועות בחוק ואהיה צפוי לעונשים הקבועים בדין".

 

 

בנספח לטופס מעדכנת העירייה את חברי המועצה בכללי אבטחת מידע, ובהם דרישה לסיסמאות אישיות, חשאיות ומורכבות, איסור להתקין תוכנה או חומרה באופן עצמאי, איסור לפתוח מייל ממקור לא ידוע, איסור לגלוש באתרים המעודדים פשע, גזענות, פעילות לא חוקית, הימורים ופורנוגרפיה, ודרישה לדווח למנהל אבטחת המידע בעירייה על מקרים חריגים ועל אובדן הטאבלט.

 

הטופס לשמירת סודיות. "לא להעביר, לגלות, למסור לאחר, להעביר או לנצל כל מידע שיגיע לידי או לידיעתי"

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יובי

    קליש מנהלת את העיר כמו משרד קטן של שלושה עובדים.
    ועכשיו ברצינות, בשיט הזה היא מתעסקת?! משעמם בעירייה? אין מה לעשות שהוא טיפונת חשוב יותר?

  2. אייטם מיותר ממש

    גימיקים לצרכי כתבות.
    היא למדה שכדי לא לדווח על מחדליה היא צריכה לספק לתקשורת המקומית אייטמים שוליים וחברי חשיבות אז הנה אחד כזה שיצא מלשכתה.

  3. למה לא? התושב החיפאי הטיפש ישלם

    במקום להעיף רבע מעובדי העירייה המיותרים בחיפה ולהתייעל ולהפחית ארנונה לתושבים קולטים עוד עובדים ומחלקים להם טאבלטים על חשבוננו.ממש חוצפה.והתושבים טיפשים שותקים במקום להתארגן ולעשות הפגנות יום יום מול העירייה והעומדת בראשה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר