אילנה טרוק (צילום: דוברות עיריית חיפה)
אילנה טרוק (צילום: דוברות עיריית חיפה)

אגפי הרווחה והספורט הופרדו ממינהל החת"ר

כפי שפורסם ב"כלבו - חיפה והצפון", החל ממחר יופרדו אגפי הרווחה והספורט ממינהל החת"ר של עיריית חיפה ויוכפפו למנכ"ל העירייה איתן שטיאסני. ראש המינהל אילנה טרוק הודיעה על המהלך לעובדיה

פורסם בתאריך: 14.5.19 07:02

אגפי הרווחה והספורט יופרדו החל ממחר (רביעי) ממינהל החת"ר של עיריית חיפה ויוכפפו למנכ"ל העירייה איתן שטיאסני – כך הודיעה ראש המינהל אילנה טרוק לעובדיה. כזכור, לפני כשבועיים פורסם ב"כלבו – חיפה והצפון" כי העירייה שכרה יועץ ארגוני מתוך כוונה לפרק את המינהל.

בהודעתה לעובדים כתבה טרוק: "בהתאם להוראת מנכ"ל העירייה, החל מיום רביעי יופרדו מהמינהל אגפי הרווחה והספורט ויוכפפו למנכ"ל העירייה. אני מבקשת להגיד תודה לכל אחת ואחד מכם על השותפות המיוחדת שרקמנו יחד, על העבודה המשותפת בהקמת חפ"קים בשריפה ב-2016, באוהל חת"ר בלילות הקיץ ובמתחם הבטוח בעיר הנוער, בהשתלמויות המשותפות בירושלים, בגיבוש הגלילי ובפורום רוח ודעת המינהלי, בהקמת מסגרות משותפות בסופי הקיץ לילדים עם צרכים מיוחדים, בהרמה משותפת של אירועים ובמות בשכונות ביום העצמאות ופורים (שבהם גם אנשי הרווחה ניהלו במות), בהפקה משותפת של הגימלאידה, בעבודה משותפת סביב הגיל השלישי ובהקמה של מרכז יזמות לגימלאים, בטיפול בוועדות שונות, באירוח ובטיפול באנשי הדרום בכל פעם שהמצב הביטחוני שם הוסלם, בהירתמות ליריד התעסוקה הגדול ועוד ועוד – כל הדברים שבהם התייצבתם יחד כגוף אחד מתוך מוטיבציה ורצון לסייע לחבור, לקחת חלק, לתת את המיטב ולתת מעומק הלב".

 

 

בהמשך ההודעה הוסיפה טרוק: "ריגשתם אותי בנכונות ובהירתמות מתוך אחריות לשטח ולמשימה. אני שמחה גם שהספקנו לפתוח מסורת של הבעת תודה והערכה בדמות שבוע הצדעה לעובדים הסוציאליים,לצד שבוע הצדעה לחינוך. החשוב מכל בעבודה המשותפת הוא עצם ההיכרות של כל החברים מהאגפים השונים במינהל והעמקת ההיכרות של כולכם עם כלל האגפים. תודה לכם על המקצועיות, על הנעימות, על האהבה ועל רוח השליחות שהבאתם ושתמשיכו להביא איתכם לעבודה עבור השטח ובשטח, בכל שעה ויום בכל השנה".

 


 

 


 

תגובות

5 תגובות
5 תגובות
  1. חוזה את העתיד

    אחרי ש-אגפי הרווחה והספורט הופרדו ממינהל החת"ר, כל פעולות הספורט יתקיימו ביום שישי לפני כניסת השבת. פעולות ספורט יחידות שיתקיימו ביום שבת יהיו תחרויות ריצה לבית הכנסת וחזרה.

  2. יגאל

    עכשיו ברור לי למה כל הפעילויות של העירייה היו על הפנים אגף הרווחה עסק בזה חחחחח

  3. ארני

    ככה זה שמביאים חברת יעוץ עם הכוונה להמלצה מבוקשת. עכשיו ימלאו את התפקיד אנשי המחנה שחייבים להם, ללא קשר לניומנות ידע ומקצועיות. ההפסד שלנו התושבים גדול יותר ממה שאנחנו מבינים כרגע. לפחות הכיוון ידוע לבטל, להרוס ולדרדר "עכשיו אני כי ההוא הלך"

  4. מיקי

    היא חשבה שהיא אלוהים כמה מכרזים היו בידיים שלה!!!בחורות עברו מכרזים כי הן הבנות של מנהלות מהחינוך…בושה!!!עינת תנקי עוד!!!

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר