בנימין נתניהו ובני גנץ. איפה הפתקים (צילומים: צ אוליבייה פיטוסי, מוטי מילרוד)
בנימין נתניהו ובני גנץ. איפה הפתקים (צילומים: צ אוליבייה פיטוסי, מוטי מילרוד)

בליכוד ובכחול לבן טוענים: פתקים נעלמו מהקלפיות

במטות הבחירות של הליכוד וכחול לבן טוענים כי פתקי הבחירות של מפלגותיהם נעלמו מהקלפיות. מנהל ועדת הבחירות האזורית יהודה כהן: "אלו הם סיפורי בדים". אדם נכנס למטה כחול לבן, השתולל ופונה מהמקום על ידי המשטרה

פורסם בתאריך: 9.4.19 13:36

שתי המפלגות שמתמודדות ראש בראש בבחירות – הליכוד וכחול לבן – מתלוננות על העלמה של פתקיהן מהקלפיות ברחבי חיפה. הראשונים שטענו כי פתקים של מפלגתם נעלמו היו חברי מטה הליכוד בעיר, שלדבריהם בקלפיות המוצבות בשכונות המזוהות עם הליכוד, כמו נוה דוד וקרית אליעזר, אין פתקים עם האותיות מחל. במטה ציינו כי למרות בקשתם לסגור קלפיות שבהן אין פתקים של הליכוד, הבחירות בהן ממשיכות.

גם במטה כחול לבן טוענים כי בסבב קלפיות עם שנערך עם המתמודדת מיקי חיימוביץ' התגלו קלפיות ללא פתקים עם האותיות פה, וכי בכוונתם לפנות בעניין לוועדת הבחירות האזורית. כדי להתמודד עם הבעיה הפעיל המטה צי של אופנוענים שמביאים פתקים של המפלגה לקלפיות.

אושר טקאטש, מנהל מטה השטח וממריצים במטה הליכוד בחיפה: "לוקחים לנו פתקים מהקלפיות ואין מספיק פתקים, והכל כדי להכשיל אותנו ושלא ניבחר. ועדת הבחירות נתנה הנחיה לעצור את הבחירות בקלפיות שבהן חסרים פתקים, ולמרות זאת יושבי ראש הקלפיות ממשיכים את ההצבעה כרגיל".

שי אבוחצירה, יו"ר מטה כחול לבן: "למרות הקשיים והתחבולות שעושים לנו בקלפיות, נערכנו בהתאם ואנחנו שולחים אנשים לכל המקומות שיש בהם בעיות. בסוף היום חיפה תהיה צבועה בכחול לבן".

מנהל ועדת הבחירות בעיר יהודה כהן הודף את הטענות: "אני לא יודע על זה שום דבר. הכל מתנהל כרגיל. אלו הם סיפורי בדים. כל אחד רוצה לרומם את הדברים כדי להופיע בחדשות. אין דברים כאלה ולנו אין שום מידע על דברים כאלה".

 

 

עדכון (14:17): אל מטה כחול לבן בכיכר ספר נכנס אדם והחל להשתולל. ניידת משטרה שהוזעקה למקום פינתה אותו.

עדכון (13:50): בסיור שערכה עם נציגי סיעת הירוקים במועצת העיר אמרה חיימוביץ', המיועדת לתפקיד השרה להגנת הסביבה בממשלת גנץ: "חיפה נצבעה בכחול-לבן. אני מסתובבת בין הקלפיות ביחד עם אביהו האן ועם חברי המועצה מטעם הירוקים ורואה עד כמה הנושא הסביבתי חשוב לתושבים".

האן: "הירוקים עושים הכל כדי להביא את גנץ לראשות הממשלה. המאבק הסביבתי בחיפה הוא החיים עצמם, והתחושות מהשטח הן מצוינות. חזון חדש וטוב לחיפה עומד בפתח".

 

מיקי חיימוביץ' ואביהו האן. "חיפה נצבעה בכחול-לבן" (צילום: יעל שנער)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר