איזי ענבר. "בקרוב יכין התאגיד תוכנית חומש לשנים 2024-2019"
איזי ענבר. "בקרוב יכין התאגיד תוכנית חומש לשנים 2024-2019"

ענבר חוזר לעירייה: יעמוד בראש דירקטוריון מי כרמל

דירקטוריון תאגיד מי כרמל אישר את מינויו של איזי ענבר, לשעבר סמנכ"ל התפעול בעיריית חיפה, ליו"ר התאגיד. ענבר: "אני פועל להסדרת מערכת העבודה בין הנהלת העיר להנהלת התאגיד ולשיפור השירות והתשתיות"

פורסם בתאריך: 1.5.19 10:17

איזי ענבר, ששימש סמנכ"ל התפעול בעיריית חיפה בתקופתו של ראש העיר עמרם מצנע, חוזר לעירייה. אתמול (שלישי) אישר דירקטוריון תאגיד המים מי כרמל את מינויו של ענבר ליו"ר התאגיד.

בתפקידו האחרון שימש ענבר מנכ"ל עיריית נתניה במשך חמש שנים, ולפני כן הוא שימש מנכ"ל עיריית חדרה במשך ארבע שנים ומנכ"ל עיריית נהריה במשך 11 שנים. ענבר מחליף בתפקידו את אודי אדמתי, שמאז פרישתו של יו"ר הדירקטוריון הקודם רמי דותן שימש כממלא מקום היו"ר.

ענבר: "אני מודה על האמון שנתנו בי ראש העיר עינת קליש רותם, סגנה נחשון צוק ומועצת העיר שאישרה את המינוי. אני רואה בתפקיד המשך ישיר לשירות למען הציבור בחיפה, שאותו שירתי נאמנה במשך 11 שנים. בימים אלה אני פועל להסדרת מערכת העבודה בין הנהלת העיר להנהלת התאגיד ולשיפור השירות והתשתיות. בקרוב יכין התאגיד תוכנית חומש לשנים 2024-2019 לפיתוח ולשיפור תשתיות המים והביוב בהתאם להתפתחות העיר".

 

 

תאגיד המים מי כרמל מנהל את משק המים והביוב של חיפה ומספק שירותים ל-120,000 צרכנים. התאגיד מספק 24 מיליון מ"ק של מים בשנה ומעביר מיליוני מ"ק של ביוב פרטי ותעשייתי אל מכון הטיהור האזורי. התאגיד אחראי על 1,200 ק"מ של צנרת מים וביוב ועל יותר מ-100 מתקני שאיבה וסניקה. מאז הקמתו בשנת 2010 השקיע התאגיד יותר מ-500 מיליון שקל בפיתוח תשתיות ובשדרוג מערכות המים והביוב בחיפה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר