עו"ד אורי גרינברגר. עוד קצת (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)
עו"ד אורי גרינברגר. עוד קצת (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

נדחתה התפטרותו של גרינברגר ממועצת העיר

לאחר שעיריית נשר הודיעה לעו"ד אורי גרינברגר, שנבחר ליועץ המשפטי שלה, כי עליו להתפטר מכל תפקידיו הציבוריים בעיריית חיפה עד 31 במרץ, סוכם שהתפטרותו ממועצת העיר תידחה עד לקבלת אישורו של משרד הפנים למינויו

פורסם בתאריך: 26.3.19 18:28

עיריית נשר הודיעה לעו"ד אורי גרינברגר, שנבחר לתפקיד היועץ המשפטי שלה, כי עליו להתפטר מכל תפקידיו בעיריית חיפה. כפי שפורסם לראשונה ב"כלבו – חיפה והצפון" בשבוע שעבר, עיריית נשר בחרה בגרינברגר, חבר מועצת העיר חיפה מסיעת יונה יהב וצעירי חיפה, לתפקיד היועץ המשפטי שלה, וכבר אז הוטלה בספק האפשרות שהוא ימשיך לכהן כחבר מועצה בשל היתכנות לניגוד עניינים.

כעת נודע כי עיריית נשר הודיעה לגרינברגר כי עליו להתפטר מכל תפקידיו הציבוריים בעיריית חיפה, לרבות מליאת מועצת העיר, הוועדות העירוניות ודירקטוריונים של חברות עירוניות, עד 31 במרץ. אלא שהתפטרותו של גרינברגר מהמועצה תידחה מכיוון שמינויו מחייב את אישורה של מליאת המועצה בנשר ולאחר מכן את אישורו של משרד הפנים, שצפוי להתקבל לאחר תאריך היעד.

 

 

עוד נודע כי בשיחה שנערכה בין נציגי שתי העיריות – חיפה ונשר – הוסכם שגרינברגר יגיש את התפטרותו רק לאחר שמינויו יאושר על ידי משרד הפנים.

מעיריית נשר נמסר בתגובה: "עיריית נשר איננה מתייחסת לענייניהם הפרטיים של עובדיה. בהזדמנות זו אנו מבקשים לאחל לגרינברגר הצלחה בתפקידו".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר