בנימין נתניהו. "ראיתם את הסרטון המדהים בין חברי הכנסת עופר שלח ועמיר פרץ?" (צילום: אוליבייה פיטוסי)
בנימין נתניהו. "ראיתם את הסרטון המדהים בין חברי הכנסת עופר שלח ועמיר פרץ?" (צילום: אוליבייה פיטוסי)

נתניהו התקשר לבן שושן: "שלח ופרץ יצרו קנוניה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר למנהל מטה הבחירות של הליכוד בחיפה יניב בן שושן והתעניין בפעילות הבחירות בעיר. בן שושן: "השיחה נתנה לנו זריקת מוטיבציה"

פורסם בתאריך: 9.4.19 15:44

היום (שלישי) בצהריים התקשר ראש הממשלה בנימין נתניהו למנהל מטה הבחירות של הליכוד בחיפה יניב בן שושן במטרה להמריץ את פעילות המטה.

נתניהו, שהיה באותה השעה בסיור בנתניה, הבהיר לבן שושן מהם המסרים החשובים שיש להעביר לציבור. בשיחה שהגיעה לידי "כלבו – חיפה והצפון" התעניין מהו מצב הדברים בעיר, ובן שושן אמר לו: "שלחנו עכשיו כמה עשרות פעילים כדי להוציא אנשים מהבתים ולהגדיל את שיעור ההצבעה בשכונות החזקות שלנו בחיפה". נתניהו ביקש מבן שושן להבהיר לבוחרים ש"אם הם יישארו בבית זה יפיל את ראש הממשלה", ובן שושן ענה: "זה בדיוק המסר שאנחנו מעבירים בקלפיות ומחוצה להן". ראש הממשלה שאל: "ראיתם את הסרטון המדהים בין חברי הכנסת עופר שלח ועמיר פרץ? זו פשוט קנוניה". בן שושן השיב: "אנחנו מבינים ומעבירים את המסר הזה בצורה חזקה גם ברשתות החברתיות וגם בווטסאפים". בסיום השיחה הודה נתניהו לבן שושן על פעילות המטה בחיפה.

 

 

הבוקר פרסם הליכוד סרטון שבו נשמעת הקלטה של שלח מכחול לבן ופרץ מהעבודה משוחחים על דיל שהם סגרו לכאורה עם המפלגות הערביות. "יש פה הזדמנות, כמה שיותר מהר, אם תוכל להביא את אבי – אז אני אוכל להיכנס לחדר", אמר שלח. פרץ השיב: "על מנת להבטיח שהערבים לא ירסקו את הדיל נגד ביבי והליכוד. מי האויב שלנו? נתניהו".

כזכור, בבחירות 2015 קיבל הליכוד את מספר הקולות השני בגודלו בחיפה, והפעם מבקשים במטה לכבוש את העיר בפעם הראשונה.

בן שושן: "כבוד גדול שראש הממשלה התקשר אלינו בין כל האתגרים הדחופים שעומדים מולו ביום עמוס זה. השיחה נתנה לנו זריקת מוטיבציה, ואנחנו נפעל ללא לאות כדי שחיפה תיצבע לראשונה בצבעי הליכוד. למרות התרגילים המסריחים שנעשו במהלך היום, כולל העלמת פתקים של מחל מהקלפיות ואיומים על הפעילים שלנו, המטה ממשיך לדאוג לכך שהנראות של הליכוד תהיה הכי מורגשת בעיר, והכל למען שמירה על שלטון הימין".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ביבי וישראל כץ והליכוד - האסון של חיפה

    מי החיפאים שמציעים לביבי?! איש שמעולם לא דרך כאן ומינה את ישראל כץ להרוס לנו את המפרץ בעם הנמל הסיני. חיפה תמשיך להתדרדר אם האיש ייבחר שוב.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יש עתיד משנה את שמה ל "אין עתיד" וכל "כוכביה" הופכים לעוד אזרחים מן השורה- שיאלמו עד לבחירות הבאות יחד עם מיפלגת הגנרלים כחול אפור צהוב

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר